Visar 15 inlägg - 436 till 450 (av 764 totalt)
  • Författare
    SecretAgentMan
    Deltagare

Hör av dig när klibborna skall på! 😉

Brrrr… 😀

/J – jagar besiktningstid…

Kvarnis
      Deltagare

SÅ DÄR JA, Nu jävlar blommar asfalten inte länge till 😉 😀

F-n tro om Enson ska få sno ihop min 2½ oxå dom verkar ju fastnat i nå segt klister i U-landet…

SecretAgentMan
        Deltagare

Ja jädrar, nu är Silverpilen påställd igen – nu återstår det att få en tid på bilprovningen (s*tans, j*vla system…släpp skiten fritt till diverse verkstäder a’la England).

/J

SecretAgentMan
          Deltagare

Och Grade A har levererat den så länge saknade bultaf*n till bakvagnen, något Subaru Sverige inte har lyckats lösa under snart 5 veckor…

Ikväll lär man kanske provåka lite – naturligtvis närmaste väg till och från verkstaden.. 😉

/J

Wiklundh
            Deltagare

Mumma.
              Kan tænka mig att det drar lite i imprezatarmen. 🙂

Manor
              Deltagare

Och Grade A har levererat den så länge saknade bultaf*n till bakvagnen, något Subaru Sverige inte har lyckats lösa under snart 5 veckor…Ikväll lär man kanske provåka lite – naturligtvis närmaste väg till och från verkstaden.. ;)/J

Du kanske kan ta en sväng förbi Åkersberga Jerry…det finns verkstäder även här :D.

Grattis.

SecretAgentMan
                Deltagare

haha… 😀 Blir det något, så blir det SGM Speedshop i Sorunda, det är visst alldeles nyöppnat… 😀

Pilen står på marken!

/J

P.S. Defis tryckgivare verkar ha samma kontaktstycke…så man kan koppla soppatrycket på oljetrycket, och vice versa – ger en rätt go skrämseleffekt.. :+ 😀 😮

Kvarnis
                  Deltagare

haha… 😀 Blir det något, så blir det SGM Speedshop i Sorunda, det är visst alldeles nyöppnat… :DPilen står på marken!/JP.S. Defis tryckgivare verkar ha samma kontaktstycke…så man kan koppla soppatrycket på oljetrycket, och vice versa – ger en rätt go skrämseleffekt.. :+ 😀 😮

LOL 😀

Gött att det lever igen, blir mineral olja ett tag då sen lär väl det bli sprit fest hos Per 😉 😀

Grusdraparn
                    Deltagare

haha… 😀 Blir det något, så blir det SGM Speedshop i Sorunda, det är visst alldeles nyöppnat… :DPilen står på marken!/JP.S. Defis tryckgivare verkar ha samma kontaktstycke…så man kan koppla soppatrycket på oljetrycket, och vice versa – ger en rätt go skrämseleffekt.. :+ 😀 😮

LOL :DGött att det lever igen, blir mineral olja ett tag då sen lär väl det bli sprit fest hos Per 😉 😀

Och på kuellen e d bara å ramla förbi på lite gamm-sprit.

Har en hel hög maltare som bara står å blir äldre…

/K – lunchdam

SecretAgentMan
                      Deltagare

Taget!

Klar klar klar, det blir heldag i casa de Dalek, det hör jag på lukten! 😀

Fy fan så innihelvete jävla eländigt jag saknat Silverpilen! :7 :7 :7 Att bara kunna rulla lite i den (tog ett varv runt Sourhammer) betydde oerhört mycket för inspirationen.

…och att bara stå och snegla på den ger mig ett lite lagomt byfåne-smajl på läpparna. 😀

/J – mår gôtt

FeA
                        Deltagare

Satan va kul Jerry! :7
                          Hoppas du hittar en bes. tid den här veckan, så kan du ta inkörningen av snurran på sträckan Sourhammer – Grängesberg, sen testrepan på konbanan 😀 :+

STIred
                          Deltagare

Härligt 🙂 Kan nästan tänka mig hur skönt det känns 😀
                            eller som jag brukar säga Göttt elleeeerrrrrr!! :*

SecretAgentMan
                            Deltagare

GÖTT LR!!!! Silverpilen gick rätt igenom besiktningen idag, blankt papper! 😀
                              Utomordentligt trevliga grabbar på stationen i Arboga var det med, mycket bilsnack blev det… 😉

Nu blir det till att meka i Autronicen, byta aga och fippla dit stora spridarna, och fulmappa ihop något lite snabbt för 98 oktan. 😀

/J – har bokat tid hos Trollspeed..

Lefty
                              Deltagare

Fan va härligt!

Ring när du har vägarna förbi 😀 Jag vill åka silverpilen.

Grusdraparn
                                Deltagare

Gött! Så när kan man vänta sig besök?

/K

Visar 15 inlägg - 436 till 450 (av 764 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.