Visar 15 inlägg - 196 till 210 (av 230 totalt)
  • Författare
    Tobben
    Deltagare

grymt snygg sti du har! 🙂

Fricke.w
      Deltagare

grymt snygg sti du har! 🙂

🙂

Fricke.w
        Deltagare

Vart några bilder till i dag 🙂

TomK
          Deltagare

Diggar bilden bakifrån!
            Vingen gör sig riktigt bra!! 🙂

goffemannen
            Deltagare

Kom å tänka på en sak när jag kollade på bilderna nu. Sitter verkligen bromsskivorna på rätt sida? Slitsarna ska väl vara åt andra håller?? De är iaf mina på min bil. Och varit på andra bilar jag haft.

/ David J – Superior Media

Turbovin
              Deltagare

Grym, vingen är sjukt mycket snyggare än den vanliga trista STI-vingen.

Ang. slitsarna så sitter de olika sida till sida på Saab 9-3 Viggen t.ex så frågan är om det spelar så så stor roll i praktiken.

Fricke.w
                Deltagare

Diggar bilden bakifrån!
                  Vingen gör sig riktigt bra!! 🙂

Jag älskar den också bak i från, känns så mycket roligare på något sätt en orginalarn 🙂

Fricke.w
                  Deltagare

Kom å tänka på en sak när jag kollade på bilderna nu. Sitter verkligen bromsskivorna på rätt sida? Slitsarna ska väl vara åt andra håller?? De är iaf mina på min bil. Och varit på andra bilar jag haft.

Dom bilar jag har haft, så har slitsarna suttit som dom även gör på den här bilen?
                    Dom har vell som uppgift att evakuera gas och vatten har jag för mig?

Fricke.w
                    Deltagare

Grym, vingen är sjukt mycket snyggare än den vanliga trista STI-vingen.

Ang. slitsarna så sitter de olika sida till sida på Saab 9-3 Viggen t.ex så frågan är om det spelar så så stor roll i praktiken.

Ja den känns fräsch 🙂

Erlandsson
                      Deltagare

Om jag inte är helt ute och cyklar så spelar riktningen på slitsarna mindre roll, utan det är vinkeln på kylkanalerna inne i skivan som bestämmer vilken sida skivan skall sitta på.

/ Marcus

goffemannen
                        Deltagare

Om jag inte är helt ute och cyklar så spelar riktningen på slitsarna mindre roll, utan det är vinkeln på kylkanalerna inne i skivan som bestämmer vilken sida skivan skall sitta på.

/ Marcus

Ja det stämmer bra

Kvarnis
                          Deltagare

Ser fin ut må man säga 🙂

Gyver
                            Deltagare

Riktigt snyggt Fricke:) Den där vingen passar verkligen in för karosslinjerna på bilen!
                              Du har inte funderat på en liten OE-diffusor där bak?:)
                              Eftersom du inte har så hög vinge så skulle den göra sitt jobb hyffsat bra och öka luftdraget bakom bilen. Kanske vinkla upp regskylten i nederkant och evakuera luften som står stilla innanför kofångaren också. Små enkla medel som gör skillnad;)

Fricke.w
                              Deltagare

Tack allihopa, känns riktigt kul att de uppskattas de man gjort med bilen 🙂
                                Angående diffusorn, har jag också sneglat lite på de, frågan är bara vad man ska köpa och vilket märke, har inte hittat någon som faller mig i smak än.

Janne248
                                Deltagare

🙂 Nice’iga stolar. Broderat själv?

Visar 15 inlägg - 196 till 210 (av 230 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.