- Detta ämne har 763 svar, 54,675 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år, 4 månader sedan av Bodyshot.
-
FörfattareInlägg
-
1 maj, 2007 kl. 17:17 #192488SecretAgentManDeltagare
Beställning på 18G har gått iväg, och det diskuteras med GT Spec om deras lika-långa-grenrör, om det kan passa den äldre 2-litersmotorn och dess oljetråg. 🙂
/J – har precis vevat i en rova i en bil, lelle gott med en kall nu!
P.S. Häää, här marscheras det icke med banderoller på 1:a maj, här jobbar vi! 😀
1 maj, 2007 kl. 17:17 #192519SecretAgentManDeltagareBeställning på 18G har gått iväg, och det diskuteras med GT Spec om deras lika-långa-grenrör, om det kan passa den äldre 2-litersmotorn och dess oljetråg. 🙂
/J – har precis vevat i en rova i en bil, lelle gott med en kall nu!
P.S. Häää, här marscheras det icke med banderoller på 1:a maj, här jobbar vi! 😀
14 maj, 2007 kl. 20:45 #192999BVS-RobbanDeltagarePuh,,,Nu har jag ägnat lång tid åt att läsa igenom hela din tråd !! Grymt många “AAHA” upplevelser !
Tackar/ Robban, som undrar om det finns automatisk nedscrollnings pryl till datan !
14 maj, 2007 kl. 20:45 #193000BVS-RobbanDeltagarePuh,,,Nu har jag ägnat lång tid åt att läsa igenom hela din tråd !! Grymt många “AAHA” upplevelser !
Tackar/ Robban, som undrar om det finns automatisk nedscrollnings pryl till datan !
15 maj, 2007 kl. 03:05 #192991alrikDeltagarePuh,,,Nu har jag ägnat lång tid åt att läsa igenom hela din tråd !! Grymt många “AAHA” upplevelser !Tackar/ Robban, som undrar om det finns automatisk nedscrollnings pryl till datan !
Du får köra på snikvarianten som jag gör ibland. Klicka på scrollhjulet och då kan du scrolla genom att föra musen upp/ner. Dra musen neråt och den fortsätter neråt när du släpper musen sen.
Beror säkert på vad man har för mus osv. om det fungerar
/Mikael
15 maj, 2007 kl. 03:05 #192992alrikDeltagarePuh,,,Nu har jag ägnat lång tid åt att läsa igenom hela din tråd !! Grymt många “AAHA” upplevelser !Tackar/ Robban, som undrar om det finns automatisk nedscrollnings pryl till datan !
Du får köra på snikvarianten som jag gör ibland. Klicka på scrollhjulet och då kan du scrolla genom att föra musen upp/ner. Dra musen neråt och den fortsätter neråt när du släpper musen sen.
Beror säkert på vad man har för mus osv. om det fungerar
/Mikael
15 maj, 2007 kl. 06:10 #192617BlockenDeltagarePuh,,,Nu har jag ägnat lång tid åt att läsa igenom hela din tråd !! Grymt många “AAHA” upplevelser !Tackar/ Robban, som undrar om det finns automatisk nedscrollnings pryl till datan !
Du får köra på snikvarianten som jag gör ibland. Klicka på scrollhjulet och då kan du scrolla genom att föra musen upp/ner. Dra musen neråt och den fortsätter neråt när du släpper musen sen. Beror säkert på vad man har för mus osv. om det fungerar/Mikael
Du kan också skriva ut alla sidor på ett långt papper och använda som pergamentrulle… 😉
15 maj, 2007 kl. 06:10 #192622BlockenDeltagarePuh,,,Nu har jag ägnat lång tid åt att läsa igenom hela din tråd !! Grymt många “AAHA” upplevelser !Tackar/ Robban, som undrar om det finns automatisk nedscrollnings pryl till datan !
Du får köra på snikvarianten som jag gör ibland. Klicka på scrollhjulet och då kan du scrolla genom att föra musen upp/ner. Dra musen neråt och den fortsätter neråt när du släpper musen sen. Beror säkert på vad man har för mus osv. om det fungerar/Mikael
Du kan också skriva ut alla sidor på ett långt papper och använda som pergamentrulle… 😉
15 maj, 2007 kl. 06:11 #192489SecretAgentManDeltagareJag har en matrisskrivare från -87 på jobbet om någon är sugen. 😀
Lite bildporr på nya snurran, en TD05-18G från Blouch turbo i USA.
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album80/DSC_0002_copy.sized.jpg
Stativ, det är bra skit det du Klick! :9
/J
15 maj, 2007 kl. 06:11 #192520SecretAgentManDeltagareJag har en matrisskrivare från -87 på jobbet om någon är sugen. 😀
Lite bildporr på nya snurran, en TD05-18G från Blouch turbo i USA.
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album80/DSC_0002_copy.sized.jpg
Stativ, det är bra skit det du Klick! :9
/J
15 maj, 2007 kl. 07:16 #192907MatsDeltagareVar e telefonen som skall vara i insuget på turbon?? 😉
Trodde alla turbos levererades med antingen en telefon eller en ölburk i insuget. så ser det ju t på alla bilder man ser på nätet iaf… 😀Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg15 maj, 2007 kl. 07:16 #192914MatsDeltagareVar e telefonen som skall vara i insuget på turbon?? 😉
Trodde alla turbos levererades med antingen en telefon eller en ölburk i insuget. så ser det ju t på alla bilder man ser på nätet iaf… 😀Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg15 maj, 2007 kl. 08:02 #192490SecretAgentManDeltagareJag hittade ingen telefon som var liten nog. 😉 Vi får photoshoppa in en gammal ericsson-hajfena. 😀
/J
15 maj, 2007 kl. 08:02 #192521SecretAgentManDeltagareJag hittade ingen telefon som var liten nog. 😉 Vi får photoshoppa in en gammal ericsson-hajfena. 😀
/J
15 maj, 2007 kl. 08:35 #192618BlockenDeltagareJag hittade ingen telefon som var liten nog. 😉 Vi får photoshoppa in en gammal ericsson-hajfena. :D/J
Tycker jag ser en hel kattjävel i turbon?! Peppar?
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album475/DSC_0002_copy_sized_kattj_vel.jpg
/Blackster
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.