Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #13436
    SecretAgentMan
    Deltagare

      Hallå eller!

      Nyss hemkommen, och med vägdammet avtvättat och med fräscha bilder snart urtankade ur kameran….och man kan sammanfatta dagens gemensamma äventyr med den lokala 200sx-falangen med “skicka skea – ta socker”, alla hade spänt fälgkorsen och drivaxlarna var nysmorda. 😀

      Sträckan Värsterås – Strömsholm avverkades på för dagen fantastiska 11.07, detta enl. Mr Black. 😉

      Riktigt trevligt med krokiga vägar och fika ute i gröngräset (nåja) i Strömsholm.

      Ni som kom – tack för att ni gjorde det hela till den hittills bästa Värsteråsträffen.

      Lite bilder från kalaset:

      http://www.impreza.nu/ssi2/gallery/view_album.php?set_albumName=ssi49&page=4

      /J

      Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

      #129388
      thomas200sx
      Deltagare

        Tack för att vi fick komma, Jerry! Ni hade beställt kalasväder, rekat kalasvägar, bokat go-fika och ställde upp med ett leende. Vi ser fram emot att ses fler gånger!

        Det där med att kompisköra till Våler låter som en bra ide och när SSI bestämt sig för hur “boendeaktiviterna” ser ut inför Gelleråsen den 11/5 så hör av er om det åxå.

        Synes snart i en kurva nära dig!

        /Thomas
        Medlem #004 och Styrelseledamot 200SX OGS

        #129382
        Greenfin
        Deltagare

          Håller med jag också….det var kanon bra 🙂

          /H

          #129384
          Blocken
          Deltagare

            🙂

            Det var verkligen sketsköj idag!

            Ta socker!

            /Block

            #129387
            doubleoseven
            Deltagare

              Jupp! Helkul ju…nån gång får jag visa er “min” sträcka utanför Arboga, fast då kan ni inte hålla dagens tempo om ni ska hinna med 😉 Nästa träff får vi försöka matcha in lite Go-kart oxå!
              Nu blir det till att käka nudlar resten av året, måste skrapa ihop drygt 16k, mätarn kan ju inte visa 0,9 längre 🙁

              RiB

              #129386
              doubleoseven
              Deltagare

                Hahaha….har kollat på bilderna nu, Karelin släng dig i väggen 😀

                RiB

                #129383
                GT_PG
                Deltagare

                  😀 😀 😀 😀 😀

                  Har man vita fälgar så skall man ha vitt skärp…

                  respekt…. (skall skaffa mig ett grönt…)

                  #129385
                  Blocken
                  Deltagare

                    Hahahaha! 😉

                    Jag har vitt bälte i fälgtvätt efter gårdagens övningar 😉
                    http://www.impreza.nu/ssi2/gallery/view_photo.php?set_albumName=ssi141&id=Blockmobil_08

                    /Karelin

                    #129389
                    Niklas
                    Deltagare

                      Låter bra, då kommer jag hem till dig så får du tvätta min med! 😀
                      Något jag inte förstår är hur bilen kan bli skitig av att stå i garaget! Nog för att det kör en del bilar ut och in men vad går de på? En blandning av spillolja och träkol? Usch! Snygga bilder föresten… 😉

                      Subaru – All we’ll drive!

                    Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.