SSC Allmänt snack Träffar någon som är sugen på nån storträff?

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
  • Författare
    LegacyLarsa
    Keymaster

Sist jag drog igång något i Stockholm/Mälardalen kom det bara 10 st (vi är väl ändå en bit över 150 medlemmar i detta område?)och åkte gokart, ändå var vi ute med informationen 1 (EN) månad innan, med det blev mest en massa snack, ungefär hälften av de som sagt kom, dålig stil tycker jag. vissa hade orsaker som gjorde att det ej kunde komma.

Så om jag går ut med om vi kanske ska planera någonting till NOVEMBER så att alla får tillräckligt med tid att övertala flickvän/familj etc., om att du ska åka och ha kul.

Sen tycker jag att man faktiskt i framtiden kan ha lite framförhålling om det inte skulle gå och genomföra för personen ifråga att tex meddela de som har hand om det hela att man inte kan komma, då det oftast underlättar i planneringen.

Nog med gnäll, någon som är sugen? annars får väl jag pricka in en vinterträff med Äljen i dalarna, han verkar vara sugen att ut och sladda (med pv:n (nilecity))

Larsa

Subbahenke
      Deltagare

En träff i Dalarna skulle vara kul till vintern. Med en planering i god tid kommer hela Rättviksmaffian dvs jag och en till.

Mvh Henke(som redan nu e sladda på is sugen)

OzO
        Deltagare

Jag dök upp till gokarten. På söndag. 😮 En dag för sent. Hade jag vetat på lördagen att jag inte skulle komma ihåg rätt datum hade jag ringt… 😉

Kanske läge att fixa nåt litet i samband med nån Brostugeträff? Åka en tur kanske. Annars tycker jag det är dags att försöka fixa nån större träff liknande berömda Ferraricenter-träffen som avslutning på året. Kan det va nåt? 🙂

Jag är på och kan även vara med och fixa.

skytiskapilen
          Deltagare

Jag är med så länge jag inte jobbar den helgen!

Niklas
            Deltagare

Vinterträff kanske kan bli aktuellt detta året eller vad säger ni? Problemet är att jag endast kan precis kring julhelgen.

EDIT: Varför ligger inte denna i avdelningen ”Evenemang” / ”Träffar”?

LegacyLarsa
              Keymaster

Nej, det gör väl inget om vi spårar asfalten lite, då blir det ju lättare för hojåkarna att ta sig runt banan…… 😉 😀

/Larsa

OzO
                Deltagare

Vinterträff när snön kommer är givet!

Men som Sthlmsträff (eftersom Larsa är regionsans. antog jag att träff gällde Sthlmsregionen) skulle jag föreslå kombinera regionsträff (Brostugan?) med besök hos t.ex. Sthlms Bilvård för lite demo och instruktion ang. just bilvård. Eller nåt.

Eller bilfrågesportsslinga kanske? 🙂

LegacyLarsa
                  Keymaster

Du vet ”think big” eller nåt, nejdå den iden du gav var verkligen inte dålig, fler ider gott folk 🙂

Ozo -du är inte dum du 🙂

/Larsa

thehook
                    Deltagare

Brostugeträff kombinerat med Ekerö runt (går kanske inte, men några roliga vägar borde det väl finnas)? 😛
                      Låna in någon schysst fotograf och ta en massa balla gruppbilder? :9
                      Stapla bilar? 😛
                      Högst stereo volym? 😮
                      Hyra en gammal biograf och visa en massa grymma rallyfilmer? :*
                      Gemensam tripp till Nürburgring? :7

Bara några tankar från en tom skalle…. 😛

Mvh / Krooken

Niklas
                      Deltagare

Annars kanske SSI kan få vara förbilar på Svenska rallyt. Det hade varit lite småtufft… 😀 …fast då missar vi hela rallyt… 😛

Janne248
                        Deltagare

>Gemensam tripp till Nürburgring? :7

Bra ide inför sommaren 2004 eller nått!

Niklas
                          Deltagare

Hade varit skoj att åka på ringen en gång… men det är väl skitlångt dit…

Blocken
                            Deltagare

>Hyra en gammal biograf och visa en massa grymma rallyfilmer?

*** KLAR KLAR KLAR!

>Gemensam tripp till Nürburgring? :7

*** KLAR KLAR KLAR!

Goa idéer du kommer med, Mr Krook!

/Mr Black

thehook
                              Deltagare

Alien: det är väl bra att det är långt, då är det ju mer tid att gasa :D.

Blocken: tackar, men det var ingen som lockades av att stapla bilar? 😉

En idé till kom jag på (på förekommen anledning); hyra t.ex. Barkaby och köra konbana! Eller superstage! Nu vet jag hur snabbt min bil KAN gå på superstage, vore kul och se vad man själv kan klara av }(.

Mvh / Krooken, aka Mr Krook, aka Tom Green, aka Öh Hurru

LegacyLarsa
                                Keymaster

Vi kan väl försöka pricka in det hela någonstans mitt i Sverige, så att syd och nord-folk även har möjlighet att komma, kanske hyra gälleråsen mitt i vintern.. 😉

Vad vill du göra?
                                  Skriv ner din önskelista, och så får vi se vad tomten släpar in 🙂

/Larsa

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.