Beroende på vad som är gjort med luftflödet eller om det är orginal.
Åtgärd nr 1 är att rengöra WG-solenoiden och tillhörande slangar med Bräklean.
Annars gäller restriktorpill, byte till Dawes Device istf WG-solenoid, mappning
av ECU eller annat knas.
Sök runt lite på forumet så hittar du mer om detta fenomen, inget direkt nytt under solen så att säga…..
Moderator FAQ?
LAST EDITED ON Apr-30-03 AT 04:24PM (GMT) Vid fullt gaspådrag så laddar den först som den ska, sen sackar den betydligt, för att komma igen på slutet! .. Men nu sen helt plötsligt är problemet borta.
Vad kan vara fel?!?!
Läste ett tidigare inlägg om nån med liknande problem med laddtrycket, om WGn alternativt lmm m.m
Där nämdes det något om DAWES. Kan någon klargöra för mig vad detta med Dawes är !!?
Tacksam för akut hjälp, Inte så trevligt bland de första erfarenheterna av bilen ! =/
Författare
Inlägg
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.