Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #16270
    christopher
    Deltagare

      fraSSe

      Det är väl ingen som har en Prodrive vinge till salu eller funderar att byta ut den mot något annat?
      I så fall så é jag intresserad! 😉
      /
      fraSSe

      #164364
      christopher
      Deltagare

        fraSSe

        OK någon som vill sälja en 22b vinge? 🙂
        /
        fraSSe

        #164373
        Niklas
        Deltagare

          Jag tror att GGR har en Prodrive och om du har tur en 22B vinge med! Skynda dig! Innan nån annan hinner före!!! 😀 😀 😀

          Subaru – All we’ll drive!

          #164365
          christopher
          Deltagare

            fraSSe

            Ha ha ha hi hi! 🙂 🙂 🙂 😉

            Man tänkte ju spara en slant och dessutom slippa allt strul det nästan alltid blir när något beställs och skall levereras, speciellt från ett annat land!

            Man börjar få vingnoja med tanke på att orginalarna ryker en efter en i Stockholm, inbillar mig att en 22b inte ser lika häftig ut på en BMW 320.

            Dessutom kan man skruva fast den ordentligt 😉
            /
            fraSSe

            #164370
            Raffe
            Deltagare

              >fraSSe
              >
              >Ha ha ha hi hi! 🙂 🙂 🙂 😉
              >
              >Man tänkte ju spara en slant och dessutom slippa allt strul det nästan
              >alltid blir när något beställs och skall levereras, speciellt från ett
              >annat land!
              >
              >Man börjar få vingnoja med tanke på att orginalarna ryker en efter en
              >i Stockholm, inbillar mig att en 22b inte ser lika häftig ut på en BMW
              >320.
              >
              >Dessutom kan man skruva fast den ordentligt 😉
              >/
              >fraSSe

              den eviga räddslan att bli vinglös 🙁
              Man får väl skaffa snabbfästen för vingen… ta med in på natten liksom.

              /Raffe
              En person som inte har något i sitt liv som han skulle kunna dö för har ingen rätt att leva.

              #164366
              christopher
              Deltagare

                fraSSe

                Smart idé med snabbfästen, men inte så kul med en Impreza vinge under armen när man ska på hockey eller handlar med tjejen.
                Det räcker ju med stereofronten man “skall” ta med sig.
                /
                fraSSe Lissma på onsdag kl.19?

                #164369
                Phoenix
                Deltagare

                  eller åka på gruppspö av arga imprezakillar för dom tror man stulit vingen 🙂

                  #164374
                  Niklas
                  Deltagare

                    Jag tror det är större chans att en Prodrive eller STi5/6 vinge ryker än att en orginalvinge ryker. Orginalvingen kostar typ 2000, de andra 5000-20000 beroende på var man köper samt om det är en äkta eller replika…

                    Subaru – All we’ll drive!

                    #164371
                    Mange
                    Deltagare

                      Jag ska skaffa snabbfästen på min nya vinge. Då man ser min bil från vägen.
                      Har inge lust att bli av med en till.

                      /Mange

                      #164375
                      Niklas
                      Deltagare

                        Kan förstå det…siktar på en orginal eller en Prodrive vinge då eller? Med tanke på att de är minst…(enklast att få plats med sidanom vid bordet på resturangen… 😀

                        Subaru – All we’ll drive!

                        #164367
                        christopher
                        Deltagare

                          fraSSe

                          En orginal kan ju vara kul att få bira serverad på :):):)

                          Tror dock inte på 2 kak för en orginal hörde siffror över 12 nämnas av folk som råkat ut för detta.
                          Men en larm slinga i vingfästet eller en vibbis under bakluckan så borde det bli svårt utan att dra larmet 😉
                          Detta koppat till en GSM sändare som ringer el SMS;ar så ut och kolla in bilen med batongen.

                          Med GSM sändare i bilen kan man kolla var den befinner sig :)och koppla in en utgång till typ soppapumpen om någon nu skulle sno el. råna bilen av en. Ett SMS och bilen stannar:):):):):):);)
                          /
                          fraSSe som köper en Nissan sunny till tjejen i dag:)

                          #164376
                          Niklas
                          Deltagare

                            12kkr för en orginalvinge?!?! 😮

                            Dr Motorsport (UK):
                            MY99 / STi 4 REAR SPOILER £195.00 PAINTED

                            Har ju sett folk sälja sina orginalvingar för bara nån tusenlapp här på forumet, tvivlar starkt att en ny orginalvinge skulle kosta nästan lika mycket som en äkta STi5 eller STi6 vinge…

                            …men även jag kan ha fel… 😉

                            Subaru – All we’ll drive!

                            #164372
                            Mange
                            Deltagare

                              Det bilr nog en Prodrive vinge för mig.
                              Det vore fint att ta med sig vingen in på resturangen.
                              /Mange

                              #164368
                              christopher
                              Deltagare

                                fraSSe

                                Du kanske kan stoppa den i jackan som en galje och hänga in den i gadroben 😉
                                Men det kommer se ut som “Ringaren i Nottredam” i krogkön , men där skadar det aldrig att vara axelbred 🙂
                                Eller varför inte sy ett fodral i typ STI rosa, något luddit tyg. Vadå dom som spelar Moderatbandy har ju liknande på sina klubbor 🙂

                                Nää nu spårar det ur…….
                                /
                                fraSSE 1 1/2 vecka kvar på semestern

                                #164363
                                GT_PG
                                Deltagare

                                  en ny orginalvinge från en subaruhandlare ÄR dyr.

                                  därför som vissa får en större av försäkringsbolaget
                                  eftersom kostnaden blir typ samma..

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.