Visar 15 inlägg - 151 till 165 (av 764 totalt)
  • Författare
    SecretAgentMan
    Deltagare

Där det tidigare fanns en skaplig trimbudget återstår det idag bara ett svart hål, även om man gör det mesta själv, och handlar på rätt ställen så kostar det….friskt…

😀

Adde – Sponsrar du mig med benen? 😉 :+

/J

Wiklundh
      Deltagare

Får man se silverpilen till Lördag på Gelleråsen? :9

SecretAgentMan
        Deltagare

Det tvivlar vi riktigt starkt på – jag har fullt upp med att få någorlunda pejl på Autronicen. 😀

/J

Niklas
          Deltagare

Gott! Då har du snart lika mycket pulver i din som i min. 😀 😛

//Dekaltrimmad som faen! 😉

convoy
            Deltagare

Gott! Då har du snart lika mycket pulver i din som i min. 😀 :P//Dekaltrimmad som faen! 😉

Naeee borde SAM få lite mer. Hade för mig att du körde med WRC-dekaltrimmet och i det ingår väl Turborestriktordekaltrimmet, således borde du väl ligga någonstans runt 350hk med styva 700Nm i vrid?! 😉 🙂

/m – nu med Döööyyy Daaawg dekaltrim (ger tyvärr inte lika många häst).

SecretAgentMan
              Deltagare

Turborestriktordekaltrimmet…. *ASG*

Något sådant blir det inte tal om på Silverpilen!! Autronicen är en trevlig bekantskap, lite rå tomgång och avgassmällar vid motorbroms (nu gäller det bara att kombinera de två, råa avgassmällar under tomgång :D) ger livet en mening. 😀

/J

Robban_Sde
                Deltagare

Roligt att du börjar se ljuset i slutet av tunneln 🙂

jag måste nog vänta 1 år innan sommarn kommer igen
                  till jämtland 😛 dvs 3 veckor om året kring juli

SecretAgentMan
                  Deltagare

Tack! 🙂

Woooohooo – Techedge bredbandslambda och dess linjära utgång är inkopplad i Autronicen….och med lite allmän trial and error visar båda samma-lika bränsleblandning. 😀

Det betyder att jag kan köra med Autronics “Autotune” för det som tar tid – soppamappningen i de lite lägre registren.

Fin Skit! ™

/J – fortfarande krasslig, men en glad skit just nu.

Wiklundh
                    Deltagare

Gött mos.

Niklas
                      Deltagare

Turborestriktordekaltrimmet…. *ASG*Något sådant blir det inte tal om på Silverpilen!!

Jag skall dekaltrimma din bil i smyg då du minst anar det.

LegacyLarsa
                        Keymaster

Turborestriktordekaltrimmet…. *ASG*Något sådant blir det inte tal om på Silverpilen!!

Jag skall dekaltrimma din bil i smyg då du minst anar det.

Kanske ett par rosa neonljus? 😉 😀

/L

Ozze
                          Deltagare

SAM: undrar vad det är för bredbands lambda du har från techedge… dvs vilket kit har du ? köpte du den som DIY eller färdigbyggd? hur tycker du att den funkar nu när du fått det att lira ordentligt?

//Ozze

SecretAgentMan
                            Deltagare

Det är en 2b0 jag har från Techedge, den kommer bara som färdigbyggd, jag kan varmt rekommendera den. 🙂

Allt är inte 100:a än – jag har en trist misständning efter 6000 rpm att lösa…det verkar tändningsrelaterat då det inte är några problem att ramla över den gränsen med väldigt lite laddtryck, efter 0,5 bar börjar det strula.

Stift är redan bytta, och den gör likadant med Linken – jag skulle behöva prova tändmodul och kablage från en annan 99/00:a, hjälper inte det blir det till att kika på vev- och kamlägesgivare.

Klart smolk i bägaren är det i alla fall. 🙁

/J

Kvarnis
                              Deltagare

ehh gappade du ner dom nya stiften till 0.6-0.7mm btw ?

Dom har närmare 0.9mm orginal..8:ern..tror kanske jag glömmde bort att nämmna det 😀

simo
                                Deltagare

Gött jobbat Jerry! 🙂

Bara att fylla på med socker så är det klar med andra ord :7

/U

Visar 15 inlägg - 151 till 165 (av 764 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.