• Detta ämne har 7 svar, 1,060 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år sedan av syke.
Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #22316
    Motin
    Deltagare

      Dum fråga men hur lägger jag in bilder med i det jag postar ?

      #191194
      OzO
      Deltagare

        http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=17&topic_id=182&mesg_id=182&page=

        _______________________________________________________________________________
        ::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

        #191198
        Assazel
        Deltagare

          verkar inte fungera här direkt från din HD. Utan måste länka till en websida där du har bilderna..

          Eller är det löst nu Ozo?

          #191195
          OzO
          Deltagare

            Klart man inte kan länka till sin hårddisk direkt. Man måste ha sin bild på en webserver först. 🙂

            Är man medlem så kan jag fixa album i galleriet (om det är subbarelaterade bilder) och där kan du lägga upp bilder och sen länka därifrån.

            _______________________________________________________________________________
            ::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

            #191199
            Assazel
            Deltagare

              Ozo: lite OT men när får man det fina klistermärket nu när man är betalande medlem…?

              Och jag vill också ha ett galleri nu… 🙂

              #191197
              dlehtihet
              Deltagare

                Det är på gång. Innan mantorp var det 2 kvarvarande (vid det tillfället) som inte fått sina kort eller märken. Tänkte kavla upp armarna nu till helgen igen och klistra kuvert tills tungan blöder 🙂

                M v h

                Danne

                >Ozo: lite OT men när får man det fina klistermärket nu när
                >man är betalande medlem…?
                >
                >Och jag vill också ha ett galleri nu… 🙂

                #191196
                OzO
                Deltagare

                  Jäkligt OT… :+ 😉

                  Bra jobbat Danne!

                  _______________________________________________________________________________
                  ::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

                  #191193
                  syke
                  Deltagare

                    Ännu mer OT:
                    Skickas min fina klistra-på-bilen-silver-bit då också? 🙂

                  Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.