SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Väghållning Nya rota fälgarna äntligen på bilen :)

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Fricke.w
    Deltagare

Ja då satt dom på 🙂 och de var ju sakt så att man ville se de färdiga resultatett, nu är de dock så att jag inte fattar hur man lägger in bilder på den här sidan 🙁 så ni får duktigt titta på min garaget sida: http://www.garaget.org/Fricke

Jag vart då i alla fall skit nöjd, enda problemet nu är att tjejen vill skaffa hund ;( och känns som de alldrig kommer få sitta någon jycke i de baksättet, så kannske blir tvungen att sälja och köpa någon kombi, men jag ska streta i mot in i de sissta =)

syke
      Blockerad

Ja då satt dom på 🙂 och de var ju sakt så att man ville se de färdiga resultatett, nu är de dock så att jag inte fattar hur man lägger in bilder på den här sidan 🙁 så ni får duktigt titta på min garaget sida: http://www.garaget.org/FrickeJag vart då i alla fall skit nöjd, enda problemet nu är att tjejen vill skaffa hund ;( och känns som de alldrig kommer få sitta någon jycke i de baksättet, så kannske blir tvungen att sälja och köpa någon kombi, men jag ska streta i mot in i de sissta =)

Vi har precis köpt hund. Stå emot! Eller så får ni göra som vi och köpa en all-safe sele samt klä baksätet i en fleecepläd eller nåt när hunden åker. Det absolut bästa är om du rycker ur baksätet, monterar bur (ej hundbur) och reggar om bilen för endast en passagerare, då kan ingen hund åka med. 🙂

Koffe
        Keymaster

För oss som inte hängt med riktigt; vad är det för fälgar? Dimension? Lite mörka bilder och svårt att se tycker jag, men det ser ut att kunna vara Torque 18″ kanske?
          Ser bra ut iaf!

Fricke.w
          Deltagare

Fälgarna då som sagt är just som du sa Rota Tourqe 18″ i sports bronze et 48 🙂 ska ta några fler bilder i fullt sol ljus, blir ju lite annan färg på dom då + att man kan se en antydan till lite olja på vatten efekt i dom då, skimrar lite blå lila i vissa vinklar.

kamikaze
            Deltagare

Snyggt, Rota fälgar gör sig verkligen bra på Impreza :7 :7

Vart köpte du dom ?

gotte51
              Deltagare

*dubbelpost*

gotte51
                Deltagare

Blev riktigt riktigt bra med Rota fälgarna 🙂 Funderade själv på Sports bronze färg på mina Rota men det fick bli matt svarta 🙂 Kolla in mina 🙂 http://www.garaget.org/?car=124377

Mvh Johan

Fricke.w
                  Deltagare

Toobe, jag köpte dom hos nipotrading.se

annars har du ju även gand.nu

Lycka till.

MVH
                    Fredrik

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.