Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #34934
    FiddeFuling
    Keymaster

      Hallo.

      Här om dagen skapade jag en grupp med namnet: Swedish Subaru Club SSC

      tyvärr är den knuten till Need for speed, men tanken är väl att alla bil spelande bil nördar skall kunna hålla lite koll på vilka som spelar vad o när 🙂

      😀

      hade gött

      #283724
      BlondinIda
      Deltagare

        Hallo.
        Här om dagen skapade jag en grupp med namnet: Swedish Subaru Club SSC
        tyvärr är den knuten till e sport Need for speed, men tanken är väl att alla bil spelande bil nördar skall kunna hålla lite koll på vilka som spelar vad o när 🙂
        😀
        hade gött

        Vart hittar man gruppen? 🙂

        #283721
        FiddeFuling
        Keymaster

          Ps4 > vänner > mötesplatser > Swedish Subaru Club SSC

          Skickat från min ONE E1003 via Tapatalk

          #283723
          Sea
          Deltagare

            Det var ju en bra idé! Jag har länge velat köpa en ny PS 4 spel, men de senaste spelen jag har köpt har varit helt usla. Jag kulle inte vilja använda mina pengar på skräp…. Har någon några bra förslag om nya PS 4 spel? Jag har inte spelat på en stund, så kanske det är dags att skaffa sig något nytt.

            #283722
            FiddeFuling
            Keymaster

              Det var ju en bra idé! Jag har länge velat köpa en ny PS 4 spel, men de senaste spelen jag har köpt har varit helt usla. Jag kulle inte vilja använda mina pengar på skräp…. Har någon några bra förslag om nya PS 4 spel? Jag har inte spelat på en stund, så kanske det är dags att skaffa sig något nytt.

              Hehe jo det finns bra mycket trams.. :rolleyes:

              När man väl får tid att spela så blir det oftast Rocket league (Bil fotboll, nya versionen utav Super Sonic Rocket….. ifrån PS3)

              annars..

              Need for speed (arkadigt men kul)’
              Project Cars (simulator, för den riktiga nörden 😀 )
              counterspy (roligare än det ser ut)
              Star Wars battle front (sjukt snyggt spel, om man gillar start wars)
              Table top racing (Ganska tramsigt, men underhållande)

              När jag själv får tid o pengar blir det senaste DIRT +ny ratt (då min G25 inte fungerar med PS4..??!!) 😡

            Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.