› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Nya Imprezan – MY03!!!
- Detta ämne har 28 svar, 1,798 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 7 månader sedan av ExOrdis.
-
FörfattareInlägg
-
16 september, 2002 kl. 07:20 #6234NiklasDeltagare
LAST EDITED ON Sep-16-02 AT 01:19PM (GMT)
http://subaru.frontnet.org/images/dump/my03_imp.jpgSubaru – All we’ll drive!
16 september, 2002 kl. 07:39 #78026SecretAgentManDeltagareIfall det stämmer har FHI lyckats göra fronten ännu gräsligare.
/J
Subaru – The Beauty of All Wheel Drive
Banträffsansvarig SSI
12,726 @ 177,17 😀
16 september, 2002 kl. 07:47 #78044NiklasDeltagareJag tycker att den är bättre än 01-02 men inte bättre än -00…
Subaru – All we’ll drive!
16 september, 2002 kl. 10:45 #78034griml0ckDeltagareHåller med Alien, om man skulle ”uppgradera” så skulle de nog hellre bli my03 än 01-02 iaf.
The red Shagaru Impreza of Gefle
16 september, 2002 kl. 11:37 #78045NiklasDeltagareTexten är ju bara för skön tycker jag… 🙂
”The second generation Subaru Impreza WRC had all the ingredients required to go down in history as the best Scooby yet. Except one… Those bulbous bug-eyed headlights” – AMEN!! 😀 😀 😀
16 september, 2002 kl. 12:39 #78035LelleDeltagareLAST EDITED ON Sep-16-02 AT 02:44PM (GMT)
http://www.rexilla.comKolla in den gula….det ser inte ut som ett photoshop skämt!!!!
Hoppas min sti kommer se ut så där..betydligt bättre än dagens ”frogeye”!!!Mvh
Lelle16 september, 2002 kl. 12:44 #78046NiklasDeltagareTycker den gula fronten är farligt lik EVO8an som man fick se en ”teaser” på för ett tag sedan… 😮
16 september, 2002 kl. 15:26 #78036LelleDeltagareLAST EDITED ON Sep-16-02 AT 05:29PM (GMT)
>Satan i gatan! Är sanningen i stil med det där är det verkligen till
>att gratulera.Nja…
Den infon jag fått från säljaren är följande:Omarbetad front(hoppas ju på att den ser ut som den gula:P:P)hehe men den som lever får se…:D:D
Annan design på inredningen eller hela alltet(mer vet jag inte).
”stora vingen”sitter på från fabrik.., alltså slipper man köpa den(15000 kostar den, får den på köpet kan man säga).
Jag har alltså köpt grisen i säcken.:-( Friskt vågat hälften vunnet brukar jag säga.
Mvh
Lelle:D:D:D
16 september, 2002 kl. 19:03 #78047NiklasDeltagareVad får du hosta upp Lelle? Och du kommer på träffarna med bilen får jag hoppas… 😉
17 september, 2002 kl. 13:26 #78037LelleDeltagareHmm…host, host!!!
Får ett bra pris kan man säga…(snuskigt bra för att vara exakt)!!
Så bra att jag inte funderade särskilt länge…
Dels fick jag ett bra inbytspris på min s2000 sen sänkte han priset (BIG TIME)!!!
Jag provkörde den sti som Stilbil har utannonserad nu och de provkörde min s2000…de sa att det lät skumt om min vxl-låda men det tyckte inte jag, de sa att eftersom jag ändå har garanti så skulle jag åka till firman jag köpte den hos. Åkte dit, den var sjysst(de är bara ovana att man som i Hondan sitter ca 4 cm ifrån vxl-lådan och ingen isolering får höra alla ljud), när jag var där kom en av deras säljare och sa: DEN DÄR BILEN VILL VI HA!
Så jag berättade om det budet som jag hade blivit erbjuden…
Det priset kan vi nog matcha sa säljaren..på en fabriksny!!!!
