Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #11104
    Sso
    Deltagare

      Antar att det var fler än jag som var på Rally Xplosion igår, givetvis var man tvungen att åka ner från Borlänge när det var rally på gång.

      Hem åkte jag dock med lite blandade känslor, det var inget fel på åkningen i sig men arrangörsmässigt var det väl en del missar, annonserar man så stort om ett arrangemang borde man få det att flyta bra, dessutom borde ju fotoceller vara ett krav. Att dom sen annonserade med namn som inte ens var tillfrågade gör en ju lite undrande.

      Men tillbaka till det positiva, nämligen körningen. Ett antal förare bjöd ju på sig rejält, Roland Wallon är ju en av dom. Att få höra BDA-sång gråter man ju inte direkt heller över. Att sen ##### Wicksell åkte med raka rör undertill o vann gjorde ju inget, det är ju rätt bra gång i hans Subba 😉
      För egen del tyckte jag dock det var synd att han inte fick möta ‘lill-Eken’ i final istället för semi, mycket beroende på att jag känner han men ändå..

      Nåja, får dom bara slipa på arrangemanget lite till kan det bli riktigt bra!

      /Stefan

    Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.