Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #27647
    mastertino
    Deltagare

      Som Rubriken lyder så letar jag efter någon snäll själ som kan låna/hyra ut sitt orginal rör till en Impreza wrx 06 2.5L.
      Har just nu 3″ rör från turbon med racekatt och kommer ej igenom besiktningen sista besiktnings dagen innan körförbud är 2012-02-15..

      Har bytt lambdasond hjälpte tyvärr inte har också haft bilen inne på service där oljebyte osv gjordes! Har varmkört bilen innan besiktningen men inget hjälper..

      Bor i Norrköping! 🙂

      #236028
      555_STI
      Deltagare

        Som Rubriken lyder så letar jag efter någon snäll själ som kan låna/hyra ut sitt orginal rör till en Impreza wrx 06 2.5L.
        Har just nu 3″ rör från turbon med racekatt och kommer ej igenom besiktningen sista besiktnings dagen innan körförbud är 2012-02-15..

        Har bytt lambdasond hjälpte tyvärr inte har också haft bilen inne på service där oljebyte osv gjordes! Har varmkört bilen innan besiktningen men inget hjälper..

        Bor i Norrköping! 🙂

        Hej!

        Löste det sig?

        Jag håller på med mina egen regbesiktning nu, men när jag är klar, om du har fortfarande problem så har jag origonalgrejjer. De är från en MY03 men om de passar 06 så kan jag hjälpa till.

        #236027
        SPiKE
        Deltagare

          Jag har ett komplett avgasrör till Sti-06 liggandes som du kan få låna, även billyft för ett enkelt byte.

          #236029
          555_STI
          Deltagare

            har du billyft nu? oj vilken lyx 🙂

            #236030
            mastertino
            Deltagare

              Jag har ett komplett avgasrör till Sti-06 liggandes som du kan få låna, även billyft för ett enkelt byte.

              Tack så hemskt mycket bilen står avställd just nu så det vore guld!! När kan man komma förbi i så fall bor i Norrköping!

              #236031
              mastertino
              Deltagare

                Fick låna ett avgassystem utav SPiKE! Tack för hjälpen.

              Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.