Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 29 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #6234
    Niklas
    Deltagare

      LAST EDITED ON Sep-16-02 AT 01:19PM (GMT)
      http://subaru.frontnet.org/images/dump/my03_imp.jpg

      Subaru – All we’ll drive!

      #78026
      SecretAgentMan
      Deltagare

        Ifall det stämmer har FHI lyckats göra fronten ännu gräsligare.

        /J

        Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

        Banträffsansvarig SSI

        12,726 @ 177,17 😀

        #78044
        Niklas
        Deltagare

          Jag tycker att den är bättre än 01-02 men inte bättre än -00…

          Subaru – All we’ll drive!

          #78034
          griml0ck
          Deltagare

            Håller med Alien, om man skulle “uppgradera” så skulle de nog hellre bli my03 än 01-02 iaf.

            The red Shagaru Impreza of Gefle

            #78045
            Niklas
            Deltagare

              Texten är ju bara för skön tycker jag… 🙂

              “The second generation Subaru Impreza WRC had all the ingredients required to go down in history as the best Scooby yet. Except one… Those bulbous bug-eyed headlights” – AMEN!! 😀 😀 😀

              Subaru – All we’ll drive!

              #78035
              Lelle
              Deltagare

                LAST EDITED ON Sep-16-02 AT 02:44PM (GMT)
                http://www.rexilla.com

                Kolla in den gula….det ser inte ut som ett photoshop skämt!!!!
                Hoppas min sti kommer se ut så där..betydligt bättre än dagens “frogeye”!!!

                Mvh
                Lelle

                #78046
                Niklas
                Deltagare

                  Tycker den gula fronten är farligt lik EVO8an som man fick se en “teaser” på för ett tag sedan… 😮

                  Subaru – All we’ll drive!

                  #78036
                  Lelle
                  Deltagare

                    LAST EDITED ON Sep-16-02 AT 05:29PM (GMT)
                    >Satan i gatan! Är sanningen i stil med det där är det verkligen till
                    >att gratulera.

                    Nja…
                    Den infon jag fått från säljaren är följande:

                    Omarbetad front(hoppas ju på att den ser ut som den gula:P:P)hehe men den som lever får se…:D:D

                    Annan design på inredningen eller hela alltet(mer vet jag inte).

                    “stora vingen”sitter på från fabrik.., alltså slipper man köpa den(15000 kostar den, får den på köpet kan man säga).

                    Jag har alltså köpt grisen i säcken.:-( Friskt vågat hälften vunnet brukar jag säga.

                    Mvh

                    Lelle:D:D:D

                    #78047
                    Niklas
                    Deltagare

                      Vad får du hosta upp Lelle? Och du kommer på träffarna med bilen får jag hoppas… 😉

                      Subaru – All we’ll drive!

                      #78037
                      Lelle
                      Deltagare

                        Hmm…host, host!!!
                        Får ett bra pris kan man säga…(snuskigt bra för att vara exakt)!!
                        Så bra att jag inte funderade särskilt länge…
                        Dels fick jag ett bra inbytspris på min s2000 sen sänkte han priset (BIG TIME)!!!
                        Jag provkörde den sti som Stilbil har utannonserad nu och de provkörde min s2000…de sa att det lät skumt om min vxl-låda men det tyckte inte jag, de sa att eftersom jag ändå har garanti så skulle jag åka till firman jag köpte den hos. Åkte dit, den var sjysst(de är bara ovana att man som i Hondan sitter ca 4 cm ifrån vxl-lådan och ingen isolering får höra alla ljud), när jag var där kom en av deras säljare och sa: DEN DÄR BILEN VILL VI HA!
                        Så jag berättade om det budet som jag hade blivit erbjuden…
                        Det priset kan vi nog matcha sa säljaren..på en fabriksny!!!!
                        Till grejen hör tydligen att handlarna inte fått reda på nya priset och den facelift som kommer att göras på -03: orna. Men det tog säljaren reda på:D:D
                        Sen gjorde han ett bra pris på larm och vinterdäck(225/45-17)
                        Jag vill inte berätta vad jag fick ge men de på Stilbil blev flyförbannade när jag avstod deras bud och fick höra det andra budet jag fick…ungefär så här lät det i luren: DE DJÄVLARNA SPONSRAR JU PRAKTISKT TAGET DIG…DE TJÄNAR INTE EN SPÄNN PÅ DET, JAG VISSTE ATT DU BARA VAR UTE EFTER EN PROVKÖRNING EFTERSOM DU VISSTE ATT DET BARA VAR VI SOM HADE EN STI FÖR PROVKÖRNING…(LELLE)MEN VÄNTA NU…JAG KOM JU TILL ER, OCH DET VAR JU NI SOM SKICKADE MIG TILL DE ANDRA..KAN JU INTE RÅ FÖR ATT DE ANDRA TOM KOM MED ETT BÄTTRE BUD PÅ EN FABRIKSNY….(Diverse otrevliga påståenden kom från killen på Stilbil)

