› SSC › Allmänt snack › Träffar › någon som är sugen på nån storträff?
- Detta ämne har 15 svar, 922 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 7 månader sedan av LegacyLarsa.
-
FörfattareInlägg
-
23 september, 2003 kl. 20:24 #13641LegacyLarsaKeymaster
Sist jag drog igång något i Stockholm/Mälardalen kom det bara 10 st (vi är väl ändå en bit över 150 medlemmar i detta område?)och åkte gokart, ändå var vi ute med informationen 1 (EN) månad innan, med det blev mest en massa snack, ungefär hälften av de som sagt kom, dålig stil tycker jag. vissa hade orsaker som gjorde att det ej kunde komma.
Så om jag går ut med om vi kanske ska planera någonting till NOVEMBER så att alla får tillräckligt med tid att övertala flickvän/familj etc., om att du ska åka och ha kul.
Sen tycker jag att man faktiskt i framtiden kan ha lite framförhålling om det inte skulle gå och genomföra för personen ifråga att tex meddela de som har hand om det hela att man inte kan komma, då det oftast underlättar i planneringen.
Nog med gnäll, någon som är sugen? annars får väl jag pricka in en vinterträff med Äljen i dalarna, han verkar vara sugen att ut och sladda (med pv:n (nilecity))
Larsa
24 september, 2003 kl. 07:41 #131866SubbahenkeDeltagareEn träff i Dalarna skulle vara kul till vintern. Med en planering i god tid kommer hela Rättviksmaffian dvs jag och en till.
Mvh Henke(som redan nu e sladda på is sugen)
24 september, 2003 kl. 07:48 #131864OzODeltagareJag dök upp till gokarten. På söndag. 😮 En dag för sent. Hade jag vetat på lördagen att jag inte skulle komma ihåg rätt datum hade jag ringt… 😉
Kanske läge att fixa nåt litet i samband med nån Brostugeträff? Åka en tur kanske. Annars tycker jag det är dags att försöka fixa nån större träff liknande berömda Ferraricenter-träffen som avslutning på året. Kan det va nåt? 🙂
Jag är på och kan även vara med och fixa.
”Id be unstoppable… if I could just get started!”24 september, 2003 kl. 08:17 #131873skytiskapilenDeltagareJag är med så länge jag inte jobbar den helgen!
24 september, 2003 kl. 08:34 #131876NiklasDeltagareVinterträff kanske kan bli aktuellt detta året eller vad säger ni? Problemet är att jag endast kan precis kring julhelgen.
EDIT: Varför ligger inte denna i avdelningen ”Evenemang” / ”Träffar”?
24 september, 2003 kl. 19:00 #131868LegacyLarsaKeymasterNej, det gör väl inget om vi spårar asfalten lite, då blir det ju lättare för hojåkarna att ta sig runt banan…… 😉 😀
/Larsa
24 september, 2003 kl. 21:20 #131865OzODeltagareVinterträff när snön kommer är givet!
Men som Sthlmsträff (eftersom Larsa är regionsans. antog jag att träff gällde Sthlmsregionen) skulle jag föreslå kombinera regionsträff (Brostugan?) med besök hos t.ex. Sthlms Bilvård för lite demo och instruktion ang. just bilvård. Eller nåt.
Eller bilfrågesportsslinga kanske? 🙂
”Id be unstoppable… if I could just get started!”24 september, 2003 kl. 21:39 #131869LegacyLarsaKeymasterDu vet ”think big” eller nåt, nejdå den iden du gav var verkligen inte dålig, fler ider gott folk 🙂
Ozo -du är inte dum du 🙂
/Larsa
24 september, 2003 kl. 22:16 #131874thehookDeltagareBrostugeträff kombinerat med Ekerö runt (går kanske inte, men några roliga vägar borde det väl finnas)? 😛
Låna in någon schysst fotograf och ta en massa balla gruppbilder? :9
Stapla bilar? 😛
Högst stereo volym? 😮
Hyra en gammal biograf och visa en massa grymma rallyfilmer? :*
Gemensam tripp till Nürburgring? :7Bara några tankar från en tom skalle…. 😛
Mvh / Krooken
25 september, 2003 kl. 05:24 #131877NiklasDeltagareAnnars kanske SSI kan få vara förbilar på Svenska rallyt. Det hade varit lite småtufft… 😀 …fast då missar vi hela rallyt… 😛
25 september, 2003 kl. 08:51 #131872Janne248Deltagare>Gemensam tripp till Nürburgring? :7
Bra ide inför sommaren 2004 eller nått!
25 september, 2003 kl. 09:02 #131878NiklasDeltagareHade varit skoj att åka på ringen en gång… men det är väl skitlångt dit…
25 september, 2003 kl. 21:11 #131871BlockenDeltagare>Hyra en gammal biograf och visa en massa grymma rallyfilmer?
*** KLAR KLAR KLAR!
>Gemensam tripp till Nürburgring? :7
*** KLAR KLAR KLAR!
Goa idéer du kommer med, Mr Krook!
/Mr Black
25 september, 2003 kl. 21:40 #131875thehookDeltagareAlien: det är väl bra att det är långt, då är det ju mer tid att gasa :D.
Blocken: tackar, men det var ingen som lockades av att stapla bilar? 😉
En idé till kom jag på (på förekommen anledning); hyra t.ex. Barkaby och köra konbana! Eller superstage! Nu vet jag hur snabbt min bil KAN gå på superstage, vore kul och se vad man själv kan klara av }(.
Mvh / Krooken, aka Mr Krook, aka Tom Green, aka Öh Hurru
10 juni, 2004 kl. 18:40 #131867LegacyLarsaKeymasterVi kan väl försöka pricka in det hela någonstans mitt i Sverige, så att syd och nord-folk även har möjlighet att komma, kanske hyra gälleråsen mitt i vintern.. 😉
Vad vill du göra?
Skriv ner din önskelista, och så får vi se vad tomten släpar in 🙂/Larsa
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.