Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #1942
    SecretAgentMan
    Deltagare

      De har säkert menat att man skall “t-koppla” in den på en befintlig slang.
      Koppla du in den som du gjorde med Autometermätaren, direkt med en slang (fimpa t-korset) på den lediga nippeln på insuget.

      /J

      Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

      Banträffsansvarig SSI

      12,726 @ 177,17 😀

      #48072
      Wallinen
      Deltagare

        Ippon!!

        Tack för det.

        #48070
        ExOrdis
        Deltagare

          >Ippon!!

          Hahaha, Nekashi!

          #48071
          Wallinen
          Deltagare

            Nu har jag äntligen fått hem min Racing Boost Meter från Pivot.

            Har haft en Phantom innan och den var inte så svår att installera men nu behöver jag hjälp.
            Instruktionerna är på japanska och det är ärligt talat inte min starkaste sida.
            Från mätarhuset går den vanliga slangen ut till motorrummet och slutar i ett T-kors.
            Två slangar från korset alltså, förmodar att den ena änden ska till vanliga nippeln för turbotryck men är det nån som vet var den andra ska?
            Är det så att vacuum mäts separat nån annanstans tro?

            Är det nån som vet?

            /Wallinen som är sugen på att installera

          Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.