› SSC › Allmänt snack › Projekt › Projekt 400+
- Detta ämne har 763 svar, 54,675 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år, 6 månader sedan av Bodyshot.
-
FörfattareInlägg
-
22 juli, 2007 kl. 15:44 #193006sti_erikDeltagare
Så det funkar prima med e85? Har själv snackat med Per angående att mappa på E85. Det uppkommer inga problm typ att tändningen inte räcker till eller så? Hur är blandningsförhållandet till på e85 har löst nån stans runt 9/1?
22 juli, 2007 kl. 15:44 #193008sti_erikDeltagareSå det funkar prima med e85? Har själv snackat med Per angående att mappa på E85. Det uppkommer inga problm typ att tändningen inte räcker till eller så? Hur är blandningsförhållandet till på e85 har löst nån stans runt 9/1?
22 juli, 2007 kl. 17:39 #192777KvarnisDeltagaremenar du för lambda 1 ?, det är 9:1 för ren Etanol
22 juli, 2007 kl. 17:39 #192784KvarnisDeltagaremenar du för lambda 1 ?, det är 9:1 för ren Etanol
23 juli, 2007 kl. 09:18 #192514SecretAgentManDeltagareOch här är projekt 400+ i land, på papper, på rototestbänken. 🙂
”>http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album84/e85_silverpilen_1.sized.jpg]
Det är hjulsiffror det är frågan om. :7
/J
23 juli, 2007 kl. 09:18 #192545SecretAgentManDeltagareOch här är projekt 400+ i land, på papper, på rototestbänken. 🙂
”>http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album84/e85_silverpilen_1.sized.jpg]
Det är hjulsiffror det är frågan om. :7
/J
23 juli, 2007 kl. 11:13 #192913MatsDeltagareDe va en jämn o fin kurva det.
Garttis än en gång till fina siffror!Mats GBG
Type R ’9923 juli, 2007 kl. 11:13 #192920MatsDeltagareDe va en jämn o fin kurva det.
Garttis än en gång till fina siffror!Mats GBG
Type R ’9923 juli, 2007 kl. 12:24 #192778KvarnisDeltagareJeep ! en riktig trevlig kurva det där 🙂
23 juli, 2007 kl. 12:24 #192785KvarnisDeltagareJeep ! en riktig trevlig kurva det där 🙂
23 juli, 2007 kl. 14:53 #192627abdDeltagareDet är hjulsiffror det är frågan om. :7/J
Grattis till siffrorna, den här racerbilen lär man inte ha någon chans mot. ;(
(Men nog trodde jag att man mätte effekten på naven i rototest, inte hjulen väl?)
23 juli, 2007 kl. 14:53 #192629abdDeltagareDet är hjulsiffror det är frågan om. :7/J
Grattis till siffrorna, den här racerbilen lär man inte ha någon chans mot. ;(
(Men nog trodde jag att man mätte effekten på naven i rototest, inte hjulen väl?)
23 juli, 2007 kl. 15:13 #192515SecretAgentManDeltagareNog mäts det på navet allt, vill ändå minnas att Per använde termen hjulhästar, är lite osäker på om det räknas om på något sätt i burken, fan vet. 🙂
Meeeeeeen nog tror jag allt att du fipplat under locket på din kärra, det sitter ju en så kallad ”16G” på de däringa nya evokokarna…som verkar vara större än det jag åker med (vill minnas att man sett något om 40+ lbs kompressorhjul någonstans…det är bortåt 20G det senast jag kollade). :+
Ecutek, aga och en pump och man verkar vara på 400 friska. 😉 Det lär ju ha hänt minst det i alla fall (det nämndes ju mid season upgrades tidigare). *asg*
/J
23 juli, 2007 kl. 15:13 #192546SecretAgentManDeltagareNog mäts det på navet allt, vill ändå minnas att Per använde termen hjulhästar, är lite osäker på om det räknas om på något sätt i burken, fan vet. 🙂
Meeeeeeen nog tror jag allt att du fipplat under locket på din kärra, det sitter ju en så kallad ”16G” på de däringa nya evokokarna…som verkar vara större än det jag åker med (vill minnas att man sett något om 40+ lbs kompressorhjul någonstans…det är bortåt 20G det senast jag kollade). :+
Ecutek, aga och en pump och man verkar vara på 400 friska. 😉 Det lär ju ha hänt minst det i alla fall (det nämndes ju mid season upgrades tidigare). *asg*
/J
28 juli, 2007 kl. 16:28 #193007sti_erikDeltagareSå det funkar prima med e85? Har själv snackat med Per angående att mappa på E85. Det uppkommer inga problm typ att tändningen inte räcker till eller så?
Original kanske räcker gott?
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.