- Detta ämne har 229 svar, 38,563 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 3 månader sedan av Christian S.
-
FörfattareInlägg
-
1 maj, 2012 kl. 09:21 #233195Fricke.wDeltagare
🙂 Nice’iga stolar. Broderat själv?
Japp tyckte stolarna var så tråkiga, så jag köpte mig dom brodyrerna, som man strycker på med stryck järn och en duk i mellan, funkade förvånans värt bra faktist 🙂
10 maj, 2012 kl. 10:00 #233214GilarskiDeltagareJapp tyckte stolarna var så tråkiga, så jag köpte mig dom brodyrerna, som man strycker på med stryck järn och en duk i mellan, funkade förvånans värt bra faktist 🙂
Riktigt snyggt!!
10 maj, 2012 kl. 17:15 #233062Janne248DeltagareJapp tyckte stolarna var så tråkiga, så jag köpte mig dom brodyrerna, som man strycker på med stryck järn och en duk i mellan, funkade förvånans värt bra faktist 🙂
Aha! Funderar själv på “sitta fast stolar” till min MY04’a och ett STi märke vore ju trevligt att ha på stolen.
Vart hittade du brodyrerna?10 maj, 2012 kl. 17:59 #233196Fricke.wDeltagareAha! Funderar själv på “sitta fast stolar” till min MY04’a och ett STi märke vore ju trevligt att ha på stolen.
Vart hittade du brodyrerna?Köpte dom på ebay, har 2 till på topp hemma 😉
MVH
1 juni, 2012 kl. 15:22 #233198Fricke.wDeltagareJapp då var de ut ställning i morgon då på läkerol arena i gävle,
och roligast av allt är ju att bilen går dit för egen maskin, utan att behöva oroa sig för lagens långa arm, bilen vart besiktigad föra lördagen med 2st 2or 😀 höger halv ljus felaktig ljus bild, de kan jag ta alla dagar i veckan, samt avgas läckage, de kan jag också ta, så nästa vecka är de ombesiktning och då blir den laglig resten av åtet 🙂 tjo hOOOOOOOOO bitches, de trode ni alldrig va, inte jag heller för den delen 😀 ha ha ha ha.1 juni, 2012 kl. 16:14 #233287BjorneJJapp då var de ut ställning i morgon då på läkerol arena i gävle,
och roligast av allt är ju att bilen går dit för egen maskin, utan att behöva oroa sig för lagens långa arm, bilen vart besiktigad föra lördagen med 2st 2or 😀 höger halv ljus felaktig ljus bild, de kan jag ta alla dagar i veckan, samt avgas läckage, de kan jag också ta, så nästa vecka är de ombesiktning och då blir den laglig resten av åtet 🙂 tjo hOOOOOOOOO bitches, de trode ni alldrig va, inte jag heller för den delen 😀 ha ha ha ha.Ja men då måste man ju komma förbi och kolla på skönheten imorgon då. bor ju inte så långt därifrån. d—0.o—b
1 juni, 2012 kl. 16:24 #233083GT99DeltagareBilen ser riktigt het ut och grattis till besiktningen.
Hur löste det sig med ecu:n?
Och se till att anmäla dig till emmaboda så man får se vad bilen går för.1 juni, 2012 kl. 17:28 #233197Fricke.wDeltagareNi är välkona för bi att tjata lite, om de inte är så att jag får åka och jobba, då blir tjejen kvar med bilen 🙂
Ja du jag skickade tjejen med bilen på sbp, och tydligen hade dom alldrig ens koplat upp sig på den 🙂 så i bland kan man ha tur, vet att föra subban jag hade kopplade dom inte heller upp sig på vid besiktning, så är de slumpmäsigt dom gör de eller?
1 juni, 2012 kl. 18:28 #233082GT99DeltagareJa känslan har ju varit att ofta är det slumpen som avgör på bilprovningen.
1 juni, 2012 kl. 18:44 #233092MuminDeltagareMen du skickade ju tjejen klart som fan det går igenom 😉 åk skälv då blir den massa 2 Or 😉
2 juni, 2012 kl. 10:50 #233288BjorneJSynd på vädret den ser kall och ensam ut här ute i regnet
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
2 juni, 2012 kl. 11:48 #233071KvarnisDeltagareJapp då var de ut ställning i morgon då på läkerol arena i gävle,
och roligast av allt är ju att bilen går dit för egen maskin, utan att behöva oroa sig för lagens långa arm, bilen vart besiktigad föra lördagen med 2st 2or 😀 höger halv ljus felaktig ljus bild, de kan jag ta alla dagar i veckan, samt avgas läckage, de kan jag också ta, så nästa vecka är de ombesiktning och då blir den laglig resten av åtet 🙂 tjo hOOOOOOOOO bitches, de trode ni alldrig va, inte jag heller för den delen 😀 ha ha ha ha.Kanon 🙂
Gratiis får man säga då 🙂2 juni, 2012 kl. 17:45 #233199Fricke.wDeltagareKanon 🙂
Gratiis får man säga då 🙂Man tackar 🙂
2 juni, 2012 kl. 17:52 #233200Fricke.wDeltagareSynd på vädret den ser kall och ensam ut här ute i regnet
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Jo de var inge vidare väder inte 🙁 och till råga på allt fick jag vända kosan hemmåt i gen, och lämna bilen kvar med tjejen, fick ett samtal från jobbet, att bark transportören hade slitit av en kjedja och vikt sig dubbel på enna sidan av driv hjulet 🙁 är så man blir ner slagen i sandalerna när man får ett sånt samtal på en lördag, men å andra sidan, utan jour skulle jag ej ha råd att leka med bilar heller 😀
2 juni, 2012 kl. 18:09 #233265iron m///Deltagarebilder på motorn?? väntat länge på de 🙂
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.