Till grejen hör tydligen att handlarna inte fått reda på nya priset och den facelift som kommer att göras på -03: orna. Men det tog säljaren reda på:D:D
Sen gjorde han ett bra pris på larm och vinterdäck(225/45-17)
Jag vill inte berätta vad jag fick ge men de på Stilbil blev flyförbannade när jag avstod deras bud och fick höra det andra budet jag fick…ungefär så här lät det i luren: DE DJÄVLARNA SPONSRAR JU PRAKTISKT TAGET DIG…DE TJÄNAR INTE EN SPÄNN PÅ DET, JAG VISSTE ATT DU BARA VAR UTE EFTER EN PROVKÖRNING EFTERSOM DU VISSTE ATT DET BARA VAR VI SOM HADE EN STI FÖR PROVKÖRNING…(LELLE)MEN VÄNTA NU…JAG KOM JU TILL ER, OCH DET VAR JU NI SOM SKICKADE MIG TILL DE ANDRA..KAN JU INTE RÅ FÖR ATT DE ANDRA TOM KOM MED ETT BÄTTRE BUD PÅ EN FABRIKSNY….(Diverse otrevliga påståenden kom från killen på Stilbil)FYYYY FAN VA HAN ÄR DUM I HUVUDET!!!!!!!!!!! HELT KÖRD!!!!!!!!!!
MR LELLE GÅR ALDRIG DIT IGEN KAN JAG MEDDELA!!!!!!!!!!
(SKRIVKRAMP) PUH!Mvh
Lelle:D:D
17 september, 2002 kl. 14:47 #78042ZaccaDeltagareLelle,
När skulle du få bilen levererad?
Är det en Sti-03 med nya karossen?
Vad är det för riktpris på en -03?
Var beställde du den ifrån?//Peter
17 september, 2002 kl. 15:05 #78038LelleDeltagareLeverans slutet på Januari:-(
Faceliftad kaross(även baken?)
Annan inredning, ev. totallt(tydligen i exlusivare material)??????????
Stora vingen ”Prodrive” från fabrik. Kostade 15000:- tidigare extra.
Hmm..pappret finns i firmabilen, 384.900 tror jag! Upp 6000:-
En annan firma i Stockholmsområdet(inte Stilbil och inte Fürstenhoff motor).
Vill inte avslöja vem(tycker av någon anledning att jag fått den för billigt!):D:D:D:D
De ville behålla mig på ”hemmaplan” sa de, jag köpte min S2000 där.JAG LÄNGTAR SÅ HJÄRTAT BRISTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-(
Mvh
Lelle17 september, 2002 kl. 15:20 #78048NiklasDeltagareSe till att komma på första SSI-träffen nästa vår, de flesta kommer att vilja kolla på den… 😉
Tror inte att Sveriges ”bug-eyes” kommer att våga sig fram… 😀
17 september, 2002 kl. 15:25 #78039LelleDeltagareAförmative!!!
Känns lite pirrigt då jag bara delvis vet vad som ändras…
Jag får väl som alla andra vänta tills de avtäckt den på Paris-salongen…hehe
Jag måste vara tokig som ”köper grisen i säcken”:D:D:D:DMvh
Lelle17 september, 2002 kl. 15:39 #78043ZaccaDeltagareLAST EDITED ON Sep-17-02 AT 05:39PM (GMT)
>Leverans slutet på Januari:-(
>Faceliftad kaross(även baken?)
>Annan inredning, ev. totallt(tydligen i exlusivare material)??????????
>Stora vingen ”Prodrive” från fabrik. Kostade 15000:- tidigare extra.
>Hmm..pappret finns i firmabilen, 384.900 tror jag! Upp 6000:-
>En annan firma i Stockholmsområdet(inte Stilbil och inte Fürstenhoff
>motor).
>Vill inte avslöja vem(tycker av någon anledning att jag fått den för
>billigt!):D:D:D:D
>De ville behålla mig på ”hemmaplan” sa de, jag köpte min S2000 där.
>
>JAG LÄNGTAR SÅ HJÄRTAT
>BRISTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-(
>
>Mvh
>LelleHittar ingen Subaruhandlare som även säljer Honda? Varken de i Bro eller haninge.
Vad skulle det vara för fel om du rekomenderar dem, å deras trevliga bemötande.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.