Visar 7 inlägg - 121 till 127 (av 127 totalt)
  • Författare
    Joakimgabrielsson
    Deltagare

Detta innebär slutet på min och subastians vänskap tror jag. Inte 100 än men kan bli så att vi går skilda vägar. Detta pga att det är gött att inte ha bil som kräver garage om man ska hitta vettigt boende i gbg. Kommer förmodligen lägga ut annons i juni. Vet ni någon som är sugen på en impreza så tipsa gärna om min.

Bästa vore om ni vet nån svinrik som vill köpa och sedan ställa av honom i ett garage. Då kan jag ju köpa tillbaka honom om 2 år:)

Gilarski
      Deltagare

Bröloppsplaner alltså, hehe, ja det kan kosta en rejäl slant har jag fått erfara 🙂

Grattis till att du funnit den rätta, dock trist att bilen måste säljas men allt har sin tid/prio. Du får åka med nån av oss på banträff istället :rolleyes:

Joakimgabrielsson
        Deltagare

Bröloppsplaner alltså, hehe, ja det kan kosta en rejäl slant har jag fått erfara 🙂

Grattis till att du funnit den rätta, dock trist att bilen måste säljas men allt har sin tid/prio. Du får åka med nån av oss på banträff istället :rolleyes:

Ja, det lär kosta en del med 140 gäster:). Men vilken brud! Stackars alla killar som inte får henne:).

Joakimgabrielsson
          Deltagare

Snyggt typograferat! Lycka till med bröllopet.

Tack! Ja, det är ett egensnickrad typsnitt faktiskt. Hoppas att hon säger ja bara..::confused:

adam.b.w
            Deltagare

Men oj! grattis på er båda:-)

Joakimgabrielsson
              Deltagare

Jag är sugen på att köpa en bugeye och konvertera till blobyey bak och ha prodrivefront. Plocka isär och lacka osv. Kanske att man kan hitta nån lite krockad el dyl nånstans i Europa. Men måste ha hus först så de får vänta ett par år. Kommer förmodligen köpa en E30 el liknande och köra mycket bana och is under lägenhetsperioden. Bara lägga pengar på däck och väghållning.

Joakimgabrielsson
                Deltagare

Såld:(
                  Nu är det bara vänta tills man hittar hus och garage. Då blir det ett roligt bugeyeprojekt.

Visar 7 inlägg - 121 till 127 (av 127 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.