Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 31 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #14836
    kroc
    Deltagare

      Tja nu undrar jag vart man kan hitta ögonlock till imprezan?? (såg jävligt rått ut) nån i Sverige som säljer dessa???

      #153734
      Twala
      Deltagare

        Har du sett detta på någon bil eller?

        Har funderat på detta själv också, men tror att det lutar åt att göra ett par egna i så fall…

        / Tobbe

        Hodie mini, cras tibi.

        #153745
        kroc
        Deltagare

          Jepp dom var på en Tysk stylad Impreza som jag hittade på nätet , vågar lova att det skulle skulle reta Audi pojkarna !!!!!

          #153747
          Buttman
          Deltagare

            Jeg har sett øyelokk på en amerikansk side, Asylum Motorsport.

            http://www.asylumms.com

            Syns ikke de var no særlig fine uansett..

            MVH Christian

            #153746
            kroc
            Deltagare

              Nu undrar jag om det inte vore läge att samm beställa från staterna ögonlock till subban såg att dessa kostade 69 dollar paret + frakt dvs…
              skulle vara en bra ide att IMPREZA.NU skulle ta in dom & sälja dessa till sina medlemmar… jag är lätt på annars köper jag själv dessa …..

              Mvh / Kroc

              GASA SÅ HÅRT NI ORKAR!!!!

              #153730
              maxan
              Deltagare

                >Nu undrar jag om det inte vore läge att samm beställa från staterna
                >ögonlock till subban såg att dessa kostade 69 dollar paret + frakt
                >dvs…
                >skulle vara en bra ide att IMPREZA.NU skulle ta in dom & sälja dessa
                >till sina medlemmar… jag är lätt på annars köper jag själv dessa
                >…..

                I dagsläget driver inte klubben någon egen försäljning. Den information som finns på http://www.impreza.nu är företag som gett klubbmedlemmar rabatter eller andra riktade erbjudanden.

                Klubben sköter heller inga gruppköp utan det är upp till enskilda medlemmar att driva en sådan sak om de vill.

                Så är du het på gröten och vill ha dina ögonlock (BMW styling? 😉 ) så är det nog snabbast att beställa direkt själv..

                Mvh,

                Max!

                #153748
                Dawn
                Deltagare

                  Kan ju alltid höra om det är fler som är intresserade så kan medlemmarna ha ett eget gruppköp. 🙂

                  Det vore nog ganska tufft med ögonlock faktiskt.:9

                  #153731
                  SecretAgentMan
                  Deltagare

                    hmmm…varför göra riktigt dålig belysning sämre med lite plast, och dessutom betala för det?

                    http://www.lut.fi/~pristins/Ph/gif/dont.gif

                    /J

                    #153735
                    Twala
                    Deltagare

                      LAST EDITED ON Aug-15-01 AT 10:04AM (GMT)
                      Bidde fel…

                      #153736
                      Twala
                      Deltagare

                        Därför att du har 3 st Rally 3000 i fronten:D:D:D

                        Men det kanske inte alla har?;)

                        Hodie mini, cras tibi.

                        #153733
                        OzO
                        Deltagare

                          Räcker med 2 st PIAA :o:o
                          ______________________________________________
                          http://bbs.impreza.nu/dcforum/Images/ssi/fireskull.gif The Blue Pile of… Cr@p

                          #153737
                          Twala
                          Deltagare

                            Blända av? Varför då? Vad skulle dem göra då, blinka på mig? 😉

                            Använd dimljusen också, med 3st glödande 3000 så brukar folk inte blinka på mig 😉

                            Annars är en mörkerkikare ett alternativ. Då kan man ju köra med bilen helt nedsläckt…

                            / Tobbe

                            Hodie mini, cras tibi.

                            #153749
                            GrizzlyBear
                            Deltagare

                              LAST EDITED ON Oct-05-01 AT 09:24PM (GMT)
                              Har man schysta glödlampor så är inte ljuset så taskit!
                              Philips Vision Plus ska vara någort av det bästa man kan köpa (som är lagliga iaf).

                              Ang ögonlock,personligen tycker jag att ca 600 spänn för två små plastbitar är lite för häftigt.
                              Tänkter testa om lite värmetålig tejp funkar. Kostar ju inte många kronor om det nu inte går. Om det inte funkar får det va för min del.

                              /Björn

                              #153754
                              subbstefan
                              Deltagare

                                Kolla in http://www.sfr.just.nu —->medlemmar —-> stefan —–> subaru

                                Hemmapulade lock

                                #153755
                                subbstefan
                                Deltagare

                                  Här e dom!

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 31 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.