- Detta ämne har 763 svar, 54,675 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år, 4 månader sedan av Bodyshot.
-
FörfattareInlägg
-
18 juli, 2006 kl. 16:40 #192414SecretAgentManDeltagare
UPS-mannen var hemma idag och levererade ännu ett paket med godis från Ravspec. 😀
Lådor med godis…vev, en himla massa packningar och lager från Subaruaffärn’, pinnbultar från ARP, stakar från Eagle och kolvar från Wiseco
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album80/box_o_goodies.sized.jpghttp://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album80/box_o_goodies_2.sized.jpg
Eaglestakar, smidda H-profil.
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album80/eagle_h_rod.sized.jpg
Wisecokolvar, smidda goingar’.
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album80/wiseco_forgies.sized.jpg
/J
18 juli, 2006 kl. 19:07 #192747KvarnisDeltagareSe där allt som behövs för att slå i hop en fin rova för spriten och 16G’n 😀
21 juli, 2006 kl. 17:44 #192415SecretAgentManDeltagareR180 Suretrack är på plats i Silverpilen!
…och ena sidan har fått nya pryttlar, jäääädrar så stadiga bromsarna är. 😮
Handbromspryttlar skall monteras, bultar skall dras, men sedan är en sida avklarad…då är det bara en kvar.Efter det skall lådan tillbaka in i bilen…en motor skall ihop, ventilspel skall ses över…blablablabla…yadda-yadda.
Bilder kommer..
/J
21 juli, 2006 kl. 17:45 #192416SecretAgentManDeltagareNär man är klar med det här momentet skall gam’prylarna transplanteras in i lilla blå för att råda bot på o-friskt bakhjulslager.
Det är tur man har att göra. 😀
/J
21 juli, 2006 kl. 18:50 #192748KvarnisDeltagareGött mos :), det blir inspektion när vi kommer hem från UK, lär ju bli trångt med tid innan då jag jobbar på fredag 🙁
22 juli, 2006 kl. 12:10 #192417SecretAgentManDeltagareUja, hur får man isär det här… ;(
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album112/R180_handbroms.sized.jpgIngen större skillnad, mer än mängd kolvar, färg och tillverkare. :+
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album112/gt_vs_sti_ok.sized.jpgJääädrarns’ – hur satt allt det här? 😮 😮
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album112/pussel.sized.jpgSå satt det! 😀
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album112/monterad_sti7_handbroms.sized.jpgKlart! :7
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album112/stiv7_bakbroms.sized.jpg/J – öm som f*n i armarna…vem behöver gå och biffa till sig på gym? :+
22 juli, 2006 kl. 12:26 #192846TallenDeltagareJääädrans så bra det blev! Gött mos :9 :7
/Tallen, medköttetimarinadochspritenpåkylning- Välkommna frammåt kvä’nn!
22 juli, 2006 kl. 13:50 #192574StratDeltagareGrymt! Kul med bilder 🙂
Nästa inlägg så är vi uppe i 400+ 😛
/Claes
22 juli, 2006 kl. 14:32 #192685ManorDeltagareGrymt! Kul med bilder :)Nästa inlägg så är vi uppe i 400+ 😛 /Claes
…och det blev mitt inlägg :).
Grattis till 400+ Jerry.
25 juli, 2006 kl. 07:52 #192418SecretAgentManDeltagareWoohooo, 400+ – äntligen! 😀
Målet är att ha ihop bilen med nya rovan, och ha den med till Action Meet på Mantorp (lär ju köras in) – just nu hänger det på Engson Motor, och att Subaruaffärn’ får fram ventilschims lelle kvickt…
Lådan skall in i bilen ikväll, sedan är allt klart för motor-in-petning.
/J – väntar på 16G
25 juli, 2006 kl. 11:34 #192928pannanDeltagareJag har en 18G till salu om jag inte blir nöjd 🙂 Såg att du hade en liten 16G 😉
25 juli, 2006 kl. 12:31 #192419SecretAgentManDeltagareJag skall ladda mer, och köra på bättre soppa. 😛 😉
/J
25 juli, 2006 kl. 12:33 #192929pannanDeltagareJag skall ladda mer, och köra på bättre soppa. 😛 ;)/J
Haha jasså du 🙂 Vad mappar ni på för soppa? Jag skippar V-power och kör på vanlig 98. Kommer ladda 1.5 bar.
25 juli, 2006 kl. 12:36 #192420SecretAgentManDeltagareE85, och mer laddtryck än du. 😛
Den gick ju nästan 12 blankt/180 med 16G och fegistryck på 98 senast det var 2 liter. 😉
/J
25 juli, 2006 kl. 12:38 #192930pannanDeltagareE85, och mer laddtryck än du. :PDen gick ju nästan 12 blankt/180 med 16G och fegistryck på 98 senast det var 2 liter. ;)/J
Haha sluta snacka nu och kör Jerry 😉 Fast det tror jag på alla gånger då fis GT:n väger bra mycket mindre.
E85 🙂 Då får du tanka dubbelt så ofta senare då 🙂
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.