Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #11110
    christopher
    Deltagare

      fraSSe

      GJ-Bilpokal, första start kl.11.00 vid GJ- bil E-tuna
      Tävlingen ingår i MRM (mellansvenska mästerskapen, DM för Sthlm, Södermanland/Västmanland och Gotland.
      Återkommer med mer info senare…
      /
      fraSSe co-driver

      #121564
      Sso
      Deltagare

        Frasse, kom ni till start eller? Ser er inte i resultatlistorna.

        Vi tog oss runt även den här gången, men det kunde ha blivit en mycket kort tävling. Redan på SS1 sulla jag med noterna så min driver fick en V2 alldeles för sent, väldigt tur att det inte var nån sten eller stubbe i gräset där…
        Annars flöt det på rätt bra med en 4:e plats i Sukka-cupen.
        Nästa tävling blir Askersund, blir ju lite mer att bita i…

        #121566
        christopher
        Deltagare

          fraSSe

          Nix vi kom inte till start 🙁 fick kasta in handuken på fredagen.
          Bakaxeln sné! sedan Nyköping. Vi märkte inte att axeln var krokig utan trodde att allt skulle bil OK när vi svetsat klarT fästen mm, trodde inte att man krökte en axel så “lätt”.
          Var åskådare och träffade Jerry mfl i starten. kollade ss1, ss6, ss8 och blev duktigt sugen på åka :). Vägarna såg fina ut där jag kollade, klasskillnad mot Nyköping.
          Hoppas på åka i Vallentuna i helgen, sen får vi se
          /
          fraSSe

          #121565
          Sso
          Deltagare

            Aha, alltid lika trist när bilen är sne.

            Såg ett antal Subbor parkerade här o där, så jag antar att det var mer än en SSI-medlem i skogen. 🙂
            Kanonfina vägar, var bara första halvan av SS8 som var spårig, resten var riktiga höjdarvägar!

            I helgen blir det åskåderi i Sandviken, blir nog bra uppladdning till Askersund som ser ut att bli 4 SS på totalt 7 mil, inga kortsträckor där inte.

            /Mvh Stefan

          Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.