› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Nya Imprezan – MY03!!!
- Detta ämne har 28 svar, 1,798 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 8 månader sedan av ExOrdis.
-
FörfattareInlägg
-
17 september, 2002 kl. 15:53 #78040LelleDeltagare
LAST EDITED ON Sep-17-02 AT 05:57PM (GMT)
Hmmm…
Torvalla(Honda, Fiat samt :P:P:P Alfa) samarbetar med Karlsson-bil (Subaru samt Dajjjwweoo!!!!).
=Karlsson-bil..både Torvalla samt Karlsson får 100-rattar av mig vad gäller bemötande samt service av mig!!!!
Är DUKTIGT nöjd av båda!Mvh
Lelle
(ÄR DET NÅGON AV ER DÄR UTE SOM PLANERAR EN STHMLS TRÄFF ELLER VID VID BROSTUGAN PÅ TORSDAG SÅ MAN FÅR SUKTA LITE:P:P:P)
Lovar att jag kör ifrån er allahopa…håll i er nu Citroên Berlingo HDI!!(Firmabil)17 september, 2002 kl. 15:56 #78032modulatedDeltagare>både Torvalla samt Karlsson får 100-rattar av mig vad gäller bemötande
>samt service av mig!!!!
>Är DUKTIGT nöjd av båda!Karlssons-bil är inte bra på att svara på mail. Skickade en förfrågan
om en GT jag var intresserad av för några veckor sedan, har ännu inte
fått nått svar och nu är den såld.// Patrick P – Bor för långt från huvudstaden för spontana bilstudier.
17 september, 2002 kl. 17:26 #78031TTDeltagare>Se till att komma på första SSI-träffen nästa vår, de flesta kommer att vilja >kolla på den…
>
>Tror inte att Sveriges ”bug-eyes” kommer att våga sig fram…jodå, om min WRX överlever vintern och jag får en hjälm i julklapp så kommer jag nog 😉
/TT med en ”bug-eye” WRX
18 september, 2002 kl. 05:41 #78049NiklasDeltagare>Karlssons-bil är inte bra på att svara på mail. Skickade en förfrågan
>om en GT jag var intresserad av för några veckor sedan, har ännu inte
>fått nått svar och nu är den såld.De flesta företag (inte bara bilförsäljare) är dåliga på att svara på mail. Ibland tar det några veckor, ibland får man aldrig något svar. Bäst är att ringa eller att åka dit – men mail är ju så bekvämt… 🙁
Subaru – All we’ll drive!
18 september, 2002 kl. 05:55 #78028PractosDeltagarede på karlssonns bil i haninge är duktiga på att snacka i telefon…ringde dit en vackar dag för 2 år sen angående en beggad gt, slutade med att jag hade köpt en sprillans istället…eller så var man en lätt kund, känner mig inte blåst iaf 🙂
Personligen börjar jag mer och mer gilla bug-eyes modellen, speciellt kombin men tycker den är för dyr.
18 september, 2002 kl. 06:15 #78033modulatedDeltagare>>Karlssons-bil är inte bra på att svara på mail. Skickade en förfrågan
>>om en GT jag var intresserad av för några veckor sedan, har ännu inte
>>fått nått svar och nu är den såld.
>
>De flesta företag (inte bara bilförsäljare) är dåliga på att svara på
>mail. Ibland tar det några veckor, ibland får man aldrig något svar.
>Bäst är att ringa eller att åka dit – men mail är ju så bekvämt… 🙁
>
>Subaru – All we’ll drive!Mail är ytterst bekvämt, speciellt om man jobbar i en betongbunker
under de tider de flesta handlare har öppet, och telefon finns inte
att tillgå där :-(.Blir som vanligt irriterad på att företag envisas med att skriva ut
mailadresser när de inte behagar besvara mail, i det här fallet både
på hemsidan och på bytbil.nu.Dock har jag en stund på mig att jaga rätt på en vettig gt till ett
vettigt pris. Köpet är egentligen planerat till mars, men dyker
det upp nått vettigt redan nu så…. Jag får väl leva på nudlar
några månader ;-).// Patrick P.
18 september, 2002 kl. 06:23 #78050NiklasDeltagare>Personligen börjar jag mer och mer gilla bug-eyes modellen, speciellt
>kombin men tycker den är för dyr.Säker på att det är du och inte tjejen som försöker övertala dig och du har snart svalt det? 😉
18 september, 2002 kl. 07:36 #78029PractosDeltagaresäker, hon hatar den nyare. Däremot verkar hon inte fatta vad jag snackor om när jag sitter i tv soffan och sägar att jag skulle vara lycklig ifall jag hade 100 hästar till 😀 😀
18 september, 2002 kl. 08:34 #78051NiklasDeltagare>Däremot verkar hon inte fatta vad jag snackor om när jag sitter i tv soffan
>och sägar att jag skulle vara lycklig ifall jag hade 100 hästar till 😀 😀När jag säger så brukar jag få en smäll… 😮
PS: Hon tror även du lurade mig angående ljusrampen…”du har inte fått på den än, du har inte testat den än, …” 😀
18 september, 2002 kl. 09:32 #78030PractosDeltagare>>Däremot verkar hon inte fatta vad jag snackor om när jag sitter i tv soffan
>>och sägar att jag skulle vara lycklig ifall jag hade 100 hästar till 😀 😀
>
>När jag säger så brukar jag få en smäll… 😮
>
>PS: Hon tror även du lurade mig angående ljusrampen…”du har inte
>fått på den än, du har inte testat den än, …” 😀
>
>Subaru – All we’ll drive!men jag fick ju på den…det måste väl betyda att du inte får nog med tid att umgås med din bil…säg det till henne !
😀 😀 😀18 september, 2002 kl. 10:11 #78052NiklasDeltagare>men jag fick ju på den…det måste väl betyda att du inte får nog med
>tid att umgås med din bil…säg det till henne !Hahaha…isch…att du ens vågar tänka tanken… 😉
Förhoppningsvis är rampfan på till nästa helg den 28e varjefall…om man har tur…
24 september, 2002 kl. 14:56 #78053NiklasDeltagarehttp://users.bigpond.net.au/pepper/Rexilla/gallery.htm
Många bilder, dock många som är (om)gjorda i PS…
24 september, 2002 kl. 16:20 #78041LelleDeltagareHejhopp!!
http://www.rexilla.com (den kommer tydligen att se ut som den gula och den blå under)
http://www.apexjapan.com (headline news)Hehe..jag hoppas ju att den kommer att se ut så…tycker den är snygg…:D
Vill ha den nu men får väl vänta till Januari:-(Mvh
Lelle:D:D
Sti 0310 juni, 2004 kl. 18:40 #78027ExOrdisDeltagare>LAST EDITED ON Sep-16-02 AT
>02:44 PM (GMT)
>
>http://www.rexilla.com
>
>Kolla in den gula….det ser inte ut som ett photoshop skämt!!!!
>Hoppas min sti kommer se ut så där..betydligt bättre än dagens
>”frogeye”!!!
>
>Mvh
>LelleSatan i gatan! Är sanningen i stil med det där är det verkligen till att gratulera.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.