- Detta ämne har 229 svar, 38,563 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 3 månader sedan av Christian S.
-
FörfattareInlägg
-
18 februari, 2012 kl. 18:39 #233150Fricke.wDeltagare
Ja just ja, man fick med 4st hylsor till fälgarna också, en hylsa per fälg 🙂
Då kan man ju undra är de sån dålig kvalitet så dom går sönder, och man behöver 4st 😀Och ja, pizza listan och smågodis, var också med i kartongen så klart 😀
18 februari, 2012 kl. 19:19 #233247TomKDeltagareDe vart FRP, tyckte inte de behövdes nå kolfiber, då den ändå lackas i bilens färg 🙂
410$ frakt inräknad, men står nå annat på kvitto kan jag vell säga 🙂
Kakumei verkade vara genom trevliga att ha att göra med 🙂Fint! 🙂
Ska nog ta och införskaffa en själv också den är riktigt snygg!18 februari, 2012 kl. 23:42 #233097Jonas.LDeltagareDra åt h*lvete vad snyggt det blev med texten på fälgen !!
19 februari, 2012 kl. 01:33 #233234fjarDeltagareriktigt snyggt blev det
19 februari, 2012 kl. 11:57 #233151Fricke.wDeltagareTack som fasen grabbar, kul att fler tyckte om min ide 🙂
27 februari, 2012 kl. 21:05 #233152Fricke.wDeltagareJa man brukar vell säga att de som göms i snö, kommer fram i tö.
Hoppas de stämmer 😀
Hur har passformen på era v-limited läppar varit?
Min från bayson r passar jävligt dåligt i mitten, fattas typ 20mm för att den ska gå i hop med läppen?Sen fick jag ju hem den så efter längtade s203 vingen 🙂 jippi, kan man ju äntligen borra hålen för den, och svetsa i gen dom gammla, å lämna i väg allt på lack.
Vart väldigt överaskad av den fina kvaliten på kakumei vingen.
27 februari, 2012 kl. 21:34 #233248TomKDeltagareSnyggt! 🙂
28 februari, 2012 kl. 09:46 #233153Fricke.wDeltagareTack.
Ska bli kul att se hur de ser ut, när den är lackad och monterad28 februari, 2012 kl. 09:55 #233277GyverDeltagareSå jäkla läcker vinge 🙂
28 februari, 2012 kl. 16:36 #233154Fricke.wDeltagareJu mer jag tittar på den, ju mer lik en super Turing car vinge tycker jag den är, har alldrig subaru haft nå funderingar på att ställa up i sånt?
Eller var de bara rally som gälde.12 mars, 2012 kl. 18:51 #233155Fricke.wDeltagareJa de har varit lite stilla ett tag nu igen, är lite dålig på att uppdatera helt enkelt.
Men har vell hänt lite i alla fall.
Började med att jag fick för mig att jag skulle ta bort grenrör och up pipe, för att man med blotta ögat såg vilken jäkla skillnad de var på up pipen och kolektorn på grenrör i dimension, och mycket riktigt up pipe var 47mm invändigt, medans kolektorn va 58mm, så portade up pipe för att få de att lira i hop bättre, passade även på att linda på feltemas avgas bandage, då jag upptäckte att de inte är någon märkbar skillnad på kvalitet på deras, jämfört med dom hutlöst dyra 🙂
Men till min fasa så hittade jag deta i grenröret vid demontering?
Den saknade ju helt klart själva givar kroppen, och vid de här laget så fick man ju den där otrevliga klumpen i magen 🙁 ska man åka på att köpa ny turbo också, men de var ingen fara, demonterade och tittade i genom turbon och inga skador där 😀
Så måste ha varit i de skicket redan när denna turbo åkte på.Sen har jag gjort ett halvhjärtat försök att pifa till dom tråkiga stolarna, och kjom på att man kannske skulle köpa sig tug märken som man med hjälp av strykjärnet sätter fast, sagt och gjort de gjorde jag, dålig bild men så vart de, ser lite snett ut på högra stolen, men de är de inte i verkligheten 🙂
höftade även till besiktnings delen, med en orginal katt.
har filat och donat på läpen också, som börjar passa bättre och bättre
men glippar lite fort farande om man tittar under i från, men får nog fixa en pass bit där, för tror de har att göra med att jag inte har någon front att tala om där, allt är bort kapat, men de har jag ju också fixat en bit till som jag köpt av lokala plastaren 🙂
Vart i princip inget gjort denna helg, grillade och satt i den korta lilla sol vi hade på lördag och drack öl i stället 😀
Men är inte så värst mycket kvar på bilen, så gör de sista denna helg.
12 mars, 2012 kl. 19:10 #233249TomKDeltagareHelt rätt att grilla och dricka öl ist! 🙂
Biltema bandaget funkar fin fint!
Ska du till Mantorp?
12 mars, 2012 kl. 21:10 #233156Fricke.wDeltagareHelt rätt att grilla och dricka öl ist! 🙂
Biltema bandaget funkar fin fint!
Ska du till Mantorp?
Jo i bland är skönt att bara ha en helg, att bara vara som den är 🙂
Jo biltema har vissa ess i rock ärmen.
Mantorp beror helt på, när jag får tid för mappningen, samt om den rullar i genom SBP, bilarna måste vell vara besiktigad som jag förstog de?12 mars, 2012 kl. 21:33 #233250TomKDeltagareJo i bland är skönt att bara ha en helg, att bara vara som den är 🙂
Jo biltema har vissa ess i rock ärmen.
Mantorp beror helt på, när jag får tid för mappningen, samt om den rullar i genom SBP, bilarna måste vell vara besiktigad som jag förstog de?Ja tydligen så måst dom vara det. Förstår inte riktigt varför när inga andra “banträffar” kräver sbp.
13 mars, 2012 kl. 16:14 #233157Fricke.wDeltagareja jag får vell hopas på att den klarar sig i genom besiktning 🙂
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.