Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #11106
    christopher
    Deltagare

      fraSSe

      På Lördag är det dags för lite rally i Nyköping för er som inte ska kan ställa ut på bilträffen i Rosersberg
      Start kl.11.00 i Vrena utanför Nyköping, 130 st startande bla. Kjell Hansson i en Impreza.

      Själv sitter jag i högerstolen i en Starlet (start nr.130)och försöker få farsan att “go flat out from first stage”

      Service personal sökes 🙂
      /
      fraSSe

      #121511
      Sso
      Deltagare

        O jag kryper ner i högerstolen i teamets Surzuki för att försöka nå en pallplats i Suzuki Cup. Vore roligare att åka nationellt, men men…

        #121519
        Niklas
        Deltagare

          Vore roligare att åka internationellt! 😉
          …eller i mitt fall få åka överhuvudtaget! 😀

          Nyköping är tyvärr för långt bort för “Subaru Fans Gothenburg” så mig kan ni inte räkna med i skogarna…tyvärr… *skriker i rallytarmen!*

          Subaru – All we’ll drive!

          #121514
          christopher
          Deltagare

            >O jag kryper ner i högerstolen i teamets Surzuki för att försöka nå en
            >pallplats i Suzuki Cup. Vore roligare att åka nationellt, men men…

            fraSSe
            Ingick Suzukicupen i Nyköping kul, hoppas ni inte blir först att rulla 😉
            -Vilket start nr?
            Vi, jag och farsan har 130 (Toyota Starlet)
            Har för övrigt kört Suzuki, men det slutade på taket 🙁

            /
            fraSSe

            #121512
            Sso
            Deltagare

              Har tyvärr inte koll på startnumret, men bilen är en gul Mk2 med några blå schackfält. Det är ju en bra bil att börja i (gör första säsongen som notläsare) men det vore ju betydligt roligare att få krypa ner i en 240 🙂
              Vi ska försöka hålla oss på vägen men osvuret är ju alltid bäst 😉

              Får jag syn på Starleten tittar jag förbi en sväng, alltid kul att träffa subaru-folk som dessutom är aktiva i skogen

              #121515
              christopher
              Deltagare

                fraSSe

                Ni startar nog långt före oss, så om ni skrotar så stå kvar och vinka ner oss 😉
                /
                fraSSe

                #121516
                christopher
                Deltagare

                  fraSSe

                  Hur gick det för “Suckan” kom ni i mål? För det var väl inte ni som stod, efter en vänster över krön (ss4), i naturen.

                  Själv lotsade jag fram farsan till en blygsam 11:e plats tror jag, dock inte pga dålig attack utan för mycké körning brevid vägen, som resulterade i punka, skrotad fälj, bakaxeln försköts,ond nacke, stötdämpar tornet bak måste svetsas, framrutan sprack och jag har fortfarande inte hittat min penna. Men vi tog oss i mål 🙂

                  Mecka, mecka, mecka så kör vi igen i E-tuna om 2 veckor
                  /
                  fraSSe

                  #121513
                  Sso
                  Deltagare

                    Jodå, vi tog oss imål vi med, men vilyckads oxo punktera, på SS3 som såg ut som en nyplöjd åker redan när vi kom, vill knappt tänka på hur ni måste haft det…
                    Fick nöja oss med 6:e plats, så pallmålsättningen uppnåddes inte, men vi tar nya tag i Eskilstuna vi oxo!

                    #121518
                    modulated
                    Deltagare

                      >Mecka, mecka, mecka så kör vi igen i E-tuna om 2 veckor
                      >/
                      >fraSSe

                      Vad är det för Rally i Etuna ??

                      // Patrick P.

                      #121517
                      christopher
                      Deltagare

                        LAST EDITED ON Sep-06-02 AT 05:41PM (GMT)
                        fraSSe

                        Den 14/9 i E-tuna är det GJ-Bilpokalen som ingår i Öppna mellansvenska mästerskapen, DM för Södermanland/Västmanland, Sthlm, Gotland samt Suzuki cup.

                        Start kl.11.00 vid GJ-bil i E-tuna, (där man lämpligast inhandlar en karta)

                        Syns i skogen
                        /
                        fraSSe

                        #121510
                        ExOrdis
                        Deltagare

                          Polarn vann Grupp H med 48 sekunder till tvåan…..Kör ilsken 240.

                        Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.