Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #41725
    Jensa
    Deltagare

      kolla med subaruparts i staterna dom tar 1500:- för lmm till WRXen

      http://www.subaruparts.com/cart/?pn=22680aa310

      dom har nämligen fri prissättning för huvudimportören här i sverige 🙁

      Subaru återförsäljarna här i uppsala skulle ha 5300:- för Lmm 😮

      Medans min verkstad tog 3500:-

      Livet börjar vid 300hk

      #41738
      killer
      Deltagare

        kolla med subaruparts i staterna dom tar 1500:- för lmm till WRXenhttp://www.subaruparts.com/cart/?pn=22680aa310dom har nämligen fri prissättning för huvudimportören här i sverige 🙁 Subaru återförsäljarna här i uppsala skulle ha 5300:- för Lmm 😮 Medans min verkstad tog 3500:-Livet börjar vid 300hk

        Tack för tipset! Är du säker på att det där är till gammla modellen då så att det inte är till nya wrx?

        #41726
        Jensa
        Deltagare

          Det är MY01 och framåt..

          Sorry måste ha läst tråden fel trode du skulle ha till WRX och inte GT

          Livet börjar vid 300hk

          #41739
          killer
          Deltagare

            Det är MY01 och framåt.. Sorry måste ha läst tråden fel trode du skulle ha till WRX och inte GTLivet börjar vid 300hk

            Det är en WRX MY93 från Japan 😉

            #41727
            Building Micke
            Deltagare

              Ja min rycker ju också och det är en legacy. Typ aldrig under 0.5bar men över det och det är olika vid vilket tryck, ibland 0.5 ibland vid 0.7. Tror ni detär lmm? Den drar okcså mer bensin än vanligt. Kolalde hos subaru, men de kunde inte se nått. Kollade lamba och så ,men det var okej..

              Jag har öppet filter.

              Ny skulle dne kosta runt 4000, är ju rena rånet. Är det nån ide att köpa begagnad eller??

              NÄR DET RYCKER SÅ där och om det är lmm som spökar vad tar motorn för skada:(

              Blir orolig…

              #41728
              Building Micke
              Deltagare

                Ingne som har en teori?? Är det lika lmm till legacy som impreza??

                #41740
                killer
                Deltagare

                  Har ingen aning om LMM strular lika mycket på legacy som på impreza. Angående skada så har jag bara hört att det inte är bra för motorn.

                Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.