Visar 15 inlägg - 211 till 225 (av 230 totalt)
  • Författare
    Fricke.w
    Deltagare

🙂 Nice’iga stolar. Broderat själv?

Japp tyckte stolarna var så tråkiga, så jag köpte mig dom brodyrerna, som man strycker på med stryck järn och en duk i mellan, funkade förvånans värt bra faktist 🙂

Gilarski
      Deltagare

Japp tyckte stolarna var så tråkiga, så jag köpte mig dom brodyrerna, som man strycker på med stryck järn och en duk i mellan, funkade förvånans värt bra faktist 🙂

Riktigt snyggt!!

Janne248
        Deltagare

Aha! Funderar själv på “sitta fast stolar” till min MY04’a och ett STi märke vore ju trevligt att ha på stolen.
          Vart hittade du brodyrerna?

Fricke.w
          Deltagare

Aha! Funderar själv på “sitta fast stolar” till min MY04’a och ett STi märke vore ju trevligt att ha på stolen.
            Vart hittade du brodyrerna?

Köpte dom på ebay, har 2 till på topp hemma 😉

MVH

Fricke.w
            Deltagare

Japp då var de ut ställning i morgon då på läkerol arena i gävle,
              och roligast av allt är ju att bilen går dit för egen maskin, utan att behöva oroa sig för lagens långa arm, bilen vart besiktigad föra lördagen med 2st 2or 😀 höger halv ljus felaktig ljus bild, de kan jag ta alla dagar i veckan, samt avgas läckage, de kan jag också ta, så nästa vecka är de ombesiktning och då blir den laglig resten av åtet 🙂 tjo hOOOOOOOOO bitches, de trode ni alldrig va, inte jag heller för den delen 😀 ha ha ha ha.

BjorneJ

och roligast av allt är ju att bilen går dit för egen maskin, utan att behöva oroa sig för lagens långa arm, bilen vart besiktigad föra lördagen med 2st 2or 😀 höger halv ljus felaktig ljus bild, de kan jag ta alla dagar i veckan, samt avgas läckage, de kan jag också ta, så nästa vecka är de ombesiktning och då blir den laglig resten av åtet 🙂 tjo hOOOOOOOOO bitches, de trode ni alldrig va, inte jag heller för den delen 😀 ha ha ha ha.

Ja men då måste man ju komma förbi och kolla på skönheten imorgon då. bor ju inte så långt därifrån. d—0.o—b

GT99
                Deltagare

Bilen ser riktigt het ut och grattis till besiktningen.
                  Hur löste det sig med ecu:n?
                  Och se till att anmäla dig till emmaboda så man får se vad bilen går för.

Fricke.w
                  Deltagare

Ni är välkona för bi att tjata lite, om de inte är så att jag får åka och jobba, då blir tjejen kvar med bilen 🙂

Ja du jag skickade tjejen med bilen på sbp, och tydligen hade dom alldrig ens koplat upp sig på den 🙂 så i bland kan man ha tur, vet att föra subban jag hade kopplade dom inte heller upp sig på vid besiktning, så är de slumpmäsigt dom gör de eller?

GT99
                    Deltagare

Ja känslan har ju varit att ofta är det slumpen som avgör på bilprovningen.

Mumin
                      Deltagare

Men du skickade ju tjejen klart som fan det går igenom 😉 åk skälv då blir den massa 2 Or 😉

BjorneJ

Synd på vädret den ser kall och ensam ut här ute i regnet

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2

Kvarnis
                          Deltagare

Kanon 🙂
                            Gratiis får man säga då 🙂

Fricke.w
                            Deltagare

Kanon 🙂
                              Gratiis får man säga då 🙂

Man tackar 🙂

Fricke.w
                              Deltagare

Synd på vädret den ser kall och ensam ut här ute i regnet

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2

Jo de var inge vidare väder inte 🙁 och till råga på allt fick jag vända kosan hemmåt i gen, och lämna bilen kvar med tjejen, fick ett samtal från jobbet, att bark transportören hade slitit av en kjedja och vikt sig dubbel på enna sidan av driv hjulet 🙁 är så man blir ner slagen i sandalerna när man får ett sånt samtal på en lördag, men å andra sidan, utan jour skulle jag ej ha råd att leka med bilar heller 😀

iron m///
                                Deltagare

bilder på motorn?? väntat länge på de 🙂

Visar 15 inlägg - 211 till 225 (av 230 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.