Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #1876
    Imp
    Deltagare

      hadde en topic tidigare om trim.. svaren jag fick tackar jag för men alla svar va olika å krongliga kan nån skriva vad jag ska ha i följdårdning så vore jag glad:)

      Mvh IMP förbakis för å komma till sthlm mötet imorn:(

      #47505
      Aquila
      Deltagare

        >Mvh IMP förbakis för å komma till sthlm mötet imorn:(

        Men det är inte nåt sthlm möte imorrn väl?
        Du behöver inte oroa dig!
        /Aquila
        NOW in upgraded version WITH Wheels!

        #47500
        Raffe
        Deltagare

          LAST EDITED ON Jun-29-02 AT 11:17PM (GMT)
          Självklart är det inte träff i morrn, jag kan ju inte komma! 😛
          Men seriöst är det träff nästa söndag? Aquila du som har sån jäkla koll!

          /Raffe

          En person som inte har något i sitt liv som han skulle kunna dö för har ingen rätt att leva.
          -Jag skulle dö om SecretAgentMan slog mig på Colin 2.:P

          #47506
          Aquila
          Deltagare

            Nästa söndag ska det vara träff, det är ju första söndagen i månaden;-)
            När är begravningen Raffe? SAM slog ju dig i CMR2…

            /Aquila
            NOW in upgraded version WITH Wheels!

            #47501
            Raffe
            Deltagare

              Han har inte slagit mig än jag liksom lockar honom med en biff på ett metspö!
              snart är han finito!!!;-) (läs: jag är sämst på asvalt jag ska dra han namn i gruset:D)

              /Raffe

              En person som inte har något i sitt liv som han skulle kunna dö för har ingen rätt att leva.
              -Jag skulle dö om SecretAgentMan slog mig på Colin 2.:P

              #47503
              Imp
              Deltagare

                pfew trodde mötet va idag.. Lider förtillfälet av en sjukdom som gör mig väldigt förvirrad (feber kallas den) jag blandarihop saker å ting heh:)

                #47502
                Raffe
                Deltagare

                  >pfew trodde mötet va idag.. Lider förtillfälet av en sjukdom som gör
                  >mig väldigt förvirrad (feber kallas den) jag blandarihop saker å ting
                  >heh:)

                  Du kanske har gått och fått Alzheimer-light?

                  Det är lungt minnet brukar komma tillbaka….tror jag…..

                  Var är träffen nästa vecka?

                  /Raffe

                  En person som inte har något i sitt liv som han skulle kunna dö för har ingen rätt att leva.
                  -Jag skulle dö om SecretAgentMan slog mig på Colin 2.:P

                  #47499
                  OzO
                  Deltagare

                    >hadde en topic tidigare om trim.. svaren jag fick tackar jag för men
                    >alla svar va olika å krongliga kan nån skriva vad jag ska ha i
                    >följdårdning så vore jag glad:)

                    Eftersom alla verkar ha hi-jackat din tråd kommer här ett kort svar: det finns inget som heter “detta SKALL du ha på din bil”. Det finns inget färdigt kit. Det finns inget steg 1, 2, 3! Det finns inte EN lösning. Vad du behöver till din bil vet du endast själv. Det är du som skall köra din bil. Det är du som vet vad som behövs förbättras. Upplever du bromsarna som svaga, skall du förbättra dem. Upplever du motorn som svag, skall du förbättra den. Upplever du att köregenskaperna är kassa, skall du förbättra där. Tycker du Imprezan är ful som en anka, skall du inhandla plast.

                    När du kan definiera ditt mål med modifieringen, kan vi ge råd. Trimma för trimmandets skull är bortkastade pengar.

                    ________________________________________
                    http://bbs.impreza.nu/dcforum/Images/ssi/fireskull.gif ::::: The Blue Pile Of… Cr@p! ::::: http://www.impreza.nu/ssi2/gallery/albums/album22/smiley_ed16.gif

                    “It is not so difficult. Go flat-out before the corner and then go flat-out again”

                    #47504
                    Imp
                    Deltagare

                      >>hadde en topic tidigare om trim.. svaren jag fick tackar jag för men
                      >>alla svar va olika å krongliga kan nån skriva vad jag ska ha i
                      >>följdårdning så vore jag glad:)
                      >
                      >Eftersom alla verkar ha hi-jackat din tråd kommer här ett kort svar:
                      >det finns inget som heter “detta SKALL du ha på din bil”. Det finns
                      >inget färdigt kit. Det finns inget steg 1, 2, 3! Det finns inte
                      >EN lösning. Vad du behöver till din bil vet du endast själv. Det är du
                      >som skall köra din bil. Det är du som vet vad som behövs förbättras.
                      >Upplever du bromsarna som svaga, skall du förbättra dem. Upplever du
                      >motorn som svag, skall du förbättra den. Upplever du att
                      >köregenskaperna är kassa, skall du förbättra där. Tycker du Imprezan
                      >är ful som en anka, skall du inhandla plast.
                      >
                      >När du kan definiera ditt mål med modifieringen, kan vi ge råd. Trimma
                      >för trimmandets skull är bortkastade pengar.
                      >
                      >________________________________________
                      >http://bbs.impreza.nu/dcforum/Images/ssi/fireskull.gif [font
                      >color=”#D9D9D9″]::[font
                      >color=”#808080″]::[font
                      >color=”#404040″]:
                      >The
                      >Blue Pile Of… Cr@p!
                      :[font
                      >color=”#404040″]::[font
                      >color=”#C0C0C0″]::
                      >http://www.impreza.nu/ssi2/gallery/albums/album22/smiley_ed16.gif
                      >
                      >“It is not so difficult. Go flat-out before
                      >the corner and then go flat-out again”

                      Du har helt rätt om man tänker lite:) jag e 0 kunnig på detta område så det e därför jag undrar konstiga saker:)
                      Vill mäst av allt höja bilen igen (kan knapt ta väg gupp) men det är redan ordnat typ iallafall.. Sen skulle det ju itne va fel med kanske liten förbätring av köregenskaper åsså kanske lite mer sug innan och när turbon kickar in.

                    Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.