Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #277170
    FiddeFuling
    Keymaster

      Då det är rea på detta spel nu (som PS Plus användare iaf) så passade jag på att införskaffa detta… 250kr för delux är det ju lätt värt.

      efter ca en dags spelande (hemma förkyld :rolleyes: ) så är känslorna splittrade.

      Snygg som tusan, hyfsad känsla (PS4 handkontroll), men tycker att det uppfattas en aning enformigt, vet inte om det är rätt ord att använda men har inget bättre just nu. sen att jag inte kände någon större skillnad på 370 samt 700 ponnys i bilen gjorde mig lite besviken (o satans vad snabbt man kommer upp i effekt, för mycket pengar/för lätt svårighetsgrad kanske?)

      men jag kastar inte in handduken ännu, skall in o peta på inställningarna lite o se vad som händer 😀

      #277173
      Norbius
      Deltagare

        Kul som tusan och bygga driftbilar och leka runt med iaf 😀

        #277174
        Jommie
        Deltagare

          Nån som testad det på PC? Eller med ratt?

          #277171
          FiddeFuling
          Keymaster

            Leka med drift bilar är ju jätte kul 😀

            Har gjort mig två försök att bygga en vettig time attack bil, Subaru o EVO, tyvärr känns Evo’n vassare?! :p:rolleyes:

            det som stör mig dock är att jag inte upplever dem som fyrhjulsdrivna…detta trots tweekande med inställningar… väldigt roligt med att visuell camber inte påverkar hur det beter sig hehe

            säga vad man vill, men ett mycket underhållande arkad spel är det!

            #277186
            Smufrik
            Deltagare

              Subaru BRZ är ju dock bakhjulsdriven kan vara därför;) BRZ står ju för Boxer engine Rear wheel drive Zenith.

              #277172
              FiddeFuling
              Keymaster

                Subaru BRZ är ju dock bakhjulsdriven kan vara därför;) BRZ står ju för Boxer engine Rear wheel drive Zenith.

                Jo de e ju sant att BRZ är bakhjulsdriven 🙂

                men övriga bilar som skall ha AWD upplevs som RWD endå, tänker på STI, EVO, SKYLINE… Finns säkert fler i spelet :rolleyes:

                men kul är det iallafall

              Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.