Detta kanske är en lite dum fråga, men jag skulle gärna vilja få låna en OZ Superlegera eller ultraleggera guldfälg av någon vänlig själ så jag kan ta med den till en lackerare här så kan kan luska ut vad det är för färg på den.
Jag hade tänkt lacka mina nuvarande fälgar i den färgen för den är så himla läcker!
Ja, just det. Dig träffade jag lite snabbt på en mini Halmstad träff på Statoil tidigt i våras när det var så kallt. Det var jag som inte körde Subaru då. =)
Jag har fått kontakt med Rallyrille i Jönköping så jag ska kika på hans färgprov, men ser jag dig i Halmstad så ska jag köra ifatt dig och kika på dina fälgar.
(Det är jag som har en kalle & Hobbe figur på bakluckan. 😉
Ahh ok jag minns dig.
Men nu är det ju så att jag inte kör på de fälgarna för tillfället, det ligger R-däck på dem nu. Bankörning du vet, men jag kan ju plocka fram dem så de är lätt tillgängliga.
Kan ju hoppas att du löser det med din kontakts hjälp då. 😉
Köpte en uppsättning OZ Prodrive 17″ grå fälgar med däck i fredags som åkte på bilen igår och det blev som en helt ny bil att köra efter att ha rullat på vinterdäck några veckor…
Frågan är om det är värt att lacka om dessa till guld, den grå färgen passar ändå ganska bra till bilen…