- Detta ämne har 763 svar, 54,675 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år, 4 månader sedan av Bodyshot.
-
FörfattareInlägg
-
1 oktober, 2006 kl. 16:53 #192483SecretAgentManDeltagare
Nästan hela vägen fram, de värsta konkurrenterna var borta (en svinelak rod, etc)…så det hade nog gått hela vägen om inte OM hade varit med. 😀
Det var barnsligt kul faktiskt, träna på koppling, smälla lite respons och skicka skea’…och det var den där j*vla Madde som anmälde mig bakom ryggen på mig…tror hon får skruva med. }(
/J
1 oktober, 2006 kl. 18:46 #192708MaddisDeltagareNästan hela vägen fram, de värsta konkurrenterna var borta (en svinelak rod, etc)…så det hade nog gått hela vägen om inte OM hade varit med. :DDet var barnsligt kul faktiskt, träna på koppling, smälla lite respons och skicka skea’…och det var den där j*vla Madde som anmälde mig bakom ryggen på mig…tror hon får skruva med. }( /J
Det var lika bra att jag såg till att Sockerknappen användes på riktigt någon gång! :+ 😛
…å om jag ska skruva Pilen, så hinner du få en vältrimmad rullator med sockerspak innan… 😀6 oktober, 2006 kl. 07:34 #192484SecretAgentManDeltagare4 snabbstålsborrar, en “breaker bar” och en hel del svordomar kostade det att få loss en liten j*vla mutter på drivaxeln.
Den hade blivit ett med axeln.. x(Drivaxeln vad kapad rätt av i BÅDA ändarna! 😮 Skall något göras, skall det göra ordentligt. 😀 Bilder kommer senare…
Inget ont som inte har något gott med sig, jag har dragit mig för att riva isär den här sidan länge nu, men hjullager blir tydligen inte bättre med tiden. 😉
/J – skall till Hedemora bildemo idag och hämta en komplett spindel.
P.S. Om jag så skall traila dit Pilen till SAD i helgen så skall den dit. 😀
6 oktober, 2006 kl. 21:51 #192485SecretAgentManDeltagareDå var Silverpilen reparerad igen. 🙂
Inte fasen fick man byta styrspindel/hub heller, Hedemora hade fel årsmodell, trots att de hävdade att det var “rätt” (tur att man har skruvat förut på Silverpilen…), trist som f*n när man åker dalarna runt helt i onödan.. 🙁
Men tack vare Subbamicke så är det numera 4 drivaxlar istället för 3 på bilen. 😀
/J
7 oktober, 2006 kl. 18:23 #192771KvarnisDeltagareTja, vet ju varför man oftast handlar delar från out of Svedala … servicen inom gränserna är allt annat än bra, kul att bilen är hel igen alla fall 🙂
7 januari, 2007 kl. 10:45 #192613BlockenDeltagareHörrö SGM! Läste att tråden fått nytt namn – har du några kul uppdateringar att skvallra om? 🙂
/Black
…………………..
Thai-Perr7 januari, 2007 kl. 11:00 #192486SecretAgentManDeltagareHå-åååå-jj! 😀
Nja, 400 är det ju inte längre, så signaturen var lite missvisande.
Fesken’ står och väntar på is, fulldubb är slipade, responsen spänd och skea’ är medpackad.Lillablå har fått stänkisar, det är ‘la det enda som hänt, Madde fick i uppdrag att tvätta och fota lite, int’ händer det inte…ja se fruntimmer. :+
/J
7 januari, 2007 kl. 11:06 #192614BlockenDeltagare-Oooooj…
-HÅÅÅÅÅÅÅÅJJJ!!Aah, do tänker zåå…!
Thaimat & DVD snart lr?
/Klickster
…………………..
Thai-Perr7 januari, 2007 kl. 15:45 #192709MaddisDeltagareLillablå har fått stänkisar, det är ‘la det enda som hänt, Madde fick i uppdrag att tvätta och fota lite, int’ händer det inte…ja se fruntimmer. :+/J
Hmmmpff!!! x( 🙁
Jag har tvättat bilen och fotat idag!!! 😛
26 april, 2007 kl. 12:30 #19261526 april, 2007 kl. 12:30 #19262026 april, 2007 kl. 12:32 #192487SecretAgentManDeltagareUppdatera? 😀
Silverpilen står och väntar på plats i garaget…man har dubbelgarage, men inte plats åt sin egen bil. :+
Turbobyte ligger inom snar framtid, högst troligen blir det en 18G, alt. kanske en 20G – en snabb ful-hemmamapp tillsvidare, och sedan skall det bokas tid hos Trollspeed för E85.
20G och E85, då blir det ju 400+ kanske ändå. 😉
Hjullagret på förarsidan fram har inte blivit bättre, GradeA levererade nästan nya STi V8-spindlar för ett par månader sedan, och de ligger fortfarande kvar i kartongen… :+
/J
26 april, 2007 kl. 12:32 #192518SecretAgentManDeltagareUppdatera? 😀
Silverpilen står och väntar på plats i garaget…man har dubbelgarage, men inte plats åt sin egen bil. :+
Turbobyte ligger inom snar framtid, högst troligen blir det en 18G, alt. kanske en 20G – en snabb ful-hemmamapp tillsvidare, och sedan skall det bokas tid hos Trollspeed för E85.
20G och E85, då blir det ju 400+ kanske ändå. 😉
Hjullagret på förarsidan fram har inte blivit bättre, GradeA levererade nästan nya STi V8-spindlar för ett par månader sedan, och de ligger fortfarande kvar i kartongen… :+
/J
26 april, 2007 kl. 12:52 #19261626 april, 2007 kl. 12:52 #192621 -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.