Visar 5 inlägg - 226 till 230 (av 230 totalt)
  • Författare
    Fricke.w
    Deltagare

bilder på motorn?? väntat länge på de 🙂

Ja de ska jag vell kunna ordna, tråkiga med boxer är ju att de blir ju mest bara en massa tryck rör och skit på bilderna 😀

rigdab
      Deltagare

Stort grattis, bra jobbat med bilen! Du är kämpe!

Fricke.w
        Deltagare

Stort grattis, bra jobbat med bilen! Du är kämpe!

Tackar, men har ju inte gjort nå extra ordinärt med din gammel i egentligen, bara små pyssel 🙂

Fricke.w
          Deltagare

Kan de vara sanning att denna trevliga bil har gått sin skapare till mötes 🙁

Kollade upp den på transportstyrelsen i dag, och de här är vad jag fick fram.

Ägare/Brukare
            Namn: WALTERS BILDELAR AKTIEBOLAG
            Adress: SKOGSTORP 402
            Postnr: 311 91 Förvärvsdatum: 2013-06-26

Stod även förresten på sista ägarens garaget sida såg ja, att den vart skrotad 28 maj 2013.

Någon här inne som vet eller har mer info på vad som hände den stakars bilen och om föraren klarade sig hel skinnad ?

Vilket fall som helst är de tråkigt som fasen tycker då jag, att den bilen skulle gå de ödet till mötes 🙁 en sorgens dag för mig i alla fall, ska man flaga på halv stång kanske?

Christian S
            Deltagare

Kan de vara sanning att denna trevliga bil har gått sin skapare till mötes 🙁

Kollade upp den på transportstyrelsen i dag, och de här är vad jag fick fram.

Ägare/Brukare
              Namn: WALTERS BILDELAR AKTIEBOLAG
              Adress: SKOGSTORP 402
              Postnr: 311 91 Förvärvsdatum: 2013-06-26

Stod även förresten på sista ägarens garaget sida såg ja, att den vart skrotad 28 maj 2013.

Någon här inne som vet eller har mer info på vad som hände den stakars bilen och om föraren klarade sig hel skinnad ?

Vilket fall som helst är de tråkigt som fasen tycker då jag, att den bilen skulle gå de ödet till mötes 🙁 en sorgens dag för mig i alla fall, ska man flaga på halv stång kanske?

ja det är tyvärr så.

va ju uppe här på forumet att den låg på taket vid en rondell i Torslanda;)
              http://www.subaruclub.se/forum/showthread.php?t=94289

Visar 5 inlägg - 226 till 230 (av 230 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.