Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #6318
    Svarten81
    Deltagare

      Tja har hittat en WRX för ca:205 000 så jag hade tänkt byta in min 9-3 aero -00 som gått 6000 mil, vad vore det rimliga mellan priset då WRX:en gått 1600 mil?

      #78551
      griml0ck
      Deltagare

        30-40 tusen? Aeron är väl värd kring 170-180 om den är i bra skick.

        The red Shagaru Impreza of Gefle

        #78549
        Peter
        Deltagare

          Är det den på Häggenäs?

          Isåfall verkar utrustningen på den bilen vara i sämsta laget, inga “riktiga” stolar och ingen vinge av nåt slag. Bilen är även importerad.
          Men annars verkar det vara bra pris på bilen.

          MVH

          PM

          #78552
          Svarten81
          Deltagare

            Jupp det var den bilen jag menade, har du kollat på den eller? Du skrev att det var dåliga stolar o ingen vinge o så men, du har inget annat förslag? måste dock vara någon stans jag kan byta in min.
            Finns det olika stolar i wrx:en?

            #78550
            Peter
            Deltagare

              Har inte kollat på den, men hade en annan GT på gång där förut men nån annan hann före.
              Vad jag har sett finns det olika stolar i WRX:en, det ser man framför allt om man kollar Tyska marknaden. Där sitter oftast de stolar som Häggenäs bil har, dessa:

              http://www.bytbil.com/images/haggenas/ZZA708-2021.jpg

              Men kollar man Svenska bilar har jag bara sett de stolar som verkar vara samma som i GT:n, dessa:

              http://www.bytbil.com/images/brordanielssonbil/ZCA925-2021.jpg

              Kan inte uttala mig om de “Tyska” stolarna är lika tajta men de ser inte lika “rejsiga” ut som GT stolarna.

              Men det är onekligen ett bra pris på bilen och som du säger har du ju möjlighet att byta in SAAB:en så åk å prova å köp sen 🙂 🙂

            Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.