Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 21 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #33812
    JuinorSvensken
    Deltagare

      Som nörden man är satt jag uppe sent nu i veckan för att se alla nyheter inom spelvärlden på E3-mässan:p. Man kan väl säga att jag minst sagt blev lite till mig när EA visade upp det nya Need for Speed spelet.

      Det verkar äntligen bli det Need for Speed som jag och många andra har väntat på länge där fokus ligger på racing och framför allt customization av sina bilar. Mycket av det har man nog Speedhunters att tacka som hjälper till att utveckla spelet och har lyckats få med t.ex. RocketBunny-kit och mycket mer från den moderna bilvärlden i spelet.

      Sen att bilen de fokuserar på i gameplayet är en BRZ gör ju att den här tråden passar in ännu bättre här 😀

      Länkar till en video och Need for Speeds sida om man vill läsa mer

      https://www.youtube.com/watch?v=6WfHq6NEKmI
      http://www.needforspeed.com/news

      /Jonte

      #277175
      Javiisst
      Deltagare

        Jag kommer nog garanterat haffa den

        #277167
        Koffe
        Keymaster

          Insane-Marcus kommer vara en av karaktärerna i spelet och representera TIR tydligen. Fränt 🙂

          #277176
          Javiisst
          Deltagare

            Fan va nice 🙂

            Undra om denna ska vara “underground 3”

            #277168
            Markus
            Deltagare

              Fan va nice 🙂

              Undra om denna ska vara “underground 3”

              Vi får hoppas på det! Gärna med mindre arkad, mer fokus på körning och mer realistisk modifiering av bilar än vad det varit i de senaste versionerna…

              #277177
              Javiisst
              Deltagare

                Jag verkligen saknar hur mycket man kunde göra på underground. Styling och dyno osv

                #277182
                timtompangpang
                Deltagare

                  Hej Subaru vänner!

                  Jag heter Tim och har jobbat med Need for Speed (NFS16 som det kallas internt)de senaste 8 månaderna.

                  Spelet kommer att likna underground serien en hel del!
                  Och två olika subarus kommer att finnas i spelet 🙂
                  Kan dock inte gå in på fler detaljer i nuläget då billistan inte är släppt.

                  Har ni några frågor fråga gärna 🙂

                  MVH Tim

                  #277183
                  timtompangpang
                  Deltagare

                    Insane-Marcus kommer vara en av karaktärerna i spelet och representera TIR tydligen. Fränt 🙂

                    Så sant som det är sagt 🙂

                    #277181
                    koaaN
                    Deltagare

                      Hade turen att få beta-testa nu under helgen på mitt xbox one. förjävla roligt spel och grym grafik! 🙂 givetvis åkte jag subaru hela tiden 😉

                      #277178
                      Javiisst
                      Deltagare

                        Kommer bli på pc för mig med 360 kontroll 🙂

                        #277179
                        Javiisst
                        Deltagare

                          Verkar som att till pc är den uppskjuten till våren 2016…irriterande

                          #277169
                          Niklas
                          Deltagare

                            Verkar som att till pc är den uppskjuten till våren 2016…irriterande

                            Släppa nu i 30fps eller släppa i vår i 60fps och med lite tur kanske även stöd för ratt.

                            #277180
                            Javiisst
                            Deltagare

                              Släppa nu i 30fps eller släppa i vår i 60fps och med lite tur kanske även stöd för ratt.

                              Släpp färdig produkt tycker jag 🙂 och då till pc o konsol samtidigt inte ena vänta på andra :p

                              #277184
                              Zenon
                              Deltagare

                                Släppa nu i 30fps eller släppa i vår i 60fps och med lite tur kanske även stöd för ratt.

                                Med lite tur stöd för ratt???
                                Skojjar du med mig, vem fan gör ett bilspel som inte har stöd för ratt……….

                                Självklart är 60 fps att eftersträva.
                                Hoppas på lätt navigerade menyer samt att man kan ändra text samt hastighetsmätarens storlek, då jag sitter ca 5meter ifrån “50” tv och spelar.
                                Sedan vore det kul att kunna ställa in så många olika kamera vinklar som möjligt, samt att man kan välja att köra snabbrace istället för att spela ursprungsläget. Perfekt om man sitter med grabbarna o vill testa olika typer av race med olika bilar.

                                #277185
                                lellelle9
                                Deltagare

                                  Med lite tur stöd för ratt???
                                  Skojjar du med mig, vem fan gör ett bilspel som inte har stöd för ratt……….
                                  Självklart är 60 fps att eftersträva.
                                  Hoppas på lätt navigerade menyer samt att man kan ändra text samt hastighetsmätarens storlek, då jag sitter ca 5meter ifrån “50” tv och spelar.
                                  Sedan vore det kul att kunna ställa in så många olika kamera vinklar som möjligt, samt att man kan välja att köra snabbrace istället för att spela ursprungsläget. Perfekt om man sitter med grabbarna o vill testa olika typer av race med olika bilar.

                                  Håller med!!!

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 21 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.