Visar 15 inlägg - 721 till 735 (av 764 totalt)
  • Författare
    sti_erik
    Deltagare

Så det funkar prima med e85? Har själv snackat med Per angående att mappa på E85. Det uppkommer inga problm typ att tändningen inte räcker till eller så? Hur är blandningsförhållandet till på e85 har löst nån stans runt 9/1?

sti_erik
      Deltagare

Så det funkar prima med e85? Har själv snackat med Per angående att mappa på E85. Det uppkommer inga problm typ att tändningen inte räcker till eller så? Hur är blandningsförhållandet till på e85 har löst nån stans runt 9/1?

Kvarnis
        Deltagare

menar du för lambda 1 ?, det är 9:1 för ren Etanol

Kvarnis
          Deltagare

menar du för lambda 1 ?, det är 9:1 för ren Etanol

SecretAgentMan
            Deltagare

Och här är projekt 400+ i land, på papper, på rototestbänken. 🙂

“>http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album84/e85_silverpilen_1.sized.jpg]

Det är hjulsiffror det är frågan om. :7

/J

SecretAgentMan
              Deltagare

Och här är projekt 400+ i land, på papper, på rototestbänken. 🙂

“>http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album84/e85_silverpilen_1.sized.jpg]

Det är hjulsiffror det är frågan om. :7

/J

Mats
                Deltagare

De va en jämn o fin kurva det.
                  Garttis än en gång till fina siffror!

Mats GBG
                  Type R ’99

Mats
                  Deltagare

De va en jämn o fin kurva det.
                    Garttis än en gång till fina siffror!

Mats GBG
                    Type R ’99

Kvarnis
                    Deltagare

Jeep ! en riktig trevlig kurva det där 🙂

Kvarnis
                      Deltagare

Jeep ! en riktig trevlig kurva det där 🙂

abd
                        Deltagare

Det är hjulsiffror det är frågan om. :7/J

Grattis till siffrorna, den här racerbilen lär man inte ha någon chans mot. ;(

(Men nog trodde jag att man mätte effekten på naven i rototest, inte hjulen väl?)

abd
                          Deltagare

Det är hjulsiffror det är frågan om. :7/J

Grattis till siffrorna, den här racerbilen lär man inte ha någon chans mot. ;(

(Men nog trodde jag att man mätte effekten på naven i rototest, inte hjulen väl?)

SecretAgentMan
                            Deltagare

Nog mäts det på navet allt, vill ändå minnas att Per använde termen hjulhästar, är lite osäker på om det räknas om på något sätt i burken, fan vet. 🙂

Meeeeeeen nog tror jag allt att du fipplat under locket på din kärra, det sitter ju en så kallad “16G” på de däringa nya evokokarna…som verkar vara större än det jag åker med (vill minnas att man sett något om 40+ lbs kompressorhjul någonstans…det är bortåt 20G det senast jag kollade). :+

Ecutek, aga och en pump och man verkar vara på 400 friska. 😉 Det lär ju ha hänt minst det i alla fall (det nämndes ju mid season upgrades tidigare). *asg*

/J

SecretAgentMan
                              Deltagare

Nog mäts det på navet allt, vill ändå minnas att Per använde termen hjulhästar, är lite osäker på om det räknas om på något sätt i burken, fan vet. 🙂

Meeeeeeen nog tror jag allt att du fipplat under locket på din kärra, det sitter ju en så kallad “16G” på de däringa nya evokokarna…som verkar vara större än det jag åker med (vill minnas att man sett något om 40+ lbs kompressorhjul någonstans…det är bortåt 20G det senast jag kollade). :+

Ecutek, aga och en pump och man verkar vara på 400 friska. 😉 Det lär ju ha hänt minst det i alla fall (det nämndes ju mid season upgrades tidigare). *asg*

/J

sti_erik
                                Deltagare

Så det funkar prima med e85? Har själv snackat med Per angående att mappa på E85. Det uppkommer inga problm typ att tändningen inte räcker till eller så?

Original kanske räcker gott?

Visar 15 inlägg - 721 till 735 (av 764 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.