• Detta ämne har 11 svar, 1,206 deltagare, och uppdaterades senast för 22 år sedan av Niklas.
Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #13461
    Niklas
    Deltagare

      Hur sa vi nu inför grillträffen i Juli? Skulle vi mötas som vanligt vid vattentornet eller skulle vi köra ner till stället söder om Kungsbacka direkt? Kunde ju vara lite skoj att ligga i karavan på E6an ner också…

      …är ju bra om vi är några stycken som kan stanna och plocka upp flintastekarna och potatissalladen som GT_PG tappar då han ålar sig på vägen och värmer däck… 😀

      PS: Jo lite tidigt kanske att börja dilla om detta nu, men jag är lite ivrig och det är ju bara typ två veckor kvar… 😀

      Subaru – All we’ll drive!

      #129541
      LaGGE
      Deltagare

        Varför inte packa ner grill o kött och så ses vi på Gelleråsen istället. Massa folk, fräcka bilar, Mycket roligare 🙂

        Jag har fixat en medresenär Alien =)

        #129543
        Niklas
        Deltagare

          När man får välja på 40*2mil eller 4*2 mil på en dag är det ganska lätt. 😉

          Vem är det som vill åka med då? Din lillebror eller? 🙂

          Subaru – All we’ll drive!

          #129538
          GT_PG
          Deltagare

            ..

            jag hoppas att du skojar äljen…
            du väljer väl båda?… finns (nästan) inget roligare
            än banträffar med SSI….

            Häng på mig och Ulrik mfl. och dra upp till banan
            (inte frukten)… 😉

            /GT_PG

            #129544
            Niklas
            Deltagare

              Hmm, jo det hade ifs varit skojs…men jag tänker ifs inte köra…kan ju åka med dig på banan PG! 😉
              Problemet är väl inte att köra utan att ha någon att dela bensinen med. Blir så himla dyrt och det lutar åt att bli mycket grejor till bilen i sommar… siktar på 4-5000:- till Anders beställning sen stänkisar för 1500:- och kanske en egen order till Perf. Sub. på typ 1000:- så några extra 1000-lappar bara bensin har jag inte råd med…inte som det ser ut nu varjefall…

              Subaru – All we’ll drive!

              #129542
              LaGGE
              Deltagare

                Alien: pappa åker gärna med, sa ju de 🙂

                Kan höra med brorsan också, isåfall har du inget o skylla på, hade varit skoj om du kom.

                Kan man förvänta sig samma uppslutning som träffen senast?
                Jag har pratat med “mr blyfot”, han kanske skulle komma, vi skulle höras vid närmare träffen.
                Hade varit kul o ses nu när man känner lite fler. Var och tittade förra träffen men kände då bara ett ekipage.

                #129545
                Niklas
                Deltagare

                  Mmmm, får se…vet inte ens vad som händer den helgen… 🙂

                  Subaru – All we’ll drive!

                  #129546
                  Niklas
                  Deltagare

                    Hur blir det på söndag Ulrik? 😮

                    Jag och damen kommer varjefall… *känner stekosen från söder*

                    PS: Hur blir det om det regnar, har “gillestugan” stort bord eller? 🙂

                    Subaru – All we’ll drive!

                    #129539
                    GT_PG
                    Deltagare

                      ..
                      jag snackade med Ulrich idag på gnälleråsen… och han sa att han skulle ringa Eric när han kom hem… sen skriva här… men det har han ju inte gjort…
                      ringer han imorron… gör så att vi har era nummer imorron så ringer vi imorron….. eller not…

                      tack alla (inte äljen… du skulle ju komma tillbaka till mig.. men du drog ju.. assman) för idag …..

                      G:åsen flyger fett

                      /GT_PG

                      #129547
                      Niklas
                      Deltagare

                        Tyckte det var lite dåligt med info om en eventuell träff igår! Åkte bort till vattentornet på Guldheden men 14:10 var där inte en enda subbe. Orkade inte åka ner till stället vi var på förra gången söder om Kungsbacka för att se om där var nån bil. Om det var något får jag hoppas ni hade det trevligt, själv fick jag nöja mig med “Gåsen”…

                        GT_PG: När vi åkte hem vid 18:00 snåret såg jag varken din eller Ulriks bil. Vi trodde ju att ni hade dragit och blev lite less vi med. 🙁 Ni satt närmare “ingången” på läktaren då det var 201m (för ni såg ju inte mig o mitt SWRT-paraply!) och när vi gick tillbaka satt ni inte där… 🙁
                        Lyckligtvis fick vi sällskap från Degerfors till Mariestad med en Honda och en Subbe (Brothan) vilket gjorde den delen av resan lite roligare.

                        Subaru – All we’ll drive!

                        #129540
                        GT_PG
                        Deltagare

                          ..
                          sen när träffas vi vid två tiden?.. nä du gröngöling ..
                          inte vårat fel att du inte såg oss i södags ….
                          15,00 <- ring a bell? om inte -> http://www.impreza.nu/ssi2/calender/local/guldhedstornet.php

                          nä tyvärr såg jag inte dig under ditt paraply !?! den fina dagen …
                          … tur att killekulle e närmare oss… så vi inte måste dra så tidigt

                          gäsp

                          #129548
                          Niklas
                          Deltagare

                            Hmm, va? Är det inte 14:00? Jag är expert på att blanda ihop klockslag, vad var det då som hände klockan 14? Var säkert bara för tjejen surrade om en husvisning som hon ville på klockan 14-15 så blev jag hjärntvättad. Nåja, skit samma…

                            Subaru – All we’ll drive!

                          Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.