Visar 15 inlägg - 736 till 750 (av 764 totalt)
  • Författare
    sti_erik
    Deltagare

Så det funkar prima med e85? Har själv snackat med Per angående att mappa på E85. Det uppkommer inga problm typ att tändningen inte räcker till eller så?

Original kanske räcker gott?

SecretAgentMan
      Deltagare

Jag kör originaltändning (Silverpilen är en 00’a) – och det räcker gott. 🙂

/J

SecretAgentMan
        Deltagare

Jag kör originaltändning (Silverpilen är en 00’a) – och det räcker gott. 🙂

/J

Niklas
          Deltagare

Grattulerar, och 500 passerar du med hjälp av vinyl. 😛

Niklas
            Deltagare

Grattulerar, och 500 passerar du med hjälp av vinyl. 😛

abd
              Deltagare

Meeeeeeen nog tror jag allt att du fipplat under locket på din kärra, det sitter ju en så kallad “16G” på de däringa nya evokokarna…som verkar vara större än det jag åker med (vill minnas att man sett något om 40+ lbs kompressorhjul någonstans…det är bortåt 20G det senast jag kollade). :+Ecutek, aga och en pump och man verkar vara på 400 friska. 😉 Det lär ju ha hänt minst det i alla fall (det nämndes ju mid season upgrades tidigare). *asg*/J

Nja, 400 friska tvivlar jag på att man får.

Men jag har ju inte ens ecutekat och några mid season upgrades blev det inte heller, så man får nöja sig med lite drygt 300 trötta ponnys i 1500 kg bil, ujuj. ;(

abd
                Deltagare

Meeeeeeen nog tror jag allt att du fipplat under locket på din kärra, det sitter ju en så kallad “16G” på de däringa nya evokokarna…som verkar vara större än det jag åker med (vill minnas att man sett något om 40+ lbs kompressorhjul någonstans…det är bortåt 20G det senast jag kollade). :+Ecutek, aga och en pump och man verkar vara på 400 friska. 😉 Det lär ju ha hänt minst det i alla fall (det nämndes ju mid season upgrades tidigare). *asg*/J

Nja, 400 friska tvivlar jag på att man får.

Men jag har ju inte ens ecutekat och några mid season upgrades blev det inte heller, så man får nöja sig med lite drygt 300 trötta ponnys i 1500 kg bil, ujuj. ;(

vikan
                  Deltagare

.

vikan
                    Deltagare

.

Lefty
                      Deltagare

Nice one Anders… ständigt myglandet om att du kör original! Laddar man på 1.6 så kör man fan inte original iaf.

300 trötta? Tjenna 😀

Lefty
                        Deltagare

Nice one Anders… ständigt myglandet om att du kör original! Laddar man på 1.6 så kör man fan inte original iaf.

300 trötta? Tjenna 😀

SecretAgentMan
                          Deltagare

Visst är det mygel-anders i farten igen, var det inte 400 sisådär med 25G på VP senast? :+ 😀 😉

/J

SecretAgentMan
                            Deltagare

Visst är det mygel-anders i farten igen, var det inte 400 sisådär med 25G på VP senast? :+ 😀 😉

/J

simo
                              Deltagare

Jaja, den 9onde vet vi 😉

/U

simo
                                Deltagare

Jaja, den 9onde vet vi 😉

/U

Visar 15 inlägg - 736 till 750 (av 764 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.