• Detta ämne är tomt.
Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #14848
    Subbarist
    Deltagare

      Har precis köpt nätgaller :9 från Kamei och nu ska den på är det nån som har nåt bra tips på hur man kan fästa den ordentligt? den ska sitta bl. a på huvscoopet, eventullet grillen och nere på luftintaget vid nummer plåten…

      Subbarist javisst!!

      #153785
      Phoenix
      Deltagare

        jag brukar vika in kanten och limma med PL400, sitter bra, dra annars med en liten skruv

        #153788
        Subbarist
        Deltagare

          Man tackar och bugar 🙂 var kan man köpa pl400 nånstans…

          Subbarist javisst!!

          #153786
          Phoenix
          Deltagare

            kolla på någe industrivaruhus som tibnor eller ahlsells,
            dom har garanterat 🙂

            #153789
            Subbarist
            Deltagare

              Hur/var skruvar man loss front spoilern och hur bökigt är det på en skala 1-10 eller finns det kanske nån smidigare väg att montera skiten…

              Subbarist javisst!!

              #153787
              Phoenix
              Deltagare

                LAST EDITED ON Mar-19-02 AT 05:11PM (GMT)
                Är inte 100 på hur det ser ut på Impreza, kör legacy själv..
                men du får lossa innerskärmarna, där bakom kommer du åt upphängningarna på sidan sen sitter det säkert under grillen och ljussatserna,
                kanske även nån på undersidan.

                #153794
                Aquila
                Deltagare

                  Tjena
                  Jag har hittat en site där dom beskriver hur man tar bort frontspoilern. Det är en monteringsanvisning för en av deras produkter, men det funkar ändå att använda den!
                  http://www.grillcraft.com/installs/subaru_impreza_99-01.html
                  Enjoy!

                  Aquila without wheels

                  #153790
                  Subbarist
                  Deltagare

                    Fan vad schyst tack ska du ha 🙂 !! Det där bör man ju klara av nu måste satans vädret bli finare bara!!!

                    Subbarist javisst!!

                    #153795
                    Aquila
                    Deltagare

                      Inget garage??
                      BTW, kör du som wheeliedevil, slänger in lite nät vid alla luftintag? För det blev j*vligt fräckt men galler i dom små hålen på spoilern.:7
                      Wheeliedevil har lagt upp några bilder i medlemsarkivet, om du inte redan sett dom.
                      Kommer du slänga ut bilder när den är klar?

                      #153791
                      Subbarist
                      Deltagare

                        LAST EDITED ON Mar-27-02 AT 10:08PM (GMT)
                        Det är precis så som jag ska göra nu blir det deffinitivt sådär har funderat lite innan men nu är jag helt övertygad om hur jag ska ha det fy fan vad snyggt det blev… nu längtar jag bara tills jag får tid över och kan börja med detta!!!! så fort det är klart så lovar jag att jag slänger upp några bilder på pärlan… fas och andra sidan så är det mkt kvar att göra bla. vita blinkers runt om m.m.

                        Subbarist javisst!!

                        ——PID——

                        #153792
                        Subbarist
                        Deltagare

                          Nu upptäckte jag till min fasa att det är olika på 99 & framåt men jag har en 97´a och jag lovar dig gosse det är inte lika lätt som på anvisningen där… h-vete jag höll på hela dan idag och gav upp till slut och plockade ihop allt igen men nån kanske har nån kloka råd att komma men vad det gäller en 97´a! hur f-an får man loss spoler h-vetet på den…

                          men huvscoopet är klart nu :9 det blev fint som faaan måste bara pilla bort limmet som syns lite lätt från sidan…

                          Ingen kurva är för tvär och nästa rödljus bör lysa rött, Subbarisst javisst
                          ——-PID——-

                          #153784
                          OzO
                          Deltagare

                            Vet inte om detta hjälper men här är länken: http://www.scoobymods.com/forums/showthread.php?s=3ee700d57128e04af4253d8304e9331c&threadid=56&highlight=rear+bumper

                            Finns en hel del i detta forum…

                            ______________________________________________
                            http://bbs.impreza.nu/dcforum/Images/ssi/fireskull.gif The Blue Pile of… Cr@p
                            “It is not so difficult. Go flat-out before the corner and then go flat-out again”

                            #153793
                            Subbarist
                            Deltagare

                              Tack OzO :7 :7 !!! Nu förstår jag varför jag inte fick loss den jäveln igår nästa lördag då ska det bli klart (om vädret tillåter har inget garage :'( ) så att det blir en färdigmonterad spolier till brostugan tänkte att man skulle ta träff oskulden, det är väl nästa söndag?

                              Ingen kurva är för tvär och nästa rödljus bör lysa rött, Subbarisst javisst
                              ——-PID——-

                            Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
                            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.