Visar 15 inlägg - 571 till 585 (av 764 totalt)
  • Författare
    SecretAgentMan
    Deltagare

Beställning på 18G har gått iväg, och det diskuteras med GT Spec om deras lika-långa-grenrör, om det kan passa den äldre 2-litersmotorn och dess oljetråg. 🙂

/J – har precis vevat i en rova i en bil, lelle gott med en kall nu!

P.S. Häää, här marscheras det icke med banderoller på 1:a maj, här jobbar vi! 😀

SecretAgentMan
      Deltagare

Beställning på 18G har gått iväg, och det diskuteras med GT Spec om deras lika-långa-grenrör, om det kan passa den äldre 2-litersmotorn och dess oljetråg. 🙂

/J – har precis vevat i en rova i en bil, lelle gott med en kall nu!

P.S. Häää, här marscheras det icke med banderoller på 1:a maj, här jobbar vi! 😀

BVS-Robban
        Deltagare

Puh,,,Nu har jag ägnat lång tid åt att läsa igenom hela din tråd !! Grymt många “AAHA” upplevelser !
          Tackar

/ Robban, som undrar om det finns automatisk nedscrollnings pryl till datan !

BVS-Robban
          Deltagare

Puh,,,Nu har jag ägnat lång tid åt att läsa igenom hela din tråd !! Grymt många “AAHA” upplevelser !
            Tackar

/ Robban, som undrar om det finns automatisk nedscrollnings pryl till datan !

alrik
            Deltagare

Puh,,,Nu har jag ägnat lång tid åt att läsa igenom hela din tråd !! Grymt många “AAHA” upplevelser !Tackar/ Robban, som undrar om det finns automatisk nedscrollnings pryl till datan !

Du får köra på snikvarianten som jag gör ibland. Klicka på scrollhjulet och då kan du scrolla genom att föra musen upp/ner. Dra musen neråt och den fortsätter neråt när du släpper musen sen.

Beror säkert på vad man har för mus osv. om det fungerar

/Mikael

alrik
              Deltagare

Puh,,,Nu har jag ägnat lång tid åt att läsa igenom hela din tråd !! Grymt många “AAHA” upplevelser !Tackar/ Robban, som undrar om det finns automatisk nedscrollnings pryl till datan !

Du får köra på snikvarianten som jag gör ibland. Klicka på scrollhjulet och då kan du scrolla genom att föra musen upp/ner. Dra musen neråt och den fortsätter neråt när du släpper musen sen.

Beror säkert på vad man har för mus osv. om det fungerar

/Mikael

Blocken
                Deltagare

Du får köra på snikvarianten som jag gör ibland. Klicka på scrollhjulet och då kan du scrolla genom att föra musen upp/ner. Dra musen neråt och den fortsätter neråt när du släpper musen sen. Beror säkert på vad man har för mus osv. om det fungerar/Mikael

Du kan också skriva ut alla sidor på ett långt papper och använda som pergamentrulle… 😉

…………………..
                  ThaiPerr!

Blocken
                  Deltagare

Du får köra på snikvarianten som jag gör ibland. Klicka på scrollhjulet och då kan du scrolla genom att föra musen upp/ner. Dra musen neråt och den fortsätter neråt när du släpper musen sen. Beror säkert på vad man har för mus osv. om det fungerar/Mikael

Du kan också skriva ut alla sidor på ett långt papper och använda som pergamentrulle… 😉

…………………..
                    ThaiPerr!

SecretAgentMan
                    Deltagare

Jag har en matrisskrivare från -87 på jobbet om någon är sugen. 😀

Lite bildporr på nya snurran, en TD05-18G från Blouch turbo i USA.

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album80/DSC_0002_copy.sized.jpg

Stativ, det är bra skit det du Klick! :9

/J

SecretAgentMan
                      Deltagare

Jag har en matrisskrivare från -87 på jobbet om någon är sugen. 😀

Lite bildporr på nya snurran, en TD05-18G från Blouch turbo i USA.

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album80/DSC_0002_copy.sized.jpg

Stativ, det är bra skit det du Klick! :9

/J

Mats
                        Deltagare

Var e telefonen som skall vara i insuget på turbon?? 😉
                          Trodde alla turbos levererades med antingen en telefon eller en ölburk i insuget. så ser det ju t på alla bilder man ser på nätet iaf… 😀

Mats GBG
                          Regionsansvarig Göteborg

Mats
                          Deltagare

Var e telefonen som skall vara i insuget på turbon?? 😉
                            Trodde alla turbos levererades med antingen en telefon eller en ölburk i insuget. så ser det ju t på alla bilder man ser på nätet iaf… 😀

Mats GBG
                            Regionsansvarig Göteborg

SecretAgentMan
                            Deltagare

Jag hittade ingen telefon som var liten nog. 😉 Vi får photoshoppa in en gammal ericsson-hajfena. 😀

/J

SecretAgentMan
                              Deltagare

Jag hittade ingen telefon som var liten nog. 😉 Vi får photoshoppa in en gammal ericsson-hajfena. 😀

/J

Blocken
                                Deltagare

Jag hittade ingen telefon som var liten nog. 😉 Vi får photoshoppa in en gammal ericsson-hajfena. :D/J

Tycker jag ser en hel kattjävel i turbon?! Peppar?

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album475/DSC_0002_copy_sized_kattj_vel.jpg

/Blackster

…………………..
                                  ThaiPerr!

Visar 15 inlägg - 571 till 585 (av 764 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.