Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #965
    Mirvi G
    Deltagare

      Hej. Jag har fått hem en impreza wrx -96 från japan, Jag har sökt efter trådar om erfarenheter från registreringsbesiktningar men inte hittat så mycket. Så; skriv gärna om era erfarenheter, problem, vilka papper ni behövt, vad ni “gjort med bilen” samt hur det gick. även tipps på bra besiktnings stationer, jag funderar på antigen norrköping eller katrineholm. Väl mött mvh Victor

      #41540
      Kvarnis
      Deltagare

        Du kan få problem…är flytt gods lr import ?

        Det första du lär behöva är papper från IM…, hade det varit inom EU hade det varit en annan 5:a

        #41541
        Mirvi G
        Deltagare

          Det är en vanlig import för “eget bruk”.
          Har pratat med subaruimportören som kan ordna intyg, även fått regskyltar och papper, dessvärre så tror jag dom har stavat imprexa men det ordnar sig nog. SKa väl boka regbes nästa vecka. FÅr väl se hur det går.
          Mvh Victor

          #41539
          jraberg
          Deltagare

            Det är en vanlig import för “eget bruk”.Har pratat med subaruimportören som kan ordna intyg, även fått regskyltar och papper, dessvärre så tror jag dom har stavat imprexa men det ordnar sig nog. SKa väl boka regbes nästa vecka. FÅr väl se hur det går.Mvh Victor

            Lycka till och Grattis till nyförvärvet! 🙂

            #41542
            Mirvi G
            Deltagare

              Tack så mycket. Men den är inte regad än, nästa vecka. Behöver lysen.

              mvh Victor

            Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.