Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 68 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Låter bra, hör av mig.

Jimmya85
      Deltagare

Finaste subba jag någonsin sett ! *dreglar och vill sälja bilen*
        🙂

Addson
        Deltagare

Finaste subba jag någonsin sett ! *dreglar och vill sälja bilen*:)

Tack killen 🙂 sånt e kul att höra!

Addson
          Deltagare

Då va det dax att rusta upp bilen efter att den stått i farmors garaget hela vinten.
            En ny oilcatch tank ska monteras
            ny koppling “orginal”
            Bromsar runt om EBC med greenstuff belägg
            Nya Coilovers “Tein Superstreet

http://www.streetpower.se/components/com_virtuemart/shop_image/product/b114cfd8ab87b47598f37b8f08c46797.jpg

Har även beställt dessa

http://www.streetpower.se/components/com_virtuemart/shop_image/product/c5929ec51cc1fb5246064bb47351f0a6.jpg

GODIS GODIS hehe

Ska vara klar med allt till mantorp!

Addson
            Deltagare

Då va det dax att rusta upp bilen efter att den stått i farmors garaget hela vinten.
              En ny oilcatch tank ska monteras
              ny koppling “orginal”
              Bromsar runt om EBC med greenstuff belägg
              Nya Coilovers “Tein Superstreet

http://www.streetpower.se/components/com_virtuemart/shop_image/product/b114cfd8ab87b47598f37b8f08c46797.jpg

Har även beställt dessa

http://www.streetpower.se/components/com_virtuemart/shop_image/product/c5929ec51cc1fb5246064bb47351f0a6.jpg

GODIS GODIS hehe

Ska vara klar med allt till mantorp!

FeA
              Deltagare

Jag råder dej att köpa redstuff på en gång, om det inte är för sent redan…

FeA
                Deltagare

Jag råder dej att köpa redstuff på en gång, om det inte är för sent redan…

Niklas
                  Deltagare

EBC rent i allmänhet (oavsett green, red eller blue) skall väl undvikas, speciellt om bilen skall brukas på bana.

EBC räknas som bättre än original och lagom för de som inte tänker använda bilen aktivare än vanlig landsvägskörning.

Varför snåla på bromsarna som är det viktigaste på bilen vid bankörning?

Niklas
                    Deltagare

EBC rent i allmänhet (oavsett green, red eller blue) skall väl undvikas, speciellt om bilen skall brukas på bana.

EBC räknas som bättre än original och lagom för de som inte tänker använda bilen aktivare än vanlig landsvägskörning.

Varför snåla på bromsarna som är det viktigaste på bilen vid bankörning?

FeA
                      Deltagare

Ok, så jag åker sällan bana? 😀

FeA
                        Deltagare

Ok, så jag åker sällan bana? 😀

Niklas
                          Deltagare

Jag har ingen aning om hur du brukar din bil. Men med vad andra i klubben fått lära sig med sprickor och helspruckna EBC-skivor efter en dag på banan så hade jag inte köpt det. Visst kan man ha tur men varför riskera?

/N – som inte bytt till konfilter även om vissas LMM överlever 😛

Niklas
                            Deltagare

Jag har ingen aning om hur du brukar din bil. Men med vad andra i klubben fått lära sig med sprickor och helspruckna EBC-skivor efter en dag på banan så hade jag inte köpt det. Visst kan man ha tur men varför riskera?

/N – som inte bytt till konfilter även om vissas LMM överlever 😛

Addson
                              Deltagare

Men jag tycker det e värt att testa.. har fårr grymt bra pris så det e nästa som att få grejerna 😛

E det skit så ska dom få pisset upp stuckna i ja ni vet vad hahaha..

Har iaf fått hem coilovers kitet nu.. Fick lite halv bonge 😛 Ska bli grymt kul.

Ny koppling får jag på fredag o vart faktiskt förvånad trodde den skulle kosta 7000:- o det gjorde även Roffe på furstenhof men när han kollade upp priset vart det bara strax över 4 k

Längtar tills mantorp;)

Addson
                                Deltagare

Men jag tycker det e värt att testa.. har fårr grymt bra pris så det e nästa som att få grejerna 😛

E det skit så ska dom få pisset upp stuckna i ja ni vet vad hahaha..

Har iaf fått hem coilovers kitet nu.. Fick lite halv bonge 😛 Ska bli grymt kul.

Ny koppling får jag på fredag o vart faktiskt förvånad trodde den skulle kosta 7000:- o det gjorde även Roffe på furstenhof men när han kollade upp priset vart det bara strax över 4 k

Längtar tills mantorp;)

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 68 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.