- Detta ämne har 56 svar, 10,496 deltagare, och uppdaterades senast för 7 år, 1 månad sedan av bosseric.
-
FörfattareInlägg
-
12 januari, 2015 kl. 18:34 #272354SurbarbroDeltagare
Vad händer om det inte finns snö?
12 januari, 2015 kl. 19:26 #272384VinceKeymasterVad händer om det inte finns snö?
Då kan inte vi göra änglar :p
12 januari, 2015 kl. 20:04 #272380rb.wrxDeltagareNu är även ett par kängor inköpta, ska klara -40 så det är väl f–n om man kommer frysa där uppe:)
12 januari, 2015 kl. 20:30 #272393bogserlinanDeltagareNu är det bara 1 månad kvar!;)
13 januari, 2015 kl. 22:59 #272364AnderssonDeltagareKlart det blir snö i norrland 🙂 det löser sig nog annars får vi ta en träff hos mig med badtunna och mat i fyra dagar 😉
På tal om mat vad vill ni ha där uppe i skogen, jag behöver ju planera det när jag styckar nästa gång.
13 januari, 2015 kl. 23:20 #272392GrovsnusDeltagareInte kommer jag göra det lättare för dig Andersson, men jag har aldrig blivit besviken på något du bjudit på så för mig får du fria händer.
SSC #1596
Oyp_Oyp13 januari, 2015 kl. 23:44 #272385VinceKeymasterDu kör väl standard Andersson (typ torra vegobiffar med lite salt o peppar :D;))
Skämt åsido så håller jag med Grovsnus kör som du brukar…det blir alltid gott d—0.o—b. Säg även till sen vad du vill ha som ersättning (utöver det du får när du o jag delar rum ;))14 januari, 2015 kl. 05:43 #272394bogserlinanDeltagareSäg även till sen vad du vill ha som ersättning (utöver det du får när du o jag delar rum ;))
Vart riktigt gott sist Andersson, så du kommer säkert på något riktigt bra:) Haha… Den kommentaren gjorde min dag!
15 januari, 2015 kl. 20:12 #272365AnderssonDeltagareDu kör väl standard Andersson (typ torra vegobiffar med lite salt o peppar :D;))
Skämt åsido så håller jag med Grovsnus kör som du brukar…det blir alltid gott d—0.o—b. Säg även till sen vad du vill ha som ersättning (utöver det du får när du o jag delar rum ;))Den betalningen räcker till trerätters….alla dagar 😉
27 januari, 2015 kl. 18:40 #272343LegacyLarsaKeymasterHar ni tittat på några sträckor än? Har väl själv börjat titta på de “östra” delen av sträckorna
/Larsa
27 januari, 2015 kl. 19:54 #272366AnderssonDeltagareHar ni tittat på några sträckor än? Har väl själv börjat titta på de “östra” delen av sträckorna
/Larsa
Nej, det brukar vi göra kvällen innan med en kall i ena handen och konjak i den andra 😉 när vi kommit hem från travet.
4 februari, 2015 kl. 18:33 #272373bobbanDeltagareHallå folket de börjar närma sig avfärd lite nyfiken med Stockholms folket samåkning ?
4 februari, 2015 kl. 20:28 #272367AnderssonDeltagareJa nu börjar det närma sig så kanske dags att ta lite om menyn. Det blir som vanligt viltinspirerat, jag står för köttet och NI STÅR FÖR TILLBEHÖREN!
Torsdag: Något på travbanan typ hamburgare eller vad dom erbjuder.
Fredag: Grillat vildsvin. [potatissallad]
Lördag: Viltkebab(rådjur, älg och vildsvin)och hemgjord kebabsås[pitabröd,sallad]
Söndag: Grillspett på rådjur [korvbröd, tzatsiki]Kommer även ha med lite rökt älgkalv o vildsvin till pålägg samt vildsvinsbog och vs-hjärta till kvällsmyset 😉
Något mer som önskas?
4 februari, 2015 kl. 21:03 #272381Christian SDeltagareJa nu börjar det närma sig så kanske dags att ta lite om menyn. Det blir som vanligt viltinspirerat, jag står för köttet och NI STÅR FÖR TILLBEHÖREN!
Lördag: Viltkebab(rådjur, älg och vildsvin)och hemgjord kebabsås[pitabröd,sallad]
Söndag: Grillspett på rådjur [korvbröd, tzatsiki]Kommer även ha med lite rökt älgkalv o vildsvin till pålägg samt vildsvinsbog och vs-hjärta till kvällsmyset 😉
Något mer som önskas?
det blir kanond—0.o—b
4 februari, 2015 kl. 21:37 #272386VinceKeymasterJa nu börjar det närma sig så kanske dags att ta lite om menyn. Det blir som vanligt viltinspirerat, jag står för köttet och NI STÅR FÖR TILLBEHÖREN!
Något mer som önskas?
Bra mat, grymt sällskap och wallybilar d—0.o—b! Vad mer kan man önska sig 😀
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.