Kom å tänka på en sak när jag kollade på bilderna nu. Sitter verkligen bromsskivorna på rätt sida? Slitsarna ska väl vara åt andra håller?? De är iaf mina på min bil. Och varit på andra bilar jag haft.
Kom å tänka på en sak när jag kollade på bilderna nu. Sitter verkligen bromsskivorna på rätt sida? Slitsarna ska väl vara åt andra håller?? De är iaf mina på min bil. Och varit på andra bilar jag haft.
/ David J – Superior Media
Dom bilar jag har haft, så har slitsarna suttit som dom även gör på den här bilen?
Dom har vell som uppgift att evakuera gas och vatten har jag för mig?
/ David J – Superior Media
Om jag inte är helt ute och cyklar så spelar riktningen på slitsarna mindre roll, utan det är vinkeln på kylkanalerna inne i skivan som bestämmer vilken sida skivan skall sitta på.
Om jag inte är helt ute och cyklar så spelar riktningen på slitsarna mindre roll, utan det är vinkeln på kylkanalerna inne i skivan som bestämmer vilken sida skivan skall sitta på.
Riktigt snyggt Fricke:) Den där vingen passar verkligen in för karosslinjerna på bilen!
Du har inte funderat på en liten OE-diffusor där bak?:)
Eftersom du inte har så hög vinge så skulle den göra sitt jobb hyffsat bra och öka luftdraget bakom bilen. Kanske vinkla upp regskylten i nederkant och evakuera luften som står stilla innanför kofångaren också. Små enkla medel som gör skillnad;)
Tack allihopa, känns riktigt kul att de uppskattas de man gjort med bilen 🙂
Angående diffusorn, har jag också sneglat lite på de, frågan är bara vad man ska köpa och vilket märke, har inte hittat någon som faller mig i smak än.