• Detta ämne har 8 svar, 749 deltagare, och uppdaterades senast för 22 år sedan av Niklas.
Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #6160
    Niklas
    Deltagare

      http://www.impreza.nu/ssi2/gallery/view_album.php?set_albumName=ssi456&page=2

      STi bakljus, dimlock och grillemblem…

      Subaru – All we’ll drive!

      #77515
      Practos
      Deltagare

        Yo dude -har du inte hunnit montera än ? jag såg till att min flickvän monterade avgassystemet på direkt !
        😀 😀 😀 😀
        /Blir nog fint det där 😉
        (ett tips på dimljus grejerna är att inte använda vanliga skruvar, det blir för lätt att sno)

        #77519
        Niklas
        Deltagare

          Ett bra tips! Tack så mycket! Vad rekommenderar du för skruvar? Sånna för insexnyckel eller nått annat? Har dålig koll på vad som finns och vad som passar… 🙂

          Subaru – All we’ll drive!

          #77516
          Practos
          Deltagare

            LAST EDITED ON Jul-18-02 AT 08:54AM (GMT)
            jag kör med insexsnyckel, traska iväg till Claes ohlsson eller liknande, finns massor att välja på 😉

            Var lite försiktig när du drar åt skruvarna så du inte tar sönder den “lilla öglan” (under skruvhålet) på kåpan, jag köpte beggade kåpor och en av dem var sönder men det gick att laga med lite plasticpadding och färg.

            #77520
            Niklas
            Deltagare

              Enligt Anders (som jag beställde med) saknades det fästen till locken och det skulle han fixa. Han sa att det skall sitta nått fäste bakom dimljuset, är det lätt att få dit dem? Gissar att man måste skruva av dimljuset för att få dit fästet, sen på med dimljuset, på med locket och skruva fast…?

              Subaru – All we’ll drive!

              #77517
              Practos
              Deltagare

                på mina behövda man inte ta bort dimljusen utan bara lossa på en skruv

                #77521
                Niklas
                Deltagare

                  Så då har du inget fäste som skall sitta bakom ljuset?

                  Subaru – All we’ll drive!

                  #77518
                  Practos
                  Deltagare

                    jo, det jag menade var att man lossar på en skruv, sätter dit fästen och skruvar tillbaka skruven, orkade inte skriva det första gången 😀

                    #77522
                    Niklas
                    Deltagare

                      Hmm, ok…får väl vänta o se om jag får mina fästen då…

                      Subaru – All we’ll drive!

                    Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.