Visar 15 inlägg - 301 till 315 (av 764 totalt)
  • Författare
    jraberg
    Deltagare

Det ska ta en 5-6 veckor att byta aga…om man ska göra det riktigt ;)/U – ska nog ge mig ikast med bult nr4 ikväll

Jag håller med simo, det ska taaa tiiid aaatt gööööraaaa nåååågooooot på bilen.. jag har inte ens öppnat mätarkartongerna :/

Haha, till en början så undrade jag varför man hade ett rör på mellanbiten och skulle fråga om du skulle ha tryck till tanken 😉 men såg sen att det var det ju inte..

Mmm, fin skit!

-JR

SecretAgentMan
      Deltagare

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album80/lm1.sized.jpg

Ny bredbandslambda som skall lira bra mot Autronicen inhandlad av allas våran Autotec-Freddan (han hade en över :D), speciellt kablage till just Autronics underliga jordning, rutfäste till mätaren och lite annat smått och gott beställt från svensk ÅF för Innovate (det var ett tag sedan man handlade på hemmaplan :+ …men är priset bara rätt så visst).

/J

Kvarnis
        Deltagare

FINA grejer de där 😉 😀

Ozze
          Deltagare

varför byter du till innovatie wb? ej nöjd med techedge som du hadde? eller är det bara för att TE inte funkar bra med autronicen?

MVH Ozze

Kvarnis
            Deltagare

Han får sånna ider som jag får I bland..dvs prova nytt …så kan får väl kanske skylla lite på mig..var väl jag som fick i ånga han lite påden här iden 😀

Sen är det ju en bonus att den har kable som funkar direkt med autronic

SecretAgentMan
              Deltagare

Nja, du var nog inte helt inblandad här Kvarngren. 😀 Techedge lirar inte alls mot Autronic, oavsett vad folk vill tro, det blir underliga värden när det går mot rikare blandningar (så blev det för mig, med rätt kurva inprogrammerad, och gjort enligt konstens alla regler).

Bytet är enbart för att få 100% funktion mot autronicsprutet. 🙂

/J

Ozze
                Deltagare

känns fint att veta… då jag själv ska åka med TE i år… men annvänder inte autronic. Får se hur det funkar för mig då…

//Ozze

SecretAgentMan
                  Deltagare

Man får tacka Waller på Good Year/Dunlop Sverige för en kanondeal på nya Dunlopgummin!

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/Silverpilsbilder/helfigur.sized.jpg

Rota Tarmac 2, 17×7,5 ET48, Dunlop Direzza 02G 215/45×17 – fullt värre…det är trångt, men ser ut att bli klockrent, och alldeles raka däcksidor du BlaCC! 😀

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/Silverpilsbilder/framhjul.sized.jpg

Nästan gränsfall att de viker in lite till och med. *posten*

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/Silverpilsbilder/beslutsangest.sized.jpg

…hmmm, vilken skall man ta till jobbet imorgon, krokiga vägar, eller raka spåret?

/J

Kvarnis
                    Deltagare

Krokiga väger måste få veta hur benen funkar innan jag beställer 😉 😀

Strat
                      Deltagare

Frääckt! Ser inte så tokigt ut med guld ändå 🙂

Blocken
                        Deltagare

Svinhårt doktorn!

/Black – med nyrakade däcksidor

Gammkokarn

Lefty
                          Deltagare

Snyggt som tusan!

syke
                            Blockerad

Dom däringa fälgarna är mums mums!

Practos
                              Deltagare

-ere nån fart på D2 prylarna eller står den kokarn i garaget och samlar damm ?

SecretAgentMan
                                Deltagare

D2 rockar, däcken rockar – det är JÄKLIGT kul att hitta lite krokig asfalt, nu skall jag bara försöka sparka igång felsökningen på oljeförbrukningen.

/J

Visar 15 inlägg - 301 till 315 (av 764 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.