SSC Allmänt snack Allmänt småprat Prodrivevinge på BMW 3-serie

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Micke81
    Deltagare

Hejsan alla Impreza ägare. Jag hade en märklig syn härom dagen, en bmw 3-serie (troligen 316) rullade in på macken när jag handlade. Jag såg att han hade en stor vinge på, så jag tittade lite närmare när jag skulle åka och såg att det var en prodrive 😮 (stod inpräntat i sidan av vingen) så jag tittade ännu lite närmare och såg att den hade varit typ vinröd tidigare då den vita färgen hade släppt lite vid nederkant.

Någon som har haft en sådan tidigare? Vill ni ha tillbaks den kan ni få regnr.
      Den passar bättre på Imprezan än på en M3-stylad schniiik bämwä 😉

/micke

Niklas
      Deltagare

Finns en bild på nätet som är välkänd, en svart BMW med en STI6 vinge (dvs den största Impreza-vingen). Jösses vad ful den är!

Micke81
        Deltagare

Ja det var ju inte direkt passande! Tyckr det var konstigt att den var röd under den nuvarande vita färgen.

Hur många subba-ägare med röd bil har sålt sin prodrive vinge till förmån för en annan vinge?

Hoppas ingen för jag tycker den är snyggast 😉

/micje

Plogen
          Deltagare

>Ja det var ju inte direkt passande! Tyckr det var konstigt
            >att den var röd under den nuvarande vita färgen.
            >
            >Hur många subba-ägare med röd bil har sålt sin prodrive vinge
            >till förmån för en annan vinge?
            >
            >Hoppas ingen för jag tycker den är snyggast 😉
            >
            >/micje

Jag har tittat lite närmare på den vita bmw:n… den är riktigt skabbig. Vingen är med största sannolikhet stulen… Bilens skick kontra priset på en P-drive vinge talar för det!

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.