Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #14858
    Subbarist
    Deltagare

      Fan vad snyggt… kommer du till Tokholms regionsträff vid brostugan? det där måste man ju få kika närmare på…
      ________________________________________________________________________________
      Ingen kurva är för tvär och nästa rödljus bör lysa rött, Subbarisst javisst
      ——-PID——-
      ________________________________________________________________________________

      #153860
      SecretAgentMan
      Deltagare

        Mjaaa…..skall nog koncentrera mig på att finslipa den till Gelleråsen den 11 maj. 😀

        Kul att du gillar silverpilen. 😀

        /J

        Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

        #153874
        Niklas
        Deltagare

          Ser att du har bytt växelspaksknopp, hur får man av den? Är det bara till att dra eller skruvar man av den? Frågade en annan, han visste inte om den bara var fasttryckt eller fastlimmad (??), tell me! 😀

          Subaru – All we’ll drive!

          #153863
          OzO
          Deltagare

            Screw it! 😉
            ______________________________________________
            http://bbs.impreza.nu/dcforum/Images/ssi/fireskull.gif The Blue Pile of… Cr@p! http://www.impreza.nu/ssi2/gallery/albums/album22/smiley_ed16.gif
            “It is not so difficult. Go flat-out before the corner and then go flat-out again”

            #153869
            Subbarist
            Deltagare

              >Mjaaa…..skall nog koncentrera mig på att finslipa den till
              >Gelleråsen den 11 maj. 😀
              >
              >Kul att du gillar silverpilen. 😀
              >
              >/J
              >
              >Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

              Silverpilen är TUNG… vi kan ju byta kanske, du kan ta min gröna MY97 med lilla vingen och allt 😉
              ________________________________________________________________________________
              Ingen kurva är för tvär och nästa rödljus bör lysa rött, Subbarisst javisst
              ——-PID——-
              ________________________________________________________________________________

              #153871
              Aquila
              Deltagare

                LAST EDITED ON Apr-26-02 AT 12:04PM (GMT)
                Hur skulle silverpilen klara sig på din förortsparkering, tror du??
                Den skulle försvinna första natten, och sen hittas kramandes nåt träd, för att pundarna som snodde den inte klarar Jerry’s power…
                BTW Jerry, Vad hände med dina 18″s Compomotive MO? Jag tycker dom passar bättre in på silverpilen.
                Aquila Without Wheels

                #153861
                SecretAgentMan
                Deltagare

                  …lackproblem…garantistrul m.m…

                  Och jag gillar mina Compomotive TH-2 ännu bättre….och att de flesta inte gör det är bara en bonus – då får man vara lite själv om någonting.

                  😉 😀 :p

                  /J

                  Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

                  #153872
                  Aquila
                  Deltagare

                    >…lackproblem…garantistrul m.m…
                    >
                    >Och jag gillar mina Compomotive TH-2 ännu bättre….och att de flesta
                    >inte gör det är bara en bonus – då får man vara lite själv om
                    >någonting.
                    >
                    >;) 😀 :p
                    >
                    >/J
                    >
                    >Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

                    Alltid nåt positivt med förändringar… Men garantistrul? Det är ju compomotive du har nu oxå. Hur går det ihop? Köpte du dom här hos nån annan?
                    Aquila Without Wheels

                    #153870
                    Subbarist
                    Deltagare

                      >LAST EDITED ON Apr-26-02 AT
                      >12:04 PM (GMT)

                      >
                      >Hur skulle silverpilen klara sig på din förortsparkering, tror du??
                      >Den skulle försvinna första natten, och sen hittas kramandes nåt träd,
                      >för att pundarna som snodde den inte klarar Jerry’s power…
                      >BTW Jerry, Vad hände med dina 18″s Compomotive MO? Jag tycker dom
                      >passar bättre in på silverpilen.
                      >Aquila Without Wheels

                      Med ett basebollträ och hagelbrakare skulle den klara sig minst tre timmar
                      😀 men jag är faktist förvånad över att ingen har pillat på mina fälgar än…

                      ________________________________________________________________________________
                      Ingen kurva är för tvär och nästa rödljus bör lysa rött, Subbarisst javisst
                      ——-PID——-
                      ________________________________________________________________________________

                      #153868
                      Phoenix
                      Deltagare

                        Compomotive TH2 är bra mycket snyggare tycker jag, mycket rally över dom 🙂

                        #153873
                        Aquila
                        Deltagare

                          >Snygg STiV6-läpp du fått på, nästan lika snygg som min fast din är
                          >silver:)
                          >
                          >/Svarten

                          Tjena Svarten
                          Jag undrar en grej, har du lackat om din kära subba, eller importerade du??
                          Jag är nämligen mycket sugen på att ha en svart subba, men dom finns inte original i Sverige har jag förstått…

                          Aquila Without Wheels

                          #153862
                          SecretAgentMan
                          Deltagare

                            Det är mycket riktigt en HKS FMLLK.

                            Räkna med ~16-18 (beror på kontakter, och vart man handlar) plus installation -och den är inget man snyter ur näsan på en kaffepaus. 😉

                            /J

                            Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

                            #153859
                            SecretAgentMan
                            Deltagare

                              LAST EDITED ON Apr-25-02 AT 07:29PM (GMT)
                              …kan ses på:

                              http://www.impreza.nu/ssi2/gallery/view_album.php?page=4&set_albumName=ssi49
                              😀

                              /J

                              Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

                              #153865
                              SVARTEN
                              Deltagare

                                En god vän till mig tog hem bilen från Luxemburg, till mig. Det är en 555WRC-edition, alcantarainredning à la STi, lättad kaross och sist men inte minst ingen taklucka;)

                                Jerry, vilket mått hade du på din Snapp-off ratt? Jag tyckte att min var i minsta laget, 300mm. Men vem har sagt att det inte är kul att åka gokart:):):):)

                                /Svarten

                                #153864
                                SVARTEN
                                Deltagare

                                  Snygg STiV6-läpp du fått på, nästan lika snygg som min fast din är silver:)

                                  /Svarten

                                  Väntar fortfarande på att få ihop bilen. Man skall aldrig lita på leveranstider från Aus/Eng. 🙁 Tröttnat på att åka Micra nu…

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.