Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #979
    sikis
    Deltagare

      Har kikat runt ltie och är på jakt efter en WRX -01 eller -02 men nu verkar jag ha fastnat på de att de ser ut som om de finns 2 olika stolar.. har sett olika modeller på så väll 01 som 02 orna.. lätt förklarat så är ena stolen typp yhelrygg ända upp till och med nackstödet. och även en hel dyna så att säga.. den andra modellen har ett nackstöd som verkar gå och skjustera och öven en söm elelr delning i framkant på sittdynan… nån som kan hjälpa mig här. båda typerna av stolar verkar ha samma anordning för skjustering på sidan om å så vidare.?

      En nybörjare som letar efter en WRX -01 eller -02 att köpa!

      #41624
      johboy01
      Deltagare

        japp finns 2 olika “säten” den du menar man kan ställa in är det “vanliga” sätet, sen finns det ett sportigare säte där nackstödet hänger med ryggstödet ända upp, (eller det är typ inget riktigt nackstöd), det sistnämnda sätet är i mitt mycket mycket skönare då man sitter som gjuten i kurvorna i den, och sätet är mycket snyggare! det går typ upp ända till taket

        jag har förresten en wrx 01 till salu om du är intresserad

        /Johan

        #41626
        sikis
        Deltagare

          japp finns 2 olika “säten” den du menar man kan ställa in är det “vanliga” sätet, sen finns det ett sportigare säte där nackstödet hänger med ryggstödet ända upp, (eller det är typ inget riktigt nackstöd), det sistnämnda sätet är i mitt mycket mycket skönare då man sitter som gjuten i kurvorna i den, och sätet är mycket snyggare! det går typ upp ända till taketjag har förresten en wrx 01 till salu om du är intresserad/Johan

          Ahaa.. jo jag är intresserad av 01 an… vad är de fär någon: färg mil säten kaross modell.. ja och lite mer… maila nån bild om du har det och lite mer info och vad du hade tänkt dig i pris typ.

          MVH
          Fredrik Sundvall
          sikis@bredband.net

          #41625
          johboy01
          Deltagare

            bilen har det “rätta” stuket… dvs sportiga sätena, orginal STI vingen, OZ racing 17″ på vinterdäck samt Rota Tarmac 18″ på sommar, bilen har gått ca 6500mil och är omlackerad 15feb 2006 pga skadegörelse.

            grymt fräsch bil för övrigt, tar hand om den som de flesta ssi medlemmar gör med sina älsklingar 🙂

            bilder kan du se på länken till blocket annonsen (priset går att diskutera om du hittar fel på bilen… och jag tar gärna byten)
            http://www.blocket.se/vi/7235448.htm?ca=8_s

            /Johan

            #41623
            Davve
            Deltagare

              Kan säga att den WRX som har inställbart nackstöd är till 99% import från t.ex Tyskland.

              Sv. sålda WRX´er har dom skålade utan inst. nackskydd..

              Kan bara säga att johboy01´s WRX är mycket fin.. kolla in den.

              Lycka till!

              #41627
              sikis
              Deltagare

                Jo fin verkar den vara.. men den ligger i överkant i pris vad jag är villig att betala… eller överkant… rätt mycekt över…men läcker är den!

                #41622
                Robban25
                Deltagare

                  Måste bara flika in att även de “vanliga” stolarna är mycket sköna.
                  Visst är sportstolarna snyggare, men skålningen på de vanliga stolarna är riktigt bra.

                Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.