Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 46 totalt)
  • Författare
    CalleSkvist
    Deltagare

Nu sitter ratten på plats i bilen:) Blev riktigt bra!

CalleSkvist
      Deltagare

Då var nya sti bakljusen hemma 🙂 Bara j*** tråkit att de blev 860 spänn i tull… :S Men det är bara att betala :p Fick besked från posten att vingen kommer imorn 🙂 Så i helgen ska den provmonteras. Sen är det lack! 😀

edbe
        Deltagare

Då var nya sti bakljusen hemma 🙂 Bara j*** tråkit att de blev 860 spänn i tull… :S Men det är bara att betala :p Fick besked från posten att vingen kommer imorn 🙂 Så i helgen ska den provmonteras. Sen är det lack! 😀

Vart beställde du baklysena ifrån och vad blev det totalt?

CalleSkvist
          Deltagare

Vart beställde du baklysena ifrån och vad blev det totalt?

Bakljusen är via ebay o kommer från usa. De vart tot me tull ca 2760kr… Lysena är då beg men fina.

CalleSkvist
            Deltagare

Ny är det spikat! På lördag lämnar jag bilen på lack 🙂 Blir att skruva ner den! I will be ready!

CalleSkvist
              Deltagare

Idag har jag gjort mall och borrat nya hål för vingen 🙂 Passformen på den nya vingen är väll inte 100 men man får tvinga ner det sista lilla med skruven 🙂 Dock fick jag 3 st tråkiga fraktskador 🙁 Men det är inget man kan göra något åt… Man får ju vad man betalar för!

Utan vinge

Provmonterad

CalleSkvist
                Deltagare

Idag är bilen lämnad på lack!! 🙂 Längtar till den är klar 😀

Ser lite ut som en folkracebil 😉

Impreza99
                  Deltagare

Va blir de för lack då?

Sternborn
                    Deltagare

Ser fint ut det där! Kommer bli kul att följa denna projekttråd 🙂

CalleSkvist
                      Deltagare

Va blir de för lack då?

Det bli samma kulör som orginal 🙂 En uppfrächning kan man säga. Det var lite för mycket bucklor för min smak 😉

CalleSkvist
                        Deltagare

Ser fint ut det där! Kommer bli kul att följa denna projekttråd 🙂

tack 🙂 tror de kommer bli bra! 🙂

TomK
                          Deltagare

Alltid trevligt med ny lack.
                            Ser riktigt nice ut utan vinge också! 🙂

CalleSkvist
                            Deltagare

Alltid trevligt med ny lack.
                              Ser riktigt nice ut utan vinge också! 🙂

JA 🙂 Jag tycker de ser konstigt ut utan vinge men smaken är som baken 😉 Kommer bli nice med nya sti vingen 🙂

Tendensen
                              Deltagare

Ser riktigt bra ut detta! Var det krångligt att byta ratt? har ockå funderingar på att göra det, har en 96:a. Originalratten är inte sådär jättefräsch längre, sen har jag fått för mig att man inte får montera bort airbagen om den kommer med bilen, har jag fått det helt om bakfoten?

CalleSkvist
                                Deltagare

Ser riktigt bra ut detta! Var det krångligt att byta ratt? har ockå funderingar på att göra det, har en 96:a. Originalratten är inte sådär jättefräsch längre, sen har jag fått för mig att man inte får montera bort airbagen om den kommer med bilen, har jag fått det helt om bakfoten?

det var inte krångligt alls 🙂 Får och får… det är snälla djur på gotland 😉 Egentligen tror jag att man ej får det men eftersom bilen är såpass gammal så tror ja ingen säger något. Hittar man Sveriges tjurigaste bes-man så kanske de kan bli jobbigt… Fast jag tror inte det blir ett problem 🙂

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 46 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.