Visar 15 inlägg - 121 till 135 (av 243 totalt)
  • Författare
    nilbri
    Deltagare

Det var lite för mycket för mig. Turbo? Ser ut som en pansarvagns-IC. Nja.

Janne248
      Deltagare

Bara att köpa rocket bunny kitet nu då 🙂

Mja, tycker inte om de där skärmbreddarna som slutar abrubt.

ljungberg
        Deltagare

Riktigt snyggt Janne, svarta fälgar gjorde en enorm skillnad på BRZ:n samt sänkningen.

Janne248
          Deltagare

riktigt snyggt janne, svarta fälgar gjorde en enorm skillnad på brz:n samt sänkningen.

tack!

nilbri
            Deltagare

Har du funderat på lackförsegling? Isf vilket företag?

Igge
              Deltagare

En alldeles för ny lack ska väl inte förseglas, eller är det en skröna jag hört?

[Tapatalk]

Janne248
                Deltagare

Har du funderat på lackförsegling? Isf vilket företag?

Kommer att köra BVS i Västerås. Skulle helest vilja boka in tid innan 20/6.
                  Får ser hur man har tid och pengar över….

Janne248
                  Deltagare

En alldeles för ny lack ska väl inte förseglas, eller är det en skröna jag hört?

[Tapatalk]

Enligt BVS så ä’r det lungt och faktiskt bra att göra det c:a 3-4 månader efter tillverkninga av bilen.
                    Min tillverkades i dec 2012 så…. maj borde vara säkert nog…

Igge
                    Deltagare

Enligt BVS så ä’r det lungt och faktiskt bra att göra det c:a 3-4 månader efter tillverkninga av bilen.
                      Min tillverkades i dec 2012 så…. maj borde vara säkert nog…

Jag kan inte säga emot, jag har bara minne att jag hört något om att man inte ska försegla en ny bil 😮

Janne248
                      Deltagare

Jag kan inte säga emot, jag har bara minne att jag hört något om att man inte ska försegla en ny bil 😮

Jag vet inte heller, andra BVS ststioner kanske säger annat, Mr CAP och dyligt kanske säger annat också.

Men du skriver ny bil…. vad definerar en ny bil? Och när övergår den från att vara ny till…. ja halv ny? Gammal?

Igge
                        Deltagare

Jag vet inte heller, andra BVS ststioner kanske säger annat, Mr CAP och dyligt kanske säger annat också.

Men du skriver ny bil…. vad definerar en ny bil? Och när övergår den från att vara ny till…. ja halv ny? Gammal?

Internet säger att en ny bil inte är äldre än bil som precis blivit gammal! d—0.o—b

Som sagt har jag ingen aning, jag ville bara uppmärksamma om att lacken ska få lite tid att härda, men det hade du ju redan koll på 🙂
                          Resten lämnar jag till proffsen

Mumin
                          Deltagare

Volvo ha tex 2 år innan man får försegla dom. Subaru har inte sagt något så efter ca 3 månader. Själv kör jag med silverseal 2 komp nano tjosan.. Fungerar bra 😉

ljungberg
                            Deltagare

Janne 🙂 bara att köra på detta kit:

http://www.youtube.com/watch?v=oLP-HCcX9as

nilbri
                              Deltagare

Är hon inkörd nu? Min lär vara det efter ett besök Örebro nästa helg??

Janne248
                                Deltagare

Janne 🙂 bara att köra på detta kit:

http://www.youtube.com/watch?v=oLP-HCcX9as

Ja den där var det fart i!

Visar 15 inlägg - 121 till 135 (av 243 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.