Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #429
    Mange
    Deltagare

      Igår när jag åkte hem så körde jag om en Saab av nyare modell med en Orginal prodrive vinge. Körde om den 2 ggr bara för att kolla att det verkligen stod Prodrive på sidan.

      Om någon är intresserad av Regnr så PMa mig

      /Mange

      #37853
      Niklas
      Deltagare

        Blev inte Risto av med sin Prodrive vinge eller har jag rört ihop allt, glömt hälften och hittat på resten?

        #37850
        Micke81
        Deltagare

          Jo, Risto blev av med vinge scoop och halva huvgälarna!!

          #37854
          Niklas
          Deltagare

            Har funderat på om man skulle märka sin vinge på nått sätt. Rista in tre snitt i vingen på undersidan eller nått och snygga till med lackstift. Har en annan idé också men man kanske inte skall avslöja.

            #37846
            Subbarist
            Deltagare

              >Jo, Risto blev av med vinge scoop och halva huvgälarna!!

              Jag blev av med Scoopet, vingen var avryckt dock så måste de har blivit avbrytna för den låg i backen och det var ingen prodrive vinge utan den vanliga GT vingen men den är ju totalt förstörd dock, samma med gälarna höger är i tre delar och vänster har några skönhetsjack efter skruvmejsel. Så lägger nån märke till nån annan bil än impreza med ett impreza scoop så tar jag tacksamt emot reg nummret på PM.

              #37847
              Imp
              Deltagare

                min vinge va både brännmärkt och stöldmärkt men det hindrade inte tjuvarna från att ta den och sanorlikheten att man skulle se en bil med just sin vinge på e ganska liten. Nää fler när poliser e vad vi behöver. sen jag polisanmälde skadegörelsen på min bil samtidigt som bilen som stod brevid min anmälde sitt 4:e inbrott så har faktiskt polisen börjat köraupp på vår gata lite då och då fast nu har dom slutat igen. synd bara att man fått garage och polisen gör min bil 0 nytta fast man slipper ju oroasig för att man ska få inbrott?
                tycker lite synd om killen som står här dock och har köpt en ny evo tme han lär inte få ha vingen kvar länge tyvär:(

                fan va långt det blev e jag trött eller e jag trött?

                Imp nu vaken i 28 timmar.

                #37848
                Mange
                Deltagare

                  Jag är iaf glad över att dom som stal min vinge åkte fast efter dom hade gjort inbrott på subaru verkstan.

                  Det var tur att dom inte kom till till plåt-killarn för där stod min ny lackade bil och sen en annan impreza som hade krockat.

                  Tyvärr så fick dom med sig M3 spelgar och fälgar från några andra bilar.
                  Fick reda på att det var dom som stal min vinge från 2 olika personer.

                  Tror det är svårt att skydda sig mot tjuvar om man inte har garage.
                  /Mange

                  #37851
                  Micke81
                  Deltagare

                    Hörde alibaba snacka om en deep blue mica? originalvinge som de rackat!
                    Någon som saknar sin?

                    /micke

                    #37844
                    Subbahenke
                    Deltagare

                      Jag har blivit av med två!!!

                      Henke

                      #37849
                      Mange
                      Deltagare

                        Prodrive?

                        #37845
                        Subbahenke
                        Deltagare

                          Nej DBM färgade orginalvingar…. ;( 🙁

                          Henke

                          #37852
                          Manu_Sti
                          Deltagare

                            Jag har haft min ny Sti i flera månader nu och ska markera rutorna med reg. nr., har fåt nåt reklam från SBM som har etikett och pasta för att makera rutorna, men då tänkte jag att det skulle vara bra att har samma typ av etikett på Prodrive vinge, då ringde jag till dem, och dem sa att dem hade sånt för plast.
                            Nu ska dem skicka en etikett till min vinge med i pakettet…:D
                            Man kan prova iaf….

                            Manu…

                            Ps: Mer info på http://www.sbmbil.com

                          Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.