SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Motor Racing Boost Meter

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #1942
    SecretAgentMan
    Deltagare

    De har säkert menat att man skall “t-koppla” in den på en befintlig slang.
    Koppla du in den som du gjorde med Autometermätaren, direkt med en slang (fimpa t-korset) på den lediga nippeln på insuget.

    /J

    Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

    Banträffsansvarig SSI

    12,726 @ 177,17 😀

    #48072
    Wallinen
    Deltagare

    Ippon!!

    Tack för det.

    #48070
    ExOrdis
    Deltagare

    >Ippon!!

    Hahaha, Nekashi!

    #48071
    Wallinen
    Deltagare

    Nu har jag äntligen fått hem min Racing Boost Meter från Pivot.

    Har haft en Phantom innan och den var inte så svår att installera men nu behöver jag hjälp.
    Instruktionerna är på japanska och det är ärligt talat inte min starkaste sida.
    Från mätarhuset går den vanliga slangen ut till motorrummet och slutar i ett T-kors.
    Två slangar från korset alltså, förmodar att den ena änden ska till vanliga nippeln för turbotryck men är det nån som vet var den andra ska?
    Är det så att vacuum mäts separat nån annanstans tro?

    Är det nån som vet?

    /Wallinen som är sugen på att installera

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.