Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #6210
    Evildead
    Deltagare

      Tja,

      Som säsongsavslut i Piteå blev det att köra lite rattlås på strip.

      ET 13.220 @ 168

      1.939 60 fots tid
      8.496 201m @ 135

      jag blev inte riktigt nöjd, tappade mycket på 1:an när kopplingen bolmade 🙂
      men Ecutek fick bekänna färg iaf.
      Fast en hög 12:a hade varit ännu bättre

      -Chrille

      #77923
      Kvarnis
      Deltagare

        Rätt bra tid ändå…du kör ju bara änsålänge med lill snurran ;):D
        Din 60 fotare var ju inte heller den bäste…. finns lite att hämta där 😉 😀
        en tid runt1.7-1.8 hade säkert hjälp en del..samnt en icke slirande koppling

        Var sugen och jävligt närra att komma uppöver ..men fick ju inte me mig nå folk från Umeå…blev lite långt för mig att åka själv…:(….måste ju ha pengar över till annat än bensin 😉 rebuilds, WI etc 😀

        Var mest på g pga senare aktiviterer..hur gick det där ????

        Annars mycket starkt jobbat Chrille !!!

        http://plissken.fatalunity.com/gallery/misc/forumicons/notworthy2.gif

        /Kvarnis

        #77922
        omar
        Deltagare

          Bra tid!!Men bara du får ner 60-fot till 1.7 så har du din 12:a grattis!! 🙂
          Övning ger färdighet och var det din 1:a gång så kan det ju bara bli bättre
          Mvh Omar

          #77924
          Evildead
          Deltagare

            Förmodligen beror 60 fotarn på
            den vansinnigt slirande kopplingen. Fan när man står där
            ENSAM…och en gran-jävel som obönhörligt räknar ner samt första gången skall jag väl erkänna att man inte hade full koll på startvarv och uppsläpp :-O

            iaf, det var trevligt att testa och jämföra med alla g tech mätningar man gjort. Rätt inställd så är den inte så fel ute en G tech, iaf den jag använder.

            Kvarnis: Kvällen i Finnträsk blev lyckad, 2 stegar med en sådär 50 startande bilar som klarades av på 2,5 timme. Vi lyckades fantastiskt bra med organisationen, trots att det uppskattningsvis kom en 200 bilar som bara var där och kikade. Bosse Batong o co lät ju oss vara ifred också.
            En snygg avslutning på RaceiNorr säsongen

            Däremot åkte jag mot en 76:as 245:a, haha, men å andra sidan hade han gjort en 12.04 i Piteå under dagen så 🙂 Starten som jag fick där mot han skulle jag gjort under dagen, det var först sista 100 metrarna (402) som han precis passerade.

            Kul för min polare Tåbbe i S2:an som fixade en 11.89 på strippen…RESPECT!

            -Chrille

          Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.