Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #1334
    larsallan
    Deltagare

      Är det någon som vet vart man kan beställa övergångar till vacumslang 6,3mm-4mm? Förvånansvärt svårt att få tag på. Ingen utav bildelsaffärerna eller mackarna i stan verkar ha det & inte heller dom tuningfirmor jag har frågat.

      #44344
      Desen
      Deltagare

        Har du slang av det lite hårdare slaget så funkar det ju finfint med kopplingar som man använder i tryckluftsystem. Där finns övergångar mellan 4-6 mm som man bara trycker i slangarna. Kolla om du har ett “Hydroscand” i närheten och hör med dem.

        /Andreas, Skåne, Kristianstad

        http://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG
        300 st posters av Block 1250kr
        1st porrfilm 199kr
        2st öl 28kr
        Att anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!

        #44345
        larsallan
        Deltagare

          Ok ska kolla med dom. Kör visserligen oftast med ganska mjuka slangar men det kan ju vara värt och kolla i alla fall.

          #44346
          larsallan
          Deltagare

            Hittade sådana övergångar på Meca nu när jag var & grävde själv i lådorna när jag egentligen var på jakt efter en t-koppling. Förra gången frågade jag i kassan & då gick gubben & grävde i lådorna & sa att dom inte hade, sen började han kolla i pärmar om det fanns & beställa men det gjorde det inte. Hursomhelst, på Meca finns det (men det kan löna sig & gräva lite själv istället för & fråga i kassan).

          Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.