Visar 3 inlägg - 46 till 48 (av 48 totalt)
  • Författare
    Addson
    Deltagare

Oj vad fin det e. Nu ligger man i lä igen.. Bara börja om o bygga nytt för mig då! hehe. Jag löste det med din arbets kamrat ett coilovers kit från Tein e på väg till min dörr 😛

Hoppas vi ses på träffen C o åter igen snyggt jobbat!!

Impreza112
      Deltagare

Tja
        Jag lyfter denna tråd igen=)
        Om ett par veckor drar de fart här igen, mycket annat har hänt bland bilprojekt så spöket har villat ett tag.
        3st andra subaru har passerat som leksaker här en silvrig gt kombi en mörkblå gt sedan med massa prep och en rally blå gt sedan med massa prep motec dogbox och hella faderullan.
        Men nu är de slut lekt med dem för stunden så jag kan koncentera mig på spöket.

Under 2008 gjordes vissa små ändringar bara som större broms kit fram och bak samt andra framlampor och hajfen vinge osv.

Bilen står nu utan motor då den togs till buksbilen=).

Så nu ska spöket spåra ut fullständigt=)
        Lite kort om vad kommer hända.
        Utvändigt känner jag mig klar förutom nya fälgar kommer
        Ny motor och bränsle system. riktigt vass sån
        inreding ska nu rensas, och lackas invändigt,nya fotstöd i kolfiber från prodrive ligger o väntar.
        Hydrulisk handbroms
        Dash display istället för orginal instument.
        osv osv
        Bilder och mer ingående fakta kommer.

Mvh/Christian

Impreza112
        Deltagare

Haha tjena Oscar=)
          Nej du behöver inte vara orolig men jag måste ju ta hand om min farm också:D

Spöket blir stående hella året dock, då jag köpt lägenhet och totalrenoverat så sprang tid iväg till de.
          Haha men ja har ju en skoda rs och päser i:-)
          Sen kommer röda kossan ut med lite små uppgraderingar efter att ha bytt farm;-)

Mvh/Christian

Visar 3 inlägg - 46 till 48 (av 48 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.