                        FYYYY FAN VA HAN ÄR DUM I HUVUDET!!!!!!!!!!! HELT KÖRD!!!!!!!!!!
                        MR LELLE GÅR ALDRIG DIT IGEN KAN JAG MEDDELA!!!!!!!!!!
                        (SKRIVKRAMP) PUH!

                        Mvh

                        Lelle:D:D

                        #78042
                        Zacca
                        Deltagare

                          Lelle,

                          När skulle du få bilen levererad?
                          Är det en Sti-03 med nya karossen?
                          Vad är det för riktpris på en -03?
                          Var beställde du den ifrån?

                          //Peter

                          #78038
                          Lelle
                          Deltagare

                            Leverans slutet på Januari:-(
                            Faceliftad kaross(även baken?)
                            Annan inredning, ev. totallt(tydligen i exlusivare material)??????????
                            Stora vingen “Prodrive” från fabrik. Kostade 15000:- tidigare extra.
                            Hmm..pappret finns i firmabilen, 384.900 tror jag! Upp 6000:-
                            En annan firma i Stockholmsområdet(inte Stilbil och inte Fürstenhoff motor).
                            Vill inte avslöja vem(tycker av någon anledning att jag fått den för billigt!):D:D:D:D
                            De ville behålla mig på “hemmaplan” sa de, jag köpte min S2000 där.

                            JAG LÄNGTAR SÅ HJÄRTAT BRISTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-(

                            Mvh
                            Lelle

                            #78048
                            Niklas
                            Deltagare

                              Se till att komma på första SSI-träffen nästa vår, de flesta kommer att vilja kolla på den… 😉

                              Tror inte att Sveriges “bug-eyes” kommer att våga sig fram… 😀

                              Subaru – All we’ll drive!

                              #78039
                              Lelle
                              Deltagare

                                Aförmative!!!
                                Känns lite pirrigt då jag bara delvis vet vad som ändras…
                                Jag får väl som alla andra vänta tills de avtäckt den på Paris-salongen…hehe
                                Jag måste vara tokig som “köper grisen i säcken”:D:D:D:D

                                Mvh
                                Lelle

                                #78043
                                Zacca
                                Deltagare

                                  LAST EDITED ON Sep-17-02 AT 05:39PM (GMT)
                                  >Leverans slutet på Januari:-(
                                  >Faceliftad kaross(även baken?)
                                  >Annan inredning, ev. totallt(tydligen i exlusivare material)??????????
                                  >Stora vingen “Prodrive” från fabrik. Kostade 15000:- tidigare extra.
                                  >Hmm..pappret finns i firmabilen, 384.900 tror jag! Upp 6000:-
                                  >En annan firma i Stockholmsområdet(inte Stilbil och inte Fürstenhoff
                                  >motor).
                                  >Vill inte avslöja vem(tycker av någon anledning att jag fått den för
                                  >billigt!):D:D:D:D
                                  >De ville behålla mig på “hemmaplan” sa de, jag köpte min S2000 där.
                                  >
                                  >JAG LÄNGTAR SÅ HJÄRTAT
                                  >BRISTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-(
                                  >
                                  >Mvh
                                  >Lelle

                                  Hittar ingen Subaruhandlare som även säljer Honda? Varken de i Bro eller haninge.

                                  Vad skulle det vara för fel om du rekomenderar dem, å deras trevliga bemötande.

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 29 